۵۸۴۰۸۹
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

امیرآبادی: باید به منصوریان فرصت بدهند

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که تغییر سرمربی در این مقطع به صلاح این تیم نیست.

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که تغییر سرمربی در این مقطع به صلاح این تیم نیست.

مهدی امیرآبادی درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل سایپا، اظهار داشت: من استقلال را در این یکی دو سال اخیر خیلی خوب و هجومی می‌بینم، اما آخرش به این ختم می‌شود که هوادار نتیجه خوب می‌خواهد. در استقلال همه چیز عالی است و منصوریان در هر پست حداقل دو مهره خوب دارد، اما وقتی نتواند امتیاز بگیرد، همین‌ اتفاقات می‌افتد و هواداران اعتراض می‌کردند. آنها فقط برد می‌خواهند، اما کاش کمی یک صبور باشند. وقتی شاگردان منصوریان نتیجه نمی‌گیرند، صدای هواداران درمی‌آید. من قبل از آغاز فصل هم گفتم که الان همه چیز در اختیار منصوریان است و او بهانه‌ای ندارد. هواداران می‌خواهند از هفته اول تیم شان بالای جدول باشد.

وی افزود: استقلال رفته‌رفته بهتر می‌شود، مصدوم‌ها برمی‌گردد و می‌توانند بیشتر کمک کنند. امیدوارم دوباره استقلال را در بالای جدول ببینیم، چون این تیم سال گذشته هم همین‌ شرایط را داشت، اما منصوریان امسال بهانه‌ای ندارد که بگوید بازیکنانم جوان بودند یا بین آنها هماهنگی وجود نداشت.

بازیکن پیشین تیم استقلال در مورد احتمال به‌وجود آمدن تغییراتی در کادر فنی این تیم، گفت: هنوز خیلی زود است که این تصمیم گرفته شود. باید به منصوریان فرصت بدهند. مگر یحیی گل‌محمدی نبود که سه هفته در تراکتورسازی نتیجه نگرفت؟ مسئولان باشگاه تراکتورسازی به گل‌محمدی فرصت دادند و جواب اعتماد خودشان را هم گرفتند. باید به این مربیان جوان بها بدهند و سریع درباره آنها تصمیم‌گیری نکنند. تغییر سرمربی در این مقطع، اصلاً گزینه مناسبی برای استقلال نیست.

امیرآبادی در واکنش به اینکه برخی‌ها مدعی شدند جباری در دقایق پایانی بازی اعلام کرده که از زمین بیرون نمی‌آید، صریح کرد: فکر نمی‌کنم مجتبی جباری چنین شخصیتی داشته باشد. این‌ها حاشیه است. در آن صحنه من دیدم که خود منصوریان گفت چه کسی جباری را تعویض کنید؟! البته ما چون در داخل تیم نیستیم، نمی‌توانیم در این مورد نظر بدهیم، اما در کل فکر نمی‌کنم جباری چنین حرفی زده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m.x

      استاد امیر ابادی تراکتور بازیکن نداره چرا با اون مثال میزنی اینو بگو استقلال گرانترین تیم تاریخ لیگ برتر حساب میشه

    • بدون نام

      یکسان و اندی فرصت کم بود ؟!
      توی این فرصت 4تا رستوران افتتاح کرده !!!!!!

    • داوود

      آقای امیر آبادی یحیی 4بازی سر مربی تراکتور شده.نه منصوریان که نزدیک 60 هفته سر مربی استقلال ه

    • بدون نام

      به عنوان یک فوتبالی متاسفم که اینها ادعای پیشکسوتی میکنن منصوریان یک فصل کامل استقلال بوده اونوقت آقای به اصطلاح کارشناس با گل محمدی که چند هفته تراکتور رو مربی گری میکنه قیاس میکنه

    • بدون نام

      شما طرفدار واقعی استقلال باش خودتو یه لحظه جای ما بذار بعد نظر بده

    • روزبه لاهیجان

      با اینکه من خیلی فن منصوریان نیستم ولی مطمئنم با هماهنگی و ثبات بیشتر و ارائه بازی هایی مثل نیمه اول بازی به سایپا ،استقلال به زودی روی دور میفته و دوباره سیکل بازی هایی که سه تا سه تا میزد از راه میرسه ،کاش اقلا کاوه رضایی رو جای شهباززاده داشتیم ،امیدوارم داشتن این همه بازیکن با کیفیت که توانایی اجرای سیستم های مختلف رو دارن منصوریان رو گیج نکنه ،وریاغفوری که شکرخدا راه افتاده انشالا ذکی پور هم زودتر آماده بشه تا از دست یعفوب کریمی راحت شیم ،روزبه چشمی هم که طبق پیش بینی ها هنوز خیلییییی با دوران قبل از پاره شدن رباطش فاصله داره ،شجاعیان نیمه دوم بازی با سایپا وقتی که هافبک بود و به دفاع چپ تغییر پست نداده بود تووی بازی گم بود ،بخدا خیف سرعت و تکنیک شجاعیانه ،کاش منصوریان به شجاعیان در پست وینگر راست و به بیت سعید در پست وینگر چپ بازی بده بالاخره ،این روزای بد و سخت به زودی تموم میشه ،مطمئنم

    • روزبه لاهیجان

      راستی منصوریان با این همه ادعا در مورد مراقبت زندگی و روابط اجتماعی مهدی قائدی ،داره با دست خودش زندگی حرفه ای و فوتبالی این جوون رو تباه میکنه ،به نظر من قائدی با این سنش اگه نود دقیقه روی نیمکت بشینه بهتر از اینه که در اواخر بازی زمانی که تیم عقبه با کلی انتظار و استرس به زمین فرستاده شه ،باید وقتی که تیم جلو افتاده کم کم به این جوون بازی بده تا با فراق بال و بدون استرس بتونه بازیش رو بکنه و استعدادهای خودش رو نشون بده ،بازی دادن در پست اشتباه به شجاعیان و بیت سعید و زمان نادرست فرستادن قائدی به زمین از اشتباهات بزرگ منصوریانه متاسفانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج