۵۸۵۰۸۹
۱۳ نظر
۵۰۹۵
۱۳ نظر
۵۰۹۵
پ

چطور جذاب‌تر به نظر برسیم؟

شاید فکر کنید برای تغییر جذابیت ظاهری‌تان کار زیادی نمی‌توانید انجام دهید، اما تغییرات کوچکی وجود دارند که هر کسی می‌تواند با کمی تلاش و صرف وقت، تاثیرش روی دیگران و جذابیتش در نگاه آنها را بیشتر کند.

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: شاید فکر کنید برای تغییر جذابیت ظاهری‌تان کار زیادی نمی‌توانید انجام دهید، اما تغییرات کوچکی وجود دارند که هر کسی می‌تواند با کمی تلاش و صرف وقت، تاثیرش روی دیگران و جذابیتش در نگاه آنها را بیشتر کند. با راهکارهایی که به شما توصیه می‌کنیم می‌توانید جذاب‌تر از آنچه که هستید جلوه کنید.
گفتگوهای‌تان سطحی نباشد

آزمایشات و مطالعات گوناگونی، افرادی را که در مورد مسائل سطحی با دیگران حرف می‌زدند را با آنهایی که موضوعات مهم‌تری را برای گفتگو انتخاب می‌کردند مورد مقایسه قرار دادند. این مطالعات نشان داد اشخاصی که در مورد خودشان، باورهای‌شان و یا احساسات خود حرف می‌زنند، در نگاه دیگران جذاب‌تر از کسانی هستند که در مورد آب و هوا یا سایر موضوعات بی‌مایه صحبت می‌کنند.
چطور جذاب‌تر به نظر برسیم؟

تماس چشمی

وقتی با کسی ملاقات می‌کنید، ببینید چشم‌های او چه رنگی است! شما باید کمی بیشتر از حد طبیعی به چشم‌های فرد مقابل‌تان نگاه کنید. این تماس چشمی ِ بیشتر می‌تواند شما را از نگاه او جذاب‌تر کند.

بهداشت فردی

تقریبا هیچ چیزی به انداز‌ه‌ی دوش گرفتن روی جذابیت شما اثر نمی‌گذارد. خوشبو می‌شوید، موهای‌تان زیباتر به نظر می‌رسند و نشان می‌دهید که برای خودتان ارزش قائلید. همچنین یادتان نرود دندان‌های‌تان را به خوبی مسواک بزنید، سر و صورت‌تان را مرتب کنید و حتما عطری مناسب تیپ و شخصیت‌تان بزنید. این عادت‌ها، غوغا می‌کنند!

ژست دست‌ها

در بررسی‌های انجام شده معلوم شد، افرادی که با دست‌های‌شان ژست‌های خاصی می‌گیرند در نظر دیگران، اعتماد بنفس بیشتری داشته و جذاب‌تر و دلنشین‌تر هستند؛ این‌ خصوصیاتی است که واقعا ارزش دارد. از ژست دست‌های خود برای افزودن بر جذابیت‌تان استفاده کنید.
چطور جذاب‌تر به نظر برسیم؟

خوب لباس بپوشید

شاید اینکه بینی‌تان چه مدلی دارد از کنترل و انتخاب شما خارج باشد (البته جراحی پلاستیک را به حساب نمی‌آوریم!)، اما شما می‌توانید نحوه‌ی پوشش‌تان را کاملا خودتان انتخاب کنید. شاید باورتان نشود اما چیزی که می‌پوشید، تاثیر بسیار بزرگی روی میزان جذابیت شما دارد.

لبخند بزنید

آنهایی که لبخند می‌زنند، جذاب‌تر از آنهایی جلوه می‌کنند که لبخند بر لب ندارند، پس اگر می‌خواهید دوست داشتنی‌تر و خوشایندتر به نظر بیایید، آن دندان‌های سفید و قشنگ‌تا را با لبخندی ملیح و زیبا نشان دهید!
چطور جذاب‌تر به نظر برسیم؟

نسبت به جنس مخالف، چندان هیجان و اشتیاق از خود نشان ندهید

دست کم برای مردها توصیه‌ای واقعا به جاست که می‌تواند یک تاکتیک مفید باشد! مطالعات نشان داده زنان، بیشتر به مردانی علاقه‌مند می‌شوند که به راحتی نتوانند علاقه‌ و تمایل آن مرد نسبت به خود را بفهمند.
فرضیه‌ای که صادر شده این است: زنها وقتی که د تلاش می‌کنند بفهمند مردی دوست‌شان دارد یا نه، خیلی زیاد به او فکر می‌کنند و چون خیلی به او فکر می‌کنند، اینطور نتیجه می‌گیرند که آن مرد باید دوست‌شان داشته باشد! پدیده‌ی پیچیده‌ایست!

خوشبو باشید

خوشبو بودن شما و بوی خوبی که از شما به مشام می‌رسد، مغز دیگران را برانگیخته می‌کند که شما را جذاب‌تر از آنچه هستید تلقی کنند. کمی عطر مناسب، ظاهرتان را دلپذیرتر می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این چرت و پرتا چیه یاد مردم میدید؟! اگه به دختر بی محلی کنید جذاب تر میشید؟؟؟!! اشتباه محض-
      والا این روش فقط برا دخترای عقده ای جواب میده .آدم ِنرمال وسالم( به لحاظ روانی )،جذبِ بی محلی نمیشه -این بی محلیها سم هستش توی رابطه .....وقتی میفهمید ک دیر شده و طرف رفته سمت اونی که ادا اطوار و بی توجهی نداره.

    • reza

      من اکثر اینا دارم ولی واقعا جواب نگرفتم.
      توو ایران پیشنیاز همه این ها مدل ماشینته. اگه مثلا من پیاده باشی گربه های ماده ی کنار خیابون هم محلت نمیزارن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه میکنید رضا، من یه دخترم و اونچه که در خودم و دوستام دیدم اینه که خیلی وقتا پسری هیچ مال و منال و حتی لباس گرونی هم نداره ولی دخترا سریع بهش علاقمند میشن. به نظرم تو شخصیتتون نگاه کنید و ببینید ناخودآگاه چه احساس منفی رو در افراد بر می انگیزید که جواب نگرفتید(خیلی وقتا آدم متوجه نکات منفی خودش نمیشه) و برطرفش کنید. اینم بگم که چه واسه پسر چه دختر یکی از نکات مهم اینه که سعی کنه "خودش باشه" و ادای آدمای جذاب رو درآوردن به شدت آدم رو غیر جذاب میکنه (در ملاقات اول این مورد احتمالا مشخص نمیشه،ولی در ملاقات 4-5 خودشو نشون میده) و یه نکته دیگه ام اینکه قوی و مردانه بودن شخصیت و صداقت ،واسه دخترا ناخوداگاه جذابه

    • بدون نام

      بدون نان 11:25
      پس اگه اینطوره که میگی (بی توجهی تو رابطه سمه) پس چرا لیلی با اون همه بی توجهی که در حق مجنون کرد،مجنون باز هم خواهانش بود و حتی بیشتر از پیش شیفته لیلی میشد؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جنون که نرمال نبوده اسمش باهاشه ...

      • sara

        کی گفته لیلی به مجنون بی توجهی کرد؟؟؟؟!!!!!!!

    • نازی

      بینام 12:47........
      عزیزم :) اولا اون داستانه:) زندگی واقعی نی-
      دوما بنده عرض کردم آدم ِ سالم به لحاط روانی! شاید بنده خدا مشکل داشته عقده ای بوده!آدمای عقده ای اینطورین ! کسی بی توجهی کنه بیشتر میخوانش فک میکنن طرف خیلی تحفه س! آدم نرمال رها میکنه میره و تحقیرو تحمل نمیکنه .
      سوما که از همه مهم تره! لیلی دختر بوده ! مجنون پسر! این چیزی که متن اشاره کرده برعکسشه! یه کم دقت کن لطفا!!!
      چهارما یه سر به دادگاها بزن ببین چند تا از پرونده های خیانت زنها به شوهراشون دلیلش بی توجهی مرده!
      پنجما .....آدم امثال شماهارو میبینه دلش میخواد خودشو بکشه! براساس لیلی مجنون زندگی میکنی واقعا؟؟؟؟!!!!چند سالته؟!

    • سبزینه

      نه عزیزم نگفته بی توجهی کنید منظورش اینه که مثل بعضی آقایون خودتونو به اون خانم نچسبونید اینم برای قبل رابطه گفته نه برای خود زندگی زناشویی چون اونی که بعد از ازدواج خودشو برای همسرش میگیره پس برای کی دیگه میخواد خوشرویی کنه؟!!!!!!!کلا افراط و تفریط نکنید نه اونقد بی محلی کنی که طرف تو ذوقش بخوره نه اونقدر محبت کنی که حالش ازت بهم بخوره من اتفاقا هر دو موردشو توی اطرافم داشتم

    • پریا

      بی توجهی که حس آدمو نسبت به طرف بد میکنه یه جورایی ادم احساس میکنه داره خودشو میگیره و حس برتری داره....نمیدونما ولی تا اون جایی که میدونم فکر کنم این جوری باشه

      پاسخ ها

      • علی

        تو این دوره زمون ب چشمتم اطمینان نی اینا چرته

    • بدون نام

      خودتونواصلااذیت نکنیدخوشگل وسروزبون دارکه باشی همه حسابت میکنن هیشکی ازدخترساکت خوشش نمیاد

    • نیما

      جالبه من ادمی هستم که خودم به شدت دوست دارم با کسی به غیر جنس مخالفم دوست بشم اما هیچ وقت سر زبون و .. نداشتم سعی کردم خوب بپوشم شخصیت با ثابتی داشه باشم و هر کاری لازم بودو انجام بدم به خیال خودم این چیز ها واقا جواب میداد نه دوست عزیز چیزی که این جامعه می پسنده سر زبون پولدار بودن و این چیز هاست من هرگز مشکلی خانوادم نداشتن که با یک دختر دوست بشم بهترین چیز هارو داشتم ولی اخرش دختر ها چیزی بیشتر از اینها میخوان چیزی بیشتر....

    • احمت

      بنظر من جزابیت تو یک چیز خلاصه میشه

      اینکه ادم بدون ادا دراوردن
      خودش باشه خود واقعیش
      واینکه توی رابطه سعی نکنه عادات بدش رو بپوشونه

      البته هرکی این مطالبو میخونه جذاب نیست چون اگ بود نیومد اینارو بخونه از جمله خودم خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج