اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۹۶۷۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

درخواست پیگیری کسری حقوق نیروهای مسلح

نایب رئیس مجلس تاکید کرد که پرداخت حقوق ۲۳ روزه نیروهای ارتش و سپاه باید به صورت جدی پیگیری شود تا حقوق آنها تمام و کمال پرداخت شود.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس مجلس تاکید کرد که پرداخت حقوق ۲۳ روزه نیروهای ارتش و سپاه باید به صورت جدی پیگیری شود تا حقوق آنها تمام و کمال پرداخت شود.

مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در پاسخ به اخطار قاضی‌پور درباره تاخیر در پرداخت حقوق نیروهای ارتش و سپاه آن هم به صورت ۲۳ روزه گفت: اگر دولت چنین کاری انجام داده، قابل قبول نیست. دولت نباید حقوق هیچ ارگانی به خصوص نیروهای مسلح و عزیزان در نیروهای ارتش و سپاه را ۲۳ روزه پرداخت کند. این موضوع باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی به حضور امیر حاتمی در مجلس اشاره کرد و گفت: از حضور امیر حاتمی در مجلس تشکر می کنیم و از ایشان می‌خواهیم این موضوع را پیگیری کند تا حقوق این افراد هر چه سریعتر پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در اخطاری مطرح کرد: رئیس‌جمهور براساس اصل ۱۲۱ قانون اساسی برای دفاع از مرزها و حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی کشور سوگند خورده است که این جز با حمایت از نیروهای مسلح مقدور نیست.

وی افزود: امروز حقوق نیروهای مسلح، ارتش و برادران سپاه به صورت کامل پرداخت نشده است. ارتشیان و سپاهیان که وظیفه پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی را دارند مستوجب این نوع برخوردها نیستند.

نماینده ارومیه افزود: از طرف دیگر حقوق آنها حداقل ۷۰۰ هزار تومان کمتر از حقوق کارمندان است که در این شرایط حقوقشان نه تنها با تاخیر پرداخت می شود که حقوق ۲۳ روزه به جای ۳۰ روزه می گیرند.

قاضی پور از پزشکیان خواست که به‌عنوان رئیس جلسه به آقای نوبخت ابلاغ کنند که حقوق نیروهای ارتش و سپاه به موقع پرداخت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج