۵۸۸۷۲۹
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

رد ادعای جنون شوهری که همسرش را کشت

ساعت ۸:۲۵ صبح ۲۸ آذر ۹۵ خبر درگیری خانوادگی در شهران، خیابان طوقانی، خیابان بهار به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۲ به محل اعلام خبر اعزام شدند.

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۸:۲۵ صبح ۲۸ آذر ۹۵ خبر درگیری خانوادگی در شهران، خیابان طوقانی، خیابان بهار به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۲ به محل اعلام خبر اعزام شدند.

دقایقی بعد تیمی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند که با حضور مأموران در طبقه دوم ساختمان مسکونی (محل اعلام خبر) مشاهده شد زن جوانی خون‌آلود روی زمین افتاده و مرد جوانی چاقو به دست بالای سر زن جوان ایستاده است که مأموران، مرد جوان را بازداشت کرده و زن جوان به بیمارستان تریتا منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

همزمان با تشکیل پرونده قتل عمد، مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران در صحنه جرم حاضر و شوهر مقتول بازداشت شد.

متهم پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود ۱۳ قبل با همسرم ازدواج کردم و یک دختر دوازده ساله دارم؛ بعد از ازدواج مشکلات زیادی داشتیم، من و همسرم بر سر مسائل خانوادگی و حتی رفت‌وآمد من به منزل خا‌نواده‌ام مشکل داشتیم تا اینکه ساعت ۷ صبح همسرم به من فشار آورد که به سر کارم بروم و می‌گفت چرا سر کار نمی‌روی که من عصبی شدم، چاقویی از کابینت آشپزخانه برداشتم، به ستم همسرم رفتم، سه ضربه به پا و دو ضربه به شکمش زدم.

وی ادامه داد: دو سال است که قرص اعصاب می‌خورم و سابقه اعتیاد و مصرف مواد مخدر ندارم و تاکنون خلافی مرتکب نشدم؛ از ابتدای ازدواج با همسرم دعوا داشتم و او امواج منفی داشت، شب قبل از قتل، دخترم تا صبح بیدار بود و صبح پس از اینکه همسرم را با چاقو زدم، مادرش را دید.

متهم پس از این اظهارات با دستور بازپرس پرونده بازداشت و برای انجام آزمایشات لازم به پزشکی قانونی معرفی شد که کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی متهم اعلام کردند وی اختلال روی و روانی حادی ندارد و در زمان حادثه نیز جنون نداشته است.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسینی

      خوب گفت برو سرکار بد گفت مگه به بعضی مردا. بگی برو سرکار بهشون بر میخوره مثل شوهر من

      پاسخ ها

      • علی

        هر چند حق با شماست ولی دلت خونه

      • نجفی

        مرد وظیفه داره که کارکنه وخرج خانواده را بده مگه هرکه گفت برو سرکار بایدبکشیش نمیتونی زن نگهداری ازدواج نکن

    • بدون نام

      پس مراقب خودت باشششش

    • بدون نام

      پس مراقب خودت باشششش

    • محمد سلطان

      فاتحه مع صلوات!

    • بدون نام

      مردای امروزی منتظر هستن خانم صبح بره سر کار و و ماهانه پول تو جیبی بهشون بده از سر کار هم که برگشت کار منزل و پخت وپز بکنه هر زمان هم آقا دستور فرمودن منزل مادر و خواهرشون حاضر بشه و خوش خدمتی کنه به بچه ها برسه و همیشه هم زن مقصر هست این که دیگه اصلا جای حرف نداره همیشه همه تقصیرها از زنه اگه مرد ها مفت خور شدن اگه مردها بلهوس و خوشگذران هستن اگه مرد ها معتاد و بی غیرت هستن همیشه مقصر زن هست چرا چون اینجا ایرانه

    • غمگین

      شوهر سابق منم یه روز عینک افتابیش رو زده بود و بوی خوش ادکلن ولباسهای شیک .بهش گفتم تو چرا سر کار نمیری انچنان کتکی به من زد بینیم شکست سرم رو شکوند وقتی با مشت کوبید پشت سرم پر در دیوار شد خون .جنون داشت بعد از این که دید سرم شکسته منو کشوند تو حموم اب سرد رو باز کرد گفت بشور سرت رو من از ترسم با اب سرد سرم رو شستم بعد از این کاراش بهم دست درازی کرد و در رو روم قفل کرد و رفت .گوشیمم میخواست بگیره گفتم خونه مامانم جا مونده وقتی که رفت زنگ زدم به داداشام اومدن منو بردن بیمارستان .الان با اینکه زندگیم خوبه ولی هیچ موقع اون روزا رو فراموش نمیکنم .

    • زهرا

      وای خانم غمگین چ داستان ناراحت کنند ه ای ؛ حالا خدا را شکر ک گوشیت پیشت بود؛ شوهر دیوونه منم بام دعوا میکننه اما شکر خدا دست بزن نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج