۵۸۲۲۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آسنسیو، الماس درخشان مادرید

اولین بازی در یک تورنمنت جدید برای مارکو آسنسیو به معنی یک گل دیگر است، او این موضوع را یک بار دیگر در سوپرکاپ اسپانیا هم ثابت کرد. او الماسی است که به درخشش برای مادرید ادامه می‎دهد.

آی اسپورت: اولین بازی در یک تورنمنت جدید برای مارکو آسنسیو به معنی یک گل دیگر است، او این موضوع را یک بار دیگر در سوپرکاپ اسپانیا هم ثابت کرد. او الماسی است که به درخشش برای مادرید ادامه می‎دهد.

فصل گذشته او در سوپرکاپ اروپا مقابل سویا گل زد، در لالیگا در اولین بازی مقابل رئال سوسیداد گل زد، اولین گلش در لیگ قهرمانان مقابل لگیا ورشو بود و در جام حذفی اسپانیا هم وقتی اولین بار به زمین رفت مقابل کالچرال لونسا به زمین رفت و گل زد.

یکشنبه شب او یک گل دیگر زد که از آن گل‎های فوق‎العاده بود، از آن گل‎هایی که کار را برای مادریدی‎ها در این دیدار حساس تمام کرد و باعث شد روحیه‎‌شان برای بازی برگشت هم بهتر شود.

این گل از همه گل‏های او مهم‎تر بود، چرا که کار مادرید را راحت و احتمال قهرمانی‎شان در سوپرکاپ اسپانیا را زیادتر کرد. حالا رئال باید در بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو به مصاف بارسایی برود که در خانه خودش 3 بر یک شکست خورده، این یعنی مادرید قهرمان است مگر این که مسی نظر دیگری داشته باشد.

زین ‏الدین زیدان هم می‏دانست آسنسیو انگیزه فوق‎العاده‏ای برای گل زدن دارد، به همین دلیل بود که می‎‏خواست هر طور شده برای دقایقی در زمین به او بازی بدهد. حالا با این عملکردها انتظار می‏رود او نسبت به فصل گذشته هم بیشتر در زمین و با لباس مادرید حاضر شود.

هرچند که زیدان بازی مقابل بارسلونا را با کریم بنزما و گرت بیل آغاز کرد، اما واقعیت غیر قابل انکار این است که مادرید از زمان ورود رونالدو و آسنسیو به زمین قدرتمندتر شد. این خبر خوبی برای آسنسیو است که حالا دنیا را به کامش می‏بیند. او می‎داند که مربی به او اعتماد دارد، می‏داند در سن پایین در یکی از بهترین باشگاه‎های دنیا، آن هم زمانی که در اوج است بازی می‏کند و می‎داند فرصتی طلایی برای درخشش پیدا کرده است. وقتش رسیده به او بیشتر از مهره‎های قدیمی بازی داده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج