۵۸۳۶۹۱
۱۷ نظر
۵۰۰۱
۱۷ نظر
۵۰۰۱
پ

انتقام از همسر به تقلید سناریوی «بنیتا»

بامداد دیروز، درحالی که تهران به خواب عمیقی رفته بود، اعلام ماجرایی مشابه ربوده شدن «بنیتا»، ساعات پردلهره‌ای برای سرپرست دادسرای جنایی تهران وکارآگاهان پلیس پایتخت رقم زد. رسیدگی به این ماجرا از زمانی کلید خورد که زنی با چشمان اشکبار به کلانتری رفت و از سرقت خودروی حامل پسر پنج ماهه‌اش خبر داد.

روزنامه ایران: بامداد دیروز، درحالی که تهران به خواب عمیقی رفته بود، اعلام ماجرایی مشابه ربوده شدن «بنیتا»، ساعات پردلهره‌ای برای سرپرست دادسرای جنایی تهران وکارآگاهان پلیس پایتخت رقم زد. رسیدگی به این ماجرا از زمانی کلید خورد که زنی با چشمان اشکبار به کلانتری رفت و از سرقت خودروی حامل پسر پنج ماهه‌اش خبر داد.
ساعت ۲ بامداد دیروز زن جوان با پلیس تماس گرفت و با صدای لرزان اعلام کرد خودرو پژو ۴۰۵‌اش درحالی که کودک ۵ ماهه‌اش هم داخل ماشین بوده به سرقت رفته است.
با اعلام این خبر بلافاصله مأموران کلانتری وارد عمل شدند. «فیروزه» به مأموران گفت: «لحظاتی قبل از سرقت خودروام، درحالی که پسرم داخل ماشین بود، از خانه پدرم راهی خانه خودمان شدم. در تاریکی شب برای باز کردن در پارکینگ از ماشین پیاده شدم اما ناگهان مرد ناشناسی پشت فرمان نشست و ماشین و بچه‌ام را باهم دزدید.»
با توجه به اظهارات زن جوان، موضوع بلافاصله به سرپرست دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد و محمد شهریاری دستور رسیدگی ویژه به این پرونده را صادر کرد. درحالی که تحقیقات و بررسی‌های ویژه آغاز شده بود کارآگاهان با سعید-پدر بچه-تماس گرفتند اما او با تعجب گفت، دو پسرش در حال حاضر نزد خودش در کرج هستند و هیچ کدام از بچه‌هایش ربوده نشده‌اند.
بدین ترتیب مرد جوان برای تحقیقات، شبانه به اداره آگاهی فراخوانده شد.او گفت: «من و همسرم مدت‌هاست که مشکل داریم؛ دیشب هم از ساعت ۹ تا ۱۲ باهم درگیری ومشاجره داشتیم.تا اینکه به حالت قهر خانه را ترک کرد و به خانه پدرش رفت. شبانه به سراغ‌اش رفتم و از او خواستم به خانه برگردد.بالاخره با اصرارهای من فیروزه به خانه برگشت اما هنوز چند دقیقه‌ای نگذشته بود که شروع به داد و بیداد کرد و در این میان دو سیلی به من زد. این درگیری ادامه داشت تا اینکه از شدت عصبانیت بچه‌ها را برداشتم و از خانه رفتم. اما پشت چراغ قرمز همسرم و پدرش را دیدم که از همان موقع تعقیب و گریز آغاز شد. چندین بار پدرزنم با ماشین به خودروام کوبید اما من موفق به فرار شدم. سرقت و کودک ربایی در کار نیست و همسرم به خاطر اختلافاتی که داشته‌ایم چنین موضوعی را مطرح کرده است.

با افشای این موضوع، زن جوان دستگیر شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد. وی به بازپرس محسن مدیر روستا گفت: «همسرم دست بزن دارد و مرا کتک می‌زند. وقتی بچه‌ها را با خودش برد، ترسیدم نکند بلایی که سر من آورده سر بچه‌هایم بیاورد و آنها را کتک بزند. برای همین زمانی که از خانه خارج شد موضوع را به پدرم اعلام کردم. پدرم او را در خیابان دیده بود و سعی داشت تا خودرواش را متوقف کند اما موفق شده بود از دست پدرم فرار کند. زمانی که این ماجرا را فهمیدم تصمیم گرفتم چنین موضوعی را مطرح کنم تا بچه‌هایم را نجات دهم.»پس از این اظهارات به دستور بازپرس جنایی، زن جوان به اتهام اخلال در نظم عمومی بازداشت شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زن دیووودووووونه

    • فروتن

      زنی که به صورت شوهرش سیلی بزنه باید بکشیش خاک بر سرشوهر بی غیرتش .

      پاسخ ها

      • تارا

        حالا نظرت در مورد مردی که کتک میزنه
        چیه
        لابد زن حق دفاع از خودشو نداره

    • ارسلان

      خدا شفا بده

    • بدون نام

      معلومه روانی هستی پس

    • طوطی

      دم شوهره گرم
      زده تو گوش شوهرش عجبا!!!
      یه ماه که از بچه هاش دور باشه عقلش میاد سر جاش ،توهمی با این دروغ گفتناش

      پاسخ ها

      • عزب

        سلام طوطی جان، بنده همیشه از نوشته های سرکار را هنگام خواندن خداوکیلی لذت می برم اما با پوزش عرض کنم که نسبت به زنان یه کم مهربان باشید بهتر است، توصیه بنده حقیر را قبول بفرما، حتی درک بین حیوانات لگد زدن مادیان به اسب لذت دارد که ضرب المثل شده حتی حنی درست بینی کلیه جانداران، حالا که انسان اشرف مخلوقات است، چرا باید مرد زن آزار باشد، سبلی خوردن از زن دلچسب است نه ناراحت کننده!! با معذرت حتی جفتک ماچه به نره خر قابل فهم است، آخر براب چی مرد ها نسبت به زنها حساسیت بخصوصی نشان میدهند!!؟؟؟

    • بدون نام

      چرااینهمه مردای بی شماری که هرروزتوگوش زنشون سیلی می زنن رونباید کشت جناب فروتن؟متاسفم برای طرزتربیت مردای ایرانی که هنوزتودوران برده داری موندن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه اونها مرررررررررررررررررررد هستن و از مرد بودن فقط زورش رو دارن

    • ترنم

      یکم در داستان گفتن خلاقیت به خرج میدادی عجب خنگی هستی ....تنها خلاقیتش 8ماه و5ماه بود

    • علی

      ایول به این خانم .دستش هم درد نکنه شوهر احمق را باید بزنی تا ادم بشه .وشما هم این نظرهای کثیفتون رو واسه خودتون نگه دارین ادمی که حرف حالیش نباشه باید کتک بخوره چه زن چه مرد

    • نازنین

      زنیکه بیشعور .معلوم نیست چ مرگش بوده .روانی پلید

    • بی نام

      من خودم ازدواج کرده ام ولی حالا پشیمانم کاش ازدواج نمی کردم مجردی یه چیز دیگر است بچه هم به درد انسان نمی خورد

    • بدون نام

      مرد غلط می کنه رو زنش دست بلند کنه و اگه کرد زن حق داره سیلی که هیچ دست همچین مرد کثیفی رو بشکنه تا دیگه مردبش رو با سیلی زدن کامل نکنه همچین مرد هایی دچار عقده خود کم بینی هستن و فکر می کنن با کتک زدن زن هاشون خیلی مرد میشن وظیفه زن های یک همچین مرد هایی اینه که چنان بزنن تو دهن شون تا از توهم مرد بودن بیان بیرون

      پاسخ ها

      • به. کاربر. 15/00

        عزب هستم بدون نام گرامی، سیلی خوردم مرد از زنان خوب است و لذت مند اما کشتن دیگه خارج از مرز است حالا کشتن هرکس مرد یا زن فرقی نداره اصلا کشتن فعل خوبی نیست حالا سیلی خوردن از دست زن یا خون آلود شدن همچنین اشکال نداره ولیعصر لااقل تجدید نظر کنند و قاتل راه حذف کنید (عزب)

    • بدون نام

      فقط اعدام زن

    • ارتین

      حتما عصبی شده سیلی زده خوب کرده حالا تو کدوم گوشش زده چپ یاراست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج