۵۸۵۹۴۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

محکومیت یک متهم به کاشت ۶۰۰ اصله نهال

فردی که برای دستیابی به منافع اقتصادی بیشتر اقدام به خشکاندن ۶ اصله درخت کهن چنار کرده بود به کاشت ۶۰۰ اصله نهال در کرج محکوم شد.

خبرگزاری ایرنا: فردی که برای دستیابی به منافع اقتصادی بیشتر اقدام به خشکاندن ۶ اصله درخت کهن چنار کرده بود به کاشت ۶۰۰ اصله نهال در کرج محکوم شد.

رئیس شعبه ۱۱۲ دادگاه کیفری ۲ کرج با اعلام این خبر گفت: متهم به پرداخت جریمه ۶۰ میلیون ریالی و نیز کاشت ۶۰۰ اصله نهال به عنوان خدمات عمومی در کوهپایه شمالی شهر کرج محکوم شده است.
صادق حسنوند افزود: سال گذشته سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج شکایتی را علیه فردی مطرح کرد که اقدامات وی منجر به نابودی ۶ اصله درخت چنار قدیمی شده بود.
وی اضافه کرد: با طرح این شکایت تحقیقات جامعی توسط دادسرا و هیات ۳ نفره کارشناسی انجام شد و با توجه به حساسیت موضوع، معاون دادستان کرج نیز از طرف داستان عمومی و انقلاب مرکز استان ماموریت پیدا کرد تا گزارشی را در این زمینه تهیه و ارائه کند.
حسنوند گفت: در همه گزارش‌ها محرز شد که خشکاندن درختان با استفاده از مواد نفتی و شیمیایی انجام شده و متهم که یکی از مجریان احداث برج‌های ساختمانی جهانشهرکرج است و خشکاندن درختان با هدف نمایان شدن نمای ۳برج‌ در جهانشهر و کسب منافع اقتصادی بیشترانجام داده بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اقدام انجام شده برای منافع شخصی و تخریب فضای سبز شهری بوده با در نظر گرفتن همه جوانب پرونده، متهم به پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی و کاشت ۶۰۰ اصله نهال در کوهپایه شمالی کرج با نظارت سازمان فضای سبز و اجرای احکام کیفری محکوم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای شیطان صفت

    • بدون نام

      برو خدا رو شکر کن که اعدامت نکردن
      اگر تو کره شمالی بودی بی درنگ به فرمان کیم جونگ اون به ملکوت اعلا میپیوستی

    • سجاد

      زحمت کشیدن برای برج ساز 6میلیون تومن پوله ؟ میره یه دسته نهال یکجا میکنه تو زمین که در عرض دو روز خشک شه بره پی کارش. راحت. سه تا درخت کهنسالم برید

    • آرش

      برای اونایی که فضای سبز تهران و کرج رو بصورت عمده از بین بردن هم حکمی صادر کنید، مثلا درختای چنار خیابان ولیعصر، باغها و ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج