۵۹۱۲۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سلطانی‌فر مراقب مجموعه‌اش باشد

ابراز تاسف معاون وزیر ورزش از انتشار نامه‌ای که وزیر به وی داده بود، نشان می‌دهد هنوز در این وزارتخانه هستند افرادی که حاضرند منافع مجموعه را به خطر بیندازند.

خبرگزاری مهر: اختلاف نظری که بین فدراسیون کشتی و وزارت از قبل وجود داشت و با ناکامی کشتی آزاد به اوج خود رسید، سرِ یک زخم کهنه را در وزارت ورزش باز کرد تا هشداری باشد برای مسعود سلطانی فر که می خواهد چهار سال سکان ورزش کشور را در ساختمان سئول برعهده داشته باشد.

درست در اوج درگیری های این وزارتخانه با فدراسیون کشتی بود که محمدرضا داورزنی با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی اعتراض کرد نامه وزیر به وی نباید به بیرون درز پیدا می کرد که منجر به تشدید اختلافات بین این دو نهاد شود.

مسعود سلطانی فر در نامه ای به محمدرضا داورزنی معاون خود در توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای خواسته بود که دلایل ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جهانی پاریس را بررسی و اعلام کند. این نامه در شرایطی به داورزنی ارسال شده بود که هنوز تیم ملی از فرانسه به ایران بازنگشته بود.

با این حال قبل از اینکه معاون وزیر اقدامی انجام دهد، متن آن از وزارتخانه به رسانه ها رسید تا مشخص شود زخم کهنه ای که سالهاست با وزارت ورزش همراه است دوباره سرباز کرده و کار وزیر و معاونش را پیچیده کرد.

هر چند وزارت ورزش در انتشار اخبار محرمانه داخلی سابقه طولانی دارد و بیگانه با این اتفاق نیست؛ انتشار فایل صوتی نشست علی پروین و علی دایی با وزیر وقت ورزش (محمود گودرزی)، رسانه ای شدن آنچه در نشست افشارزاده با وزیر ورزش در رابطه با هیات مدیره استقلال مطرح شد و نتایج آن پیش از اتمام کامل جلسه و شروع نشست خبری آن از جمله نمونه هایی است که نشان می داد در وزارت ورزش چاقو دسته خودش را می برد!

مسعود سلطانی فر که می خواهد چهار سال سکان ورزش کشور را در ساختمانی عریض و طویل برعهده داشته باشد و طبیعتا باید در این مدت نشست های محرمانه زیادی را با مسئولان و روسای فدراسیون ها داشته باشد و نامه های محرمانه زیادی را هم به معاونانش بفرستد، باید بیش از پیش مراقب روزنه های خبری مجموعه اش باشد.

قطعا ادامه این روند بجز آشفته کردن وضعیت ورزش و آشفته کردن اوضاع ثمر دیگری برای این وزارتخانه ندارد و سلطانی فر اگر می خواهد آرامش را بر ورزش حاکم کند باید از مجموعه خودش شروع کند تا هم برای دیگران الگو باشد و هم این زخم کهنه برای همیشه از ریشه بسوزد و دیگر کسی اخبار محرمانه وزارت ورزش را به رسانه های دوست و نزدیکش ندهد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج