۵۸۲۱۴۳
۲ نظر
۵۱۱۲
۲ نظر
۵۱۱۲
پ

سلبریتی‌هایی که توسط پلیس بازداشت شده‌اند

شاید شما خبر نداشته باشید اما دستگیری سلبریتی ها پس از درگیری در مهمانی، یا بدرفتاری با همسر یا حتی مصرف یا همراه داشتن مواد مخدر یا مشروبات الکلی دیگر به امری عادی بدل شده است.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی : بیایید کمی صادق باشیم! همه ما از این که سلبریتی ها را در حال قدم زدن بر روی فرش قرمز با لباس های شیک و زیبا و ظاهرهای مغرور و پر زرق و برق یا در حال آفتاب گرفتن بر روی قایق های تفریحی گران قیمتشان جایی در اقیانوس اطلس دیدیم خسته شده ایم و ترجیح می دهیم ظاهر متفاوتی از آن ها ببینیم. مثلا عکسی که در اداره ی پلیس از آن ها گرفته شده و نشان می دهد که این سلبریتی های ظاهراً بی نقص نیز آن قدر که فکر می کردیم بی نقص و سالم نیستند. دیگر خسته شدیم از بس دیدیم که سلبریتی ها برای دوربین ها ژست های آنچنانی می گیرند. قیافه ی آن ها در برابر دوربین پلیس در حالی که دیگر ژست همیشگی را نمی گیرند و به اجبار تن به تماشای دوربین داده اند نیز در نوع خود تماشایی است.
شاید شما خبر نداشته باشید اما دستگیری سلبریتی ها پس از درگیری در مهمانی، یا بدرفتاری با همسر و مصرف یا همراه داشتن مواد مخدر یا مشروبات الکلی، دیگر به امری عادی بدل شده است. جالب این که هر گاه در فضای اینترنت عبارت «سلبریتی هایی که به جرم ... دستگیر شده اند» را جستجو کنید هیچ گاه با نام هایی مانند «مریل استریپ» و «جورج کلونی» مواجه نخواهید شد زیرا هالیوود نیز پسرها و دخترهای بد خود را دارد. برخی از این سلبریتی ها از مشتریان دائم بازداشتگاه های پلیس هستند و برخی نیز برای اولین بار افتخار حضور در این مکان ها را بدست می آورند. در ادامه ی این مطلب شما را با ۱۱ سلبریتی مشهور که در سال ۲۰۱۷ تا به امروز به هر دلیلی دستگیر شده اند را برای شما آورده ایم. با ادامه ی مطلب همراه باشید.

11- مایلز تلر - دستگیری به خاطر مستی در انظار عمومی

مایلز تلر، بازیگر هالیوودی که به خاطر بازی در فیلم های «شلاق» (Whiplash ) در سال ۲۰۱۴ و «چهار شگفت انگیز» (Fantastic Four) در سال ۲۰۱۵ شناخته می شود بعد از آزادی از اداره ی پلیس شهر سن دیگو در اظهار نظری عجیب چنین گفت:"خب، اول از همه باید بگم که من دستگیر نشده بودم، فقط بازداشت شده بودم"! اما چیزی که اداره ی پلیس می گفت کاملاً متفاوت بود. در ۱۸ جولای وی همراه با تعدادی دیگر از دوستانش در یک مهمانی بزرگ حضور داشت و ناگهان یک افسر پلیس متوجه شد که آقای تلر وارد پیاده رو شده و توان ایستادن روی پاهایش را ندارد.
سلبریتی‌هایی که توسط پلیس بازداشت شده‌اند
پلیس مورد نظر به وی نزدیک شده و سوالاتی را از وی می پرسد اما آقای تلر مست هیچ توجهی به پلیس نکرده و جواب سوالات او را نمی دهد. در ادامه افسر پلیس به وی پیشنهاد می دهد که او را به یک مرکز درمانی برای افراد مست ببرد اما بازیگر هالیوودی سرشناس همچنان به او بی توجهی کرده و پیشنهاد او را نمی پذیرد. همان موقع بود که آقای تلر به قول خودش «بازداشت» می شود البته افسر مذکور پس از انتقال تلر به اداره پلیس از او عکس مخصوص دستگیر شدگان تهیه کرده و اسم او را در فهرست خود ثبت کردند که معمولاً جزو رویه هایی است که برای افراد «دستگیر شده» و نه «بازداشت شده» لحاظ می شود و بین این دو واژه کمی تفاوت وجود دارد که آقای تلر این تفاوت را نادیده گرفته بود.

۱۰- تایگر وودز - دستگیری به خاطر رانندگی در حالتی غیرطبیعی

تایگر وودز بازیکن افسانه ای دنیای گلف وی به دلیل رانندگی در شرایط غیرعادی (تحت تاثیر مواد مخدر یا مشروبات الکلی) دستگیر شد. اتومبیل مرسدس بنز مدل 2015 وی در حالی که به روش غیرمعمول و عجیبی در یک پارکینگ در پالم بیچ فلوریدا پارک شده بود پیدا شد و راننده نیز در حالت بیهوش روی صندلی خود افتاده بود. افسران پلیس او را بیدار کرده و شروع به سوال کردن از وی شدند. وودز به آن ها گفت که از یک مسابقه ی گلف در لس آنجلس باز می گردد و نمی دانست که دقیقاً کجا حضور دارد.
سلبریتی‌هایی که توسط پلیس بازداشت شده‌اند
بر اساس گزارش پلیس سخنان او ضد و نقیض و مشکوک بود به همین دلیل وی را به نزدیک ترین بازداشتگاه برده و سپس بعد از چند ساعت آزاد گردید. آزمایشات نشان می داد که وی تحت تاثیر مواد بوده است و وودز خود نیز رسماً اعلام کرده که در آن موقع هیچ مشروبات الکلی مصرف نکرده بود. در زمانی که وودز دستگیر شد وی در دوران نقاهت پس از جراحی کمر به سر می برد. بنابراین ادعا کرده بود که ترکیب کردن داروهایی که پزشک برای وی تجویز کرده بود باعث پدید آمدن چنین حالتی در وی شده است که کمی باورنکردنی به نظر می رسد!

9- سولجا بوی - دستگیری به جرم همراه داشتن اسلحه ای که قبلاً متعلق به پلیس بوده است

سولجا بوی، خواننده سرشناس موسیقی رپ در خانه اش در هالیوود هیلز به خاطر نقض قوانین مربوط به دوره تعلیق مجازات خود دستگیر شد. پس از جستجوی فراوان در محل زندگی او، ماموران پلیس دو اسلحه را در داخل کشو تختخواب او پیدا کردند. دلیل تفتیش خانه ی او این بود که گزارشاتی در این مورد به اداره ی پلیس رسیده بود.
سلبریتی‌هایی که توسط پلیس بازداشت شده‌اند
این خواننده ی 26 ساله که اسم واقعی او دیانده کوتز وی است به صورت آنلاین برخی از افراد را با اسلحه تهدید کرده بود که نقض آشکار قوانین دوره ی تعلیق مجازات دو ساله او بود. در سال 2014، وی به دلیل نگهداری غیرقانونی سلاح محکوم شده و به او اعلام شد که حق مالکیت اسلحه را به مدت 24 ماه نخواهد داشت. اما همانطور که یک پلنگ نمی تواند خال هایش را تغییر دهد جای تعجب نبود که سولجای ناآرام نیز طبیعت خود را تغییر نخواهد داد و دو اسلحه ی کمری در خانه ی او پیدا شد. جالب این که یکی از این اسلحه ها قبلا در هانتینگتون کالیفرنیا از یک ماشین پلیس به سرقت رفته بود.

۸- کریس سولز - دستگیری به خاطر قتل یک کشاورز اهل آیووا

شاید فکر کنید این قضیه یک جوک خنده دار باشد اما کاملاً واقعیت دارد . کریس سولز که خود یک کشاورز اهل آیووا بوده و در سریال تلویزیونی محبوب «مجرد» (The Bachelor) شبکه ی ABC حضور داشته بود در ماه آوریل به خاطر قتل یک کشاورز دیگر دستگیر شد. بر اساس گزارش اداره ی کلانتری بوچانان کانتی این سلبریتی 35 ساله به دلیل سهل انگاری منجر به مرگ یک کشاورز دیگر تفهیم اتهام شد.
سلبریتی‌هایی که توسط پلیس بازداشت شده‌اند
اگر چه وی با این کار یک مجرم خطرناک شناخته نمی شد اما اسم وی در بایگانی پلیس به ثبت می رسید. ماجرا از این قرار بود که سولز در حال رانندگی با شورلت پیکاپ خود در فاصله ی ۱۵ مایلی از منطقه آرلینگتون با یک تراکتور برخورد می کند. سولز با پای پیاده صحنه تصادف را ترک می کند و راننده تراکتور بر اثر جراحات وارده در نتیجه ی تصادف در بیمارستان بستری شده و چند روز بعد می میرد.

7-تراویس اسکات - دستگیری به جرم ایجاد آشوب و هرج و مرج

در ۱۳ می، تراویس می که یک خواننده مشهور موسیقی رپ است به جرم آشوب در یک کنسرت زنده در راجرز آرکانزاس دستگیر شد. این کنسرت در حالی که پلیس تراویس ۲۵ ساله را دستگیر کرد به پایان رسید. در طول کنسرت، این خواننده سرشناس که نام واقعی او ژاک وبستر است تماشاگران را ترغیب کرد که روی صحنه بپرند. در حین هجوم تماشاگران به روی صحنه تعدادی از مردم مجروح شدند.
سلبریتی‌هایی که توسط پلیس بازداشت شده‌اند
تراویس که مقصر اصلی ماجرا بود بدون ضمانت آزاد شد اما باید به خاطر جرمی که مرتکب شده در دادگاه حاضر شود. در روزهای بعد افرادی که در کنسرت او شرکت کرده بودند تجربیات و مشاهدات خود در کنسرت تراویس اسکات را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند و اداره ی پلیس را به خاطر دستگیری خواننده ی محبوب خود مورد سرزنش قرار دادند. جالب این که قبل از این واقعه در کنسرتی دیگر در نیویورک، تراویس از یکی از افراد حاضر در سالن خواسته بود که از بالکن طبقه ی سوم محل برگزاری کنسرت پایین بپرد. اگر چه ویدوی این حادثه در فضاهای مجازی سر و صدا به پا کرد اما تراویس با تعقیب قضایی برای به خطر انداختن جان افراد مواجه نگردید.

۶- شیا لبوف - دستگیری به خاطر رفتارهای نامناسب و اهانت

بازیگر 31 ساله و سرشناس هالیوود بیش از بازی های فوق العاده اش به خاطر رفتارهای نا به هنجارش در رسانه ها خبرساز می شود و از آغاز سال 2017 در این حوزه به شدت سرش شلوغ بوده است. بار اول وی در ماه ژانویه و به جرم درگیری در تظاهرات ضد ترامپ با دست بند پلیس آشنا شد. ظاهراً وی در این گردهمایی با یک مرد دیگر که دیدگاه های سیاسی متفاوتی داشت درگیر شده و به وی تعرض کرده بود.
سلبریتی‌هایی که توسط پلیس بازداشت شده‌اند
دومین مورد دستگیری او در ۸ جولای در شهر ساوانا در جورجیا رخ داد. اداره ی پلیس جرم او را «مستی، مقاومت در برابر دستگیری و رفتار زننده و اخلالگرانه» توصیف کرده بود. در واقع دردسر زمانی آغاز شد که لبوف از یک افسر پلیس درخواست سیگار کرده بود. بعد از این که وی با جواب منفی افسر مواجه می شود شروع به ناسزا گفتن با صدای بلند می کند. وقتی که درگیری بالا گرفته و افسر پلیس سعی می کند او را بازداشت کند، لبوف به سمت لابی هتل مجاور فرار می کند و در نهایت در آن جا دستگیر می شود.

5- جیمز کرامول - دستگیری به خاطر گردهمایی اعتراضی بر علیه تخریب منابع طبیعی

جیمز کرامول ۷۷ ساله و نامزد دریافت جایزه اسکار که بیشتر به خاطر بازی در فیلم های «عزیز» (Babe ) ساخته ی سال ۱۹۹۵ و «مسیر سبز» (The Green Mile) ساخته ی سال ۱۹۹۹ شناخته می شود به خاطر امتناع از پرداخت جریمه ی ۳۷۵ دلاری خود به یک هفته زندان محکوم شد. او پس از شرکت در یک گردهمایی اعتراضی بر علیه ساخت یک نیروگاه برق در شهر نیویورک دستگیر و به پرداخت جریمه محکوم شد.
سلبریتی‌هایی که توسط پلیس بازداشت شده‌اند
جیمز کرامول که در سریال «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) نیز حضور داشته و قرار است در فیلم «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده» (Jurassic World: Fallen Kingdom) نیز بازی کند یکی از 6 معترضی بود که ادعا می کردند ایستگاه برق مذکور به طبیعت محلی لطمه زده و در نتیجه در تغییرات اقلیمی و آب و هوایی تاثیر منفی خواهد داشت. 3 نفر از این 6 نفر جریمه ی تعیین شده را پرداخت کردند اما این بازیگر سرشناس و دو نفر دیگر از این کار امتناع ورزیدند. اکنون او در زندان اورنج کانتی در حال سپری کردن یک هفته محکومیت خود است.

۴- دان مک لین - دستگیری به خاطر خشونت خانوادگی

دان مک لین، خواننده و آهنگساز معروف که به خاطر آهنگسازی فیلم های معروف «کیک آمریکایی» (American Pie) در ماه ژانویه سال 2016 در شهر کامدن به خاطر اعمال خشونت خانگی علیه همسر سابقش دستگیر شد. این دو به مدت 30 سال با هم زندگی کرده و در آن دوران درگیری دردناکی بر سر جدایی از هم داشتند.
سلبریتی‌هایی که توسط پلیس بازداشت شده‌اند
در نتیجه ی درگیری با همسرش،مک لین به جرم تهدید دستگیر شد. اگر چه وکیل او ادعا می کرد که موکلش یک مجرم نیست اما مقامات قضایی اطلاعات بیشتری در مورد پرونده ی او اعلام نکردند. با این وجود، همسر آقای مک لین توانست حکم قاضی پرونده را مبنی بر دستگیری شوهرش را اخذ کند. جولای سال 2017 مک لین پس از برآورده کردن شرایط حکم قاضی و توافق با همسرش توانست از این حکم رهایی پیدا کند. وی دستکم یک سال را بدون ایجاد مزاحمت برای همسرش گذرانده بود. همچنین وی به پرداخت 3.000 دلار جریمه نیز محکوم شد که آن را پرداخت کرد.

۳- پسر جان ملنکمپ - دستگیری به خاطر مستی و درگیری

اسپک ملنکمپ 22 ساله در 16 جولای پس از درگیری با برادرش هاد در بیرون از خانه ی پدری در ایندیانا دستگیر شد. بر اساس مدارک تهیه شده توسط اداره پلیس، پسر کوچکتر جان ملنکمپ، خواننده نامدار موسیقی راک با سر و رویی خونین و کاملاً مست از پاسخگویی به سوالات افراد پلیس در مورد علت درگیری و صدماتی که به صورتش وارد شده بود طفره رفت.
سلبریتی‌هایی که توسط پلیس بازداشت شده‌اند
از این رو اسپک جوان به جرم مستی در انظار عمومی و مقاومت در برابر اعمال قانون دستگیر شد. البته این اولین باری نبود که این دو برادر از قانون تخطی می کردند. این دو یک بار دیگر نیز در سال ۲۰۱۳ اخلاق تند و عصبی خود را در جریان دستگیری بعد از یک دعوای خونین نشان داده بودند. بعد از دستگیری و حدود ۸۶ ساعت زندانی شدن در نهایت اسپک ملنکمپ آزاد شد. البته این مقدار به چند بخش ۱۲ ساعته تقسیم شده بود زیرا اسپک به بیماری صرع دچار بود.

2- جرمن تیلور - دستگیری به خاطر گاز گرفتن و تهدید کردن نامزدش

در حدود ساعت ۳ بعد از نیمه شب ۱۸ جولای جرمن تیلور، بوکسور سرشناس سابق به خاطر گاز گرفتن و تهدید کردن نامزدش به مرگ در حین یک درگیری لفظی دستگیر شد. نامزد او با پلیس تماس گرفته و بلافاصله آن ها در خانه ی تیلور در مایومیل آرکانزاس حاضر شدند. نامزد او با نام اشلی وایت به پلیس گفته بود که تیلور چندین بار صورت و دست چپ او را گاز گرفته و تلفن همراه او را نیز خرد کرده است. به گفته ی افسران پلیس در هنگام دستگیری شواهد نشان می داد که جرمن تیلور مشروبات الکلی مصرف کرده است.
سلبریتی‌هایی که توسط پلیس بازداشت شده‌اند
وی بلافاصله به جرم تهدید نامزد خود و همچنین ضرب و جرح و قطع کردن تماس اضطراری تفهیم اتهام شد. تیلور قبلاً نیز سابقه ی تهدید و مصرف مشروبات الکلی در ملاء عام داشته بود که بدین معنا خواهد بود که به احتمال فراوان او مدتی را در پشت میله های زندان خواهد گذراند. وی اکنون به دلیل 9 جرمی که از سال 2015 تاکنون مرتکب شده به 6 سال زندان تعلیقی محکوم شده است. وی قبلاً نیز به سمت پسرعموی خود شلیک کرده بود که مجروح شدن شدید وی را در پی داشت.

۱-دانته فاولر - دستگیری به جرم شکستن لیوان نوشیدنی یک مرد و پرت کردن مشروبات الکی به درون رودخانه

در 18 جولای دانته فاولر جونیور، مدافع عقب تیم راگبی جکسونوایل جگوارز به جرم ضرب و جرح و بدرفتاری دستگیر شد. فاولر در حال رانندگی در یک مجتمع آپارتمانی در محل زندگی خود در سنت پیترزبورک فلوریدا بود که مردی به دلیل رانندگی غیر طبیعی او به وی اعتراض کرده بود. فاولر صدای او را شنیده و خشمگین از اتومبیل خود پیاده می شود و دشنام هایی را به زبان می آورد و سپس ضربه ای به او وارد کرده و لیوان نوشیدنی او را می شکند.
سلبریتی‌هایی که توسط پلیس بازداشت شده‌اند
سپس کیسه ی خریدهای فرد مذکور را گرفته و به درون رودخانه پرت می کند. به همین دلیل وی به زندان فینلاس کانتی برده شده و 5 ساعت بعد با ضمانت 650 دلار نقد آزاد می شود. این اولین باری نبود که فاولر چنین رفتارهایی خشونت آمیزی را از خود نشان می داد. سال گذشته نیز وی کتک خوردن همسر سابقش از نامزد جدیدش را مشاهده کرده و دخالتی نکرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه که بیشتر اونها هم مرد هستند. مطلب جالبی بود.

    • کاوان

      به نظرم سلبریتی ها از همه بیخودترن و الکی بهشون اینقدر پرو بال داده شده و خیلی رفتارای زشت همون جور که همه شاهدیم برعکس اون ظاهر شیک وفانتزیشون ازشون سر میزنم. البته مستثنی هم دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج