۵۸۴۲۹۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جزئیات طرح سرشماری از اتباع غیر مجاز در تهران

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان تهران با بیان اینکه طرح سرشماری از اتباع غیر مجاز در بازه زمانی ۱۷ مرداد تا ۶ شهریور ماه انجام می‌پذیرد، گفت: اتباع خارجی از طریق رسانه‌ها و سایت این اداره کل به آدرس www.tehranatba.com جزییات طرح را دریافت کنند.

خبرگزاری تسنیم: مجید مومنی - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان تهران درباره طرح ثبت‌نام اتباع غیرمجاز و جزئیات آن در استان تهران اظهار کرد: ️طرح سرشماری غیرمجازین (مرحله دوم) ۱۷ مرداد ماه سال ۹۶ آغاز شده و تا ۶ شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ️در این طرح تمامی اتباع غیر مجازی که دارای مدارک مثبته باشند( دارندگان مدرک آمایش ۱ تا ۹، دارندگان پاسپورت با ویزای غیر معتبر و دارندگان برگ تردد فاقد اعتبار) با مراجعه به دفاتر کفالت ۴۶ دفتر در سطح استان تهران و دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت‌نام و صرفاً اخذ برگه نوبت دهی اقدام می‌کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان تهران توضیح داد: ️این طرح در برگیرنده مشمولان فوق بوده و اتباع فاقد مدرک و همچنین اتباع مجاز استان یعنی دارندگان آمایش ۱۰ و ۱۱ و دارندگان پاسپورت و ویزای معتبر پاسپورت کفالت مشمول این طرح نمی‌شوند.

به گزارش اداره کل اتباع استانداری، مومنی ️با توجه به سوء استفاده تعدادی از کافی نت‌های استان و سوءاستفاده از اتباع خارجی شرکت کننده در طرح و بعضاً ثبت‌نام از طریق دریافت مدارک به‌وسیله کانال مجازی اظهار کرد: طرح در حال حاضر متوقف و مرجع رسمی اعلام زمان مجدد آغاز طرح در مراکز قانونی ثبت نام و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و استانداری تهران است.

وی تصریح کرد: بنابراین اتباع خارجی از طریق جراید و رسانه‌های معتبر و سایت این اداره کل به آدرس www.tehranatba.com آخرین اخبار مربوطه به طرح را دریافت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج