۵۸۴۳۴۸
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

وکیل جوان زنده به آتش کشیده شد

کارآگاهان جنایی پلیس شیراز درجریان تحقیقات گسترده درباره ماجرای قتل هولناک وکیل جوان که زنده زنده درخانه‌اش به آتش کشیده شده بود یک متهم را دستگیرکردند که تحقیقات تخصصی دراین باره آغازشده است.

روزنامه ایران: کارآگاهان جنایی پلیس شیراز درجریان تحقیقات گسترده درباره ماجرای قتل هولناک وکیل جوان که زنده زنده درخانه‌اش به آتش کشیده شده بود یک متهم را دستگیرکردند که تحقیقات تخصصی دراین باره آغازشده است.
سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی و پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس، دراین باره به خبرنگارجنایی «ایران» گفت: ساعت ۶صبح روز سه‌شنبه، ساختمانی در خیابان زاگرس شرقی شیراز دچار حریق شد.
به دنبال تماس نگهبان ساختمان با آتش‌نشانی وپلیس ۱۱۰، بلافاصله امدادگران و مأموران پلیس راهی محل حادثه شده و به اطفای حریق پرداختند. اما پس ازخاموش کردن شعله‌های آتش، جسد یک خانم وکیل به نام مریم روانبخش کشف شد.
محمدی افزود: تیم ویژه پلیس در بررسی‌های خود به این نتیجه رسید که خانه براثرنشت گاز منفجر نشده بلکه با بنزین به آتش کشیده شده است.پلیس بلافاصله متهمی را دراین رابطه دستگیر کرد که تحقیقات تخصصی ازاو ادامه دارد.ضمن اینکه وی در اعتراف هایش، اجیرشدن توسط دیگران را تکذیب کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دایان

      خدا لعنتشون کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا رحم کنه
        داداش من و زنش هر دو وکیلن

    • عزب

      با اینکه اگر بعضی ها تفاوت در قتل زن و مرد می بینند، اخیراً چند سالی است که به راحتی و آسودگی خیال اقدام به قتل میکنند که در این راستا همسرکشی نمونه بارز آن است فکر کنم این قتل و قتلهای دیگر یک نوع اعتراض روشن به مجرای قانون و قانون قضایی است چون قاتلان هیچ گونه توجهی به قانون ندارند در این برهه که حتی کودکان پنج ساله با اینترنت و اطلاع رسانی هم دسترسی و نیز آگاهند این اتفاقات عجیب و غریب بنظر میاد در زمانهایی که اطلاعات کمتر بود آمار این ارتکابات نیز کمتر و کمتر بود حالا با علم به اینکه حتی کودکان معنی و مفاهیم قانون را میدانند و آگاه هستند ارتکاب به قتل را غیر قابل توجیه میکند دست اندرکاران و آگاهان جامعه نبایستی شانه از ریشه یابیم خالی نمایند،

    • ا

      روحش شاد تسلیت به ایل بزرگ بابکان در بویر احمد گرمسیر و سرد سیر

    • بدون نام

      هرچند به خاطر خیلی مسایل که همه میدونیم و نمیتونم بگم از قشر وکیل متنفرم .ولی خدا بیامرزتش.

      پاسخ ها

      • عزب

        دوست عزیز یک خدا بيامرز اون هم یکیش از زنان برجسته این همه صغرا کبری نداره موفق باشید

    • بدون نام

      خیلی از وکیلها باعث طلاق بین زن و مرد و ویرانی زندگی شده اند من خانواده ای را می شناسم که بعد از 50 سال زندگی مشترک به خاطر یک وکیلی که زن مرد بدبخت و کارگری را وسوسه اجرت المثل کرد مرد را به زندان انداختند دخترشان فراری شد پسرشان چاقوکشی کرد. به نظرم ریختن خون خیلی از وکیلها مباح است.

      پاسخ ها

      • عزب

        20/48 عزیز حتماً در قانون این ماده وجود داشته، از خود که در نیاورده است یک وکیل که قانون را می داند و می شناسد بدون غرض و بین نا بین مطلبی را مطرح میکنه، یعنی اگه حق زن ضایع میشود خوب بود عجبا از این جماعت تمامی خواه، زن و مرد در تساوی هستن متاسفانه حق زنان را نمی دهند البته بگم من خودم مرد هستم اما اعتقاد بهتر مساوات و برابری دارم،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج