۵۸۷۶۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دستیار صوتی Astrobot وارد دنیای ایمیل شد

دستیارهای صوتی مختلف با سرعت هر چه تمام در حال جا خوش کردن در زندگی افراد هستند؛ اما این بار دستیار صوتی Astrobot برای سرویس ایمیل ارائه شده است.

وب سایت کلیک - مونا ولی نژاد: دستیارهای صوتی مختلف با سرعت هر چه تمام در حال جا خوش کردن در زندگی افراد هستند؛ اما این بار دستیار صوتی Astrobot برای سرویس ایمیل ارائه شده است.
دستیار صوتی Astrobot وارد دنیای ایمیل شد

استارت آپ Astro اوایل سال جاری استروبات (Astrobot) را طراحی و به اپلیکیشن ایمیل خود اضافه کرد. حال این شرکت پا را فراتر نهاده و این اپلیکیشن به دستیار صوتی نیز مجهز شده است. البته نحوه استفاده از این دستیار صوتی همانند دیگر دستیارهای صوتی نیست. کاربران ابتدا باید به صفحه inbox ایمیل خود بروند و دکمه Astrobot را نگه دارند، سپس از این دستیار صوتی استفاده کنند.

این دستیار صوتی، ایمیل‌ها را با صدای بلند می‌خواند و آن ها را آرشیو و یا پاک می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های این دستیار صوتی این است ایمیل‌هایی را که برای کاربران مهم هستند و یا اولویت دارند شناسایی و تحت عنوان ایمیل‌های VIP دسته‌بندی می‌کند. همچنین ایمیل‌هایی که صرفاً تبلیغاتی هستند و کارکرد دیگری ندارند را پاک می‌کند.

یکی از نکات بسیار برجسته Astrobot توجه به ایمیل‌هایی است که برای کاربر اهمیت بیشتری دارد. هر چقدر کاربر با ایمیلی مراوده داشته باشد و یا هر اندازه ایمیل‌هایی را نادیده بگیرد، استروبات به همان میزان به این حساسیت‌ها توجه نشان می‌دهد.

با وجود اینکه این استارتاپ شروع بسیار خوبی در حوزه کاری خود داشته، باید ببینم که می‌تواند در بازار با سایر همتایان خود رقابت کند. تعداد دستیاران صوتی در هر زمینه‌ای در حال افزایش است و امیدوار هستیم Astro بتواند با قابلیت‌هایی که دارد در بازار باقی بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج