۵۸۱۶۳۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۵۰)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************
بازی Paper Wings ؛ پرنده ی زیبای اوریگامی!
در این بازی جذاب و زیبا زندگی پرنده کاغذی در دستان شماست و بستگی به جمع آوری تمام سکه های بر سر راه دارد. سکه ها را طوری جمع آوری کنید تا حتی یک عدد از آنها نیز از دست نرود و به طور کامل از آن شما شوند. بازی Paper Wings یک بازی زیبا در سبک آرکید است که باید در آن توپ های شناور را بگیرید تا پرنده کاغذی خود را زنده نگه دارید. با جمع آوری امتیاز بیشتر به استیج های بالاتر منتقل می شود که در هر یک از آنها چالش های جدید در انتظار شما است که روند بازی را در عین حال جذاب و دشوار می نماید. پس خود را آماده سازید و پرنده خود را در ارتفاعات بلند به پرواز در آورید و تمام سکه ها را جمع آوری نمایید. روند آغاز بازی Paper Wings به اینگونه است که باید پرنده اوریگامی خود را در آسمان ها هدایت کنید و به سمت سکه ها بروید و از کنار خطرات عبور نمایید و با به دست آوردن گونه های دیگری از پرندگان کاغذی خانواده پرنده ای را تکمیل نمایید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
برخی از ویژگی های بازی Paper Wings:
  • دارای گیم پای منحصر به فرد، ساده و لذت بخش
  • دارای گونه های مختلفی از پرندگان اوریگامی و کاغذی
  • دارای ماموریت، چالش و دستاور های روزانه
  • سبک و استایل جدید و منحصر به فرد
معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
معرفی اپلیکیشن و بازی (50) معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
برنامه A Color Story ؛ به عکسات رنگ و لعاب بده!
گر از فیلترهای تیره و تاریک برای عکس‌های خود خسته شده‌اید و به دنبال اپی هستید که بتواند رنگ‌های موجود در عکس‌ها را روشن و درخشان‌تر نشان دهد، می‌توانید از اپ جدید A Color Story برای ادیت عکس‌هایتان استفاده کنید. فیلترهای موجود در این برنامه می‌توانند بسیاری از تکنیک‌های تعادل رنگ سفید را تنها با یک حرکت و مانند برنامه‌ی فوتوشاپ بازسازی کنند.بسیاری از فیلترهای موجود در برنامه‌های دیگر، معمولاً رنگ‌ها را کدر و محیط عکس‌ها را تیره می‌کنند اما یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این اپ، تلاش برای ساخت رنگ‌های درخشان است و گزینه‌های بسیاری را نیز برای رسیدن به این هدف در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ با استفاده از این اپ می‌توانید رنگ‌ها را به جای از بین بردن و تیره کردن، تقویت کنید! عکس‌هایی که با آیفون می‌گیریم، معمولاً نورپردازی چندان خوبی ندارند و همیشه نیازمند کمی ادیت هستند و این کار با استفاده از این اپ بسیار آسان است، تنها کافیست به قسمت ادیت تنظیمات تصویر بروید و نور عکس‌تان را به دلخواه خود تنظیم کنید. این برنامه همچنین دارای مجموعه افکت‌های جذابی مانند Flare و بوکه، نشت نور و Color Fog. این افکت‌ها با کمک ترکیب چندین لایه از اشکال و رنگ‌ها ساخته شده‌اند تا بتوانند به زیبایی، کیفیت رنگ تصاویر مختلف را بالاتر ببرند. علاوه بر این که موقعیت قرار گرفتن هر یک از این فیلترها را می‌توانید به راحتی با دست تغییر دهید تا بتوانید حس مورد نظر خود از عکس‌ها را به دست آورید و درنهایت در صورتی که به ترکیب مورد نظر خود رسیدید، می‌توانید آن را به عنوان فیلتر دلخواهتان ذخیره کنید تا بتوانید در آینده به آسانی به آن دسترسی داشته باشید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (50) معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
برخی از ویژگی های نرم افزار A Color Story:

  • درخشان‌تر کردن رنگ‌های موجود در تصاویر
  • دارای بیش از ۱۰۰ فیلتر مختلف
  • دارای بیش از ۴۰ افکت قابل جابجایی
  • دارای بیش از ۲۰ ابزار رایگان از جمله Curves
  • قابلیت ذخیره‌ی مجموعه‌ی افکت‌ها و فیلترهای استفاده شده در تصاویر برای دسترسی آسان
معرفی اپلیکیشن و بازی (50) معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
معرفی اپلیکیشن و بازی (50) معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
بازی KAMI 2 ؛ کاغذ رنگی های دوس داشتنی!
در بازی KAMI شما شکل های تعیین شده را می سازید. در این بازی باید با تا کردن کاغذها و انتخاب رنگ های مناسب، به ساختن اشکال مختلف بپردازید. این بازی بسیار ساده بوده و تا حد امکان سعی کرده اند که آن را خیلی نزدیک به واقعیت شبیه سازی کنند. سبک بازی پازل گونه می باشد و در طول گذراندن مراحل بازی، ذهن و قدرت تمرکز شما را به چالش می کشد. بازی دارای ۶۳ الگوی پازل و موسیقی آرام بخش می باشد. این بازی، کاغذ رنگی ها را بسیار واقعی جلوه می دهد. از ویژگی های ورژن جدید این بازی می توان به بهبود یافتن و رفع اشکالات منو و همچنین برطرف شدن اشکالات جزئی ورژن قبلی اشاره کرد.
معرفی اپلیکیشن و بازی (50) معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
پس از گذراندن مراحل آسان تا نسبتا دشوار در می یابید، بازی پازل "Kami ۲" تجربه تقریبا یکنواخت آرامش بخش می باشد. بازی "Kami ۲" به دید کاربرانه به نظر می رسد که بازی ساخته شده از کاغذ باشد اما در عمل بسیار واقع بینانه می باشد. هنگامی که مرحله تان با برد تمام می شود، با مرحله ای دیگر با الگوهای متنوع تر حتی پیچیده تر و رنگ آمیزی جذاب تر روبرو می شوید که از محاسن پازل "Kami ۲" با سبک هنری منحصر به فرد می باشد.
معرفی اپلیکیشن و بازی (50) معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
معرفی اپلیکیشن و بازی (50) معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
برنامه Eternity Time Log ؛ لذت داشتن برنامه ریزی!
اترنیتی تایم لاگ به سه قسمت اصلی تقسیم میشود؛ کار، بازی و خواب. در این گروه ها، شما میتوانید زمان خود رابا برچسب بها و تگ های مختلف پیگیری کنید. و حتی چندین تایمر را به طور همزمان فعال کنید. شما میتوانید با استفاده از نمودارهای رنگارنگ و گزارشهای مختلف، نتایج را مشاهده و آنها را برای هر دستگاه دیگری ارسال کنید. این اپلیکیشن مفید فقط در آیپد و آیفون اجرا میشود.با اترنیتی تایم لاگ مانند یک فردحرفه ای زمان را پیگیری کنید، روی کارهایی تمرکز کنید که مهم هستند و اجازه ندهید عوامل جانبی مزاحم کسب وکار شما شود. با این اپلیکیشن صاحبان کسب و کار میتوانند پروژه های فرعی زیادی را پیگیری و نیز گزار ش های دقیقی را تهیه وارسال کنند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (50) معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
از جمله ویژگی های این اپلیکیشن سادگی، انعطاف پذیری و سرعت در استفاده از آن است. اترنیتی یک راهکار ساده برای انجام و پیگیری کارهاست. بسیاری از افراد برای کارهای مختلف، از توسعه شخصی گرفته تا پیگیری پروژه و تهیه صورتحساب، از آن استفاده میکنند.در اترنیتی، کافی است فعالیت های خود را به ترتیب تعریف کرده و تایمرها را فعال کنید. شما به سرعت میتوانید گزار ش ها را تنظیم کرده و در هر زمان آنها را بازبینی کنید.قابلیت های این اپلیکیشن عبارتند از: هرتعداد فعالیت به هر ترتیب که شما بخواهید، چندین تایمر، برچسب،هشدار،نمودارهای قابل جستجو برای گزارش ها،بازیابی/پشتیبان گیری از دراپ باکس، وای فای و ایمیل، رمزگذاری رنگی فعالیت ها،گزارش های روزانه با قابلیت ویرایش، مشاهده گزارش های روزانه، هفتگی، ماهانه و سفارشی با آمار دقیق. نسخه رایگان این اپلیکیشن فقط 7فعالیت و 3 برچسب دارد. برای پیگیری پروژه هابا فعالیت های نامحدود، به نسخه حرفه ای آن نیاز است.
معرفی اپلیکیشن و بازی (50) معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
بازی SpaceTapTap ؛ ماجراجویی در کهکشان!
SpaceTapTap جهانی بزرگ را پیش روی شما می گذارد تا در آن ماجراجویی کنید. ضربه بزنید و ضربه بزنید تا به اعماق فضا بروید و ناشناخته ها را کشف نمایید. این بازی برای رده سنی +3 سال ارزیابی شده است و تمامی کاربران با هر سنی که هستند می توانند از آن لذت ببرند. زمانی که فضاپیما نزدیک به چرخ دنده می شود، می توانید آن را بچرخانید تا جهتی دیگر را دنبال کند. مراقب باشید که با موانع مختلفی که سر راهتان قرار می گیرد برخورد نکنید، وگرنه فضاپیمای شما نابود خواهد شد. از آن ها جاخالی دهید و از حداکثر سرعت عمل خود استفاده کنید. برای خرید فضاپیمای جدید باید الماس ها را جمع آوری کنید، با استفاده از آن ها می توانید فضپیمای پیشرفته تری را داشته باشید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (50) معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
برخی از ویژگی های بازی Space Tap Tap:
  • محیط کاملا کلاسیکی
  • چرخاندن فضاپیما با چرخ دنده ها
  • امکان خریدن فضاپیماهای جدید
  • وجود موانع متنوع
  • امتیاز خود را به بیشترین حد برسانید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (50) معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
معرفی اپلیکیشن و بازی (50) معرفی اپلیکیشن و بازی (50)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج