۵۸۳۷۶۴
۲۸ نظر
۵۰۰۹
۲۸ نظر
۵۰۰۹
پ

اطلاعیه دفتر روحانی درباره اظهارات کریمی قدوسی

دفتر رئیس جمهور طی اطلاعیه ای، اظهارات اخیر آقای کریمی قدوسی و تکرار وارد کردن تهمت جاسوسی به برخی اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای و همچنین دروغ در مورد دو تابعیتی بودن عده ای از مسئولان دولت را بی پایه، و از جهات مختلف مایه شرمساری و وهن جایگاه نمایندگی مجلس محترم شورای اسلامی دانست.

پایگاه اطلاع رسانی دولت: دفتر رئیس جمهور طی اطلاعیه ای، اظهارات اخیر آقای کریمی قدوسی و تکرار وارد کردن تهمت جاسوسی به برخی اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای و همچنین دروغ در مورد دو تابعیتی بودن عده ای از مسئولان دولت را بی پایه، و از جهات مختلف مایه شرمساری و وهن جایگاه نمایندگی مجلس محترم شورای اسلامی دانست.

متن اطلاعیه دفتر رئیس جمهوری در خصوص ادامه اظهارات خلاف واقع کریمی قدوسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اظهارات اخیر آقای کریمی قدوسی در وارد کردن تهمت جاسوسی به برخی اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای و تکرار دروغ در مورد دو تابعیتی بودن برخی مسئولان دولت، از جهات مختلف مایه شرمساری و وهن جایگاه نمایندگی مجلس محترم شورای اسلامی است.

دفتر رئیس جمهور با هدف روشنگری افکار عمومی و مقابله با تشویش اذهان با تاکید براینکه اظهارات آقای کریمی قدوسی، تماما بی پایه است، صراحتا اعلام می دارد که موارد مطرح شده از سوی ایشان در هیچ یک از مراجع رسمی و یا در هیچ دادگاه صالحه ای تایید نشده و مشخص نیست ایشان به استناد کدام بینه، حجت شرعی و عقلی به خود اجازه و جرات می دهد که برخلاف اصل ۲۲ قانون اساسی، نسبت به افراد و شخصیت های حقیقی و حقوقی اینچنین بی مهابا اتهام افکنی کند.

اتهامات وارده از سوی ایشان علاوه برآنکه مصداق بارز جرم نشر اکاذیب و انتساب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر و تشویش اذهان عمومی است، با توجه به حساسیت موضوعاتی که ایشان مطرح کرده است و نیز با توجه به جنبه بین المللی موضوع، می تواند مصداق اقدام علیه مصالح و امنیت ملی قلمداد شود.

از آنجا که این اظهارات خلاف واقع، که جرم مشهود است، بارها از سوی وزارت اطلاعات که مرجع رسمی و مسئول این امر است، تکذیب شده و این روند تاثیری در تغییر رفتار ایشان نداشته و مسجل شده است که ایشان بر تکرار اقدام مجرمانه خود علیه منافع ملی و امنیت ملی اصرار می ورزد، اقدام به موقع مدعی العموم محترم و قوه محترم قضائیه را می طلبد.

بدیهی است معاونت حقوقی ریاست جمهوری، به طور جدی این موضوع را از طریق مراجع حقوقی و قضایی پیگیری خواهد کرد، حق پیگیرد قانونی ایشان از سوی افراد حقیقی که توسط ایشان مورد اتهام قرار گرفته اند محفوظ خواهد بود و باید در پیشگاه قانون و البته محاسبه الهی پاسخگو باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی علی

      خدا همه مریض ها را شفا بدهد که کاری جز تهمت زدن ندارند

    • کوشش ایرانی

      متأسفانه وقتی این عده قلیل وشکستخورده ،به مسؤلان نظام ودولت تهمت میزنند وهیچگونه اقدام مناسبی نسبت به کذابیهای خود نمیبینند مطمئنأ در اینگونه اعمال نادرست خود بیشتر تشویق میشوند،فقط باید قوه قضاییه به جد با این افراد تندرو برخورد کندتا از کذابیهای خود دست بردارند،انشاالله

    • بدون نام

      جاسوسان را باید در افراد تندرو و کاسه داغ تر از آش جستجو کرد.

    • فرساش

      کلن بعضیها هنوز اصول انسانیت رو نمیدونن چطور اجازه نمایندگی مردم بهشون داده میشه.

    • بدون نام

      اش شوره ولی نه به این شوریی که قدوسی میگه اما نکته اینجاس که بازم اش شوره

    • بدون نام

      این برخورد جدی باید هر چه زودتر علیه این دلواپسان خود خوانده انجام بگیره چرا که این برخورد جدا از این که توهین به شخص وزیر امور خارجه بوده، توهین به رای مردم نیز هست، من به عنوان عضو کوچکی از جامعه و مردم ایران حمایت کامل خودم رو از شخص رییس جمهور و سیاست‌های ایشان و همچنین کابینه وزرا و به خصوص شخص اقای ظریف اعلام و به این قضیه افتخار میکنم.....

    • مجید

      خب چراهی میگین شکایت میکنیم پیگیری میکنیم ولی هیچکاری نمیکنین.یکبار گوش اینجور ادمارو باید پیچوند تا درس عبرت باشه هم برای خود هم دیگران.متاسفم برای مردمی ک ب اینجور افراد رای میدن.اینا بجای اینکه تومجلس حق مردمو مطالبه کنن فقط تهمت وافترا میزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه راست میگن شکایت کنن وپاسخ بدن ملت ببینه کی سیاه رو میشه

    • بدون نام

      انشالله پیگیری شود و تهمت‌های این آقا اثبات شود و قوه قضاییه رسیدگی عاجل کند

    • حمیدرضا348

      خدا به دادمان برسد هیچ کدوم بفکر ملت مظلوم نیستن فقط دنبال خراب کردن همدگن، اخه آدم که دلش خوشه همینه، درست گفتن سوار از حال پیاده خبر نداره!

    • بدون نام

      خداوکیلی نمی دونم نماینده کدام شهره ولی بااحترام ازمردم اون شهر ازاونا میپرسم واقعا جای ایشون وقاضیپورتومجلسه ؟وجدانا برای یک ساعت هم که شده این روزها شبکه خبرراتماشا کنید خواهید دید که واقعا چنددرصد نماینده ها جاشون تومجلسه .

    • بدون نام

      مهلت دادن زیاد به دروغگو و افترا زن در واقع کمک کردن این رفتارهای خبیث است

    • حمید

      بابا تورابه خدایکی جلوی اینا رو بگیره عاموبزاریدمملکت ارامش داشته باشه توهمه کاری دخالت می کنن

    • دلواپس دلواپسان

      آخه چی میشد گفت .
      حرف ما عوام که همینطوری پخش نمیشه .
      صدتا سانسورچی وایسادن تا حرفای ما رو سانسور کنن

    • بدون نام

      درود به روحانی

    • بدون نام

      11:45حمایت کن ببینم کجا رو میخوای بگیری

    • بدون نام

      اگه دولت راست می گه یکبار شکایت کنه تا تو دادگاه همه چی روشن بشه،

    • بهرام

      لطفا"برای یکبارهم که شده تا آخر این موضوع کوتاه نیایید.نشان بدهید که تهمت و افترا چه عواقبی دارد آنهم تهمت جاسوسی که حکمش معلوم است.تا درس عبرتی باشد برای دیگران.لطفا"' لطفا".......لطفا"

    • حقیقت تلخه

      یک درصد هم احتمال بدهید این حرفها راست وحقیقت باشند.درهردوصورت زود قضاوت نکنید ببینید آینده همه چی را مشخص می کند

    • منوچهر

      این ها برسر منافع مردم باهم دعوانمیکنند بکله برسر بلند پروازی وشهرت وقدرت باهم دعوامیکنندنقش ماهم دراین وسط به غیر ازتماشاچی چیزدیگری نیست.

    • اریا

      بابا این خواست یه حرف بزنه مشهور بشه بهش گیر ندین

      پاسخ ها

      • حسنی

        اقای قدوسی راستی از دوستتون کوچک زاده چه خبر؟

    • بدون نام

      لمپنیسم و پوپولیسم بعلت ضعف شدید اگاهی و اطلاعات مردم خوب جواب می دهد

    • بدون نام

      ملتی که با کتاب و مطالعه قهر باشند نماینده شان می شود قاضی پور و کریم قدوسی و....

    • بدون نام

      مگه سلفی بگیرها چه گلی به سر مردم زدن . اونا به فکر مشهور شدن از راه سلفی با موگرینین . این بنده خدا لا اقل به ظاهر هم که شده به فکر مملکته که دست هر کسی نیفته

    • بدون نام

      کوشش ایرانی " شکست خورده اونهایی هستند که به خاطر مال دنیا دینیشون رو میفروشن . در ضمن اون اقلیتی که میگی ۲۹ میلیون نفرن . فک کنم حساب بلد نیستی

    • بدون نام

      اگر دروغ بود چرا بار اول که آقای قدوسی گفت چراشکايت نکردن شکایت کنید اما نتیجه دادگاه روهم به همه نشون بدید میخوام قیافه هاتونوبعدازدادگاه هم ببینم

    • بدون نام

      خدایی مملکت ما قحط رجال ، چرا زنان نه تو این فلاکت جامعه اگه زنان در خانواده فدا کاری نکنند مردان نمی تونند زندگیشون راجمع وجور کنند شایت گره پیچیده جامعه رو زنان بتوانند باز کنند اگر مردان بگذارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج