۵۸۳۶۳۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خواندنی‌های آماری پرسپولیس - سیاه جامگان

در اولین بازی هفته چهارم ، دو تیم پرسپولیس و سیاه جامگان به مصاف هم رفتند و در این بازی باز هم اکبر میثاقیان روند خوب پرسپولیس را متوقف کرد.

وبسایت نود: در اولین بازی هفته چهارم ، دو تیم پرسپولیس و سیاه جامگان به مصاف هم رفتند و در این بازی باز هم اکبر میثاقیان روند خوب پرسپولیس را متوقف کرد.

پرسپولیس تقریبا در وضعیت مشابه این فصل ، در لیگ هفتم به مصاف راه آهن و اکبر میثاقیان رفت و در شرایطی که در ۴ بازی ابتدایی فصل به پیروزی رسیده بود در برابر شاگردان میثاقیان به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت. این فصل نیز، این اتفاق پس از ۳ پیروزی با نتیجه تساوی ۱-۱ برای پرسپولیس تکرار شد.کلا اکبر میثاقیان هر گاه در ۵ هفته ابتدایی با پرسپولیس رو به رو شده دست خالی از زمین خارج نشده است (یک برد و دو تساوی).اکبر میثاقیان که در آخرین حضور خود در استادیوم آزادی روند ۵ پیروزی پیاپی استقلال را متوقف کرده بود این بار توانست این کار را با دیگر تیم تهرانی انجام دهد.

پرسپولیس در دقایق ابتدایی این دیدار با گل فرشاد احمدزاده از حریف پیش افتاد تا این بازیکن برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر موفق به گلزنی در ۲ بازی پیاپی شود.این بازیکن در این فصل گلزن تر از همیشه نشان می دهد و در ۵ بازی لیگ و سوپرجام ۳ گل به ثمر رسانده است نکته جالب اینکه همه این گلها با پا بوده در حالیکه تا فصل پیش همه گلهایش در پرسپولیس را با سر به ثمر رسانده بود.

خواندنی‌های آماری پرسپولیس - سیاه جامگان

پرسپولیس در این بازی نتوانست به تعداد گلهایش اضافه کند تا برای اولین بار در این فصل در یک بازی کمتر از ۲ گل زده باشد ولی پرسپولیس علاوه بر اینکه تنها یک گل زد این بار در حفظ برتری ناکام ماند و برای نخستین مرتبه از هفته بیست و دوم لیگ پانزدهم (بازی با تراکتورسازی) در دیدار خانگی که گل اول را زده بود موفق به پیروزی نشد.

با این نتیجه روند ۵ پیروزی پیاپی پرسپولیس در رقابتهای مختلف (لیگ ،سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیا) متوقف شد و پرسپولیس که تنها تیمی بود که امتیاز از دست نداده بود امتیاز از دست داد تا اولین تساوی تاریخ تقابل پرسپولیس-سیاه جامگان شکل گیرد این در حالی است که پرسپولیس همیشه در استادیوم آزادی موفق به شکست سیاه جامگان شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمال

      با ناداواری انتیاز از دست داد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج