۵۹۱۴۵۲
۱ نظر
۵۰۴۰
۱ نظر
۵۰۴۰
پ

آنالیز؛ پست‌های احتمالی امباپه در PSG

کیلیان امباپه قرار است آخرین خرید پاری‌سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشد. مهاجم ۱۸ ساله به طور قرضی از موناکو به تیم پایتخت خواهد پیوست و غول لیگ یک فصل آینده او را در ازای رقمی حدود ۱۸۰ میلیون یورو به خدمت می‌گیرد.

آی اسپورت: کیلیان امباپه قرار است آخرین خرید پاری‌سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشد. مهاجم ۱۸ ساله به طور قرضی از موناکو به تیم پایتخت خواهد پیوست و غول لیگ یک فصل آینده او را در ازای رقمی حدود ۱۸۰ میلیون یورو به خدمت می‌گیرد. ملی‌پوش جوان فرانسوی قرار است به خط حمله بی‌نظیری ملحق شود که نیمار هم در آن حضور دارد. بازیکنی که این تابستان در ازای ۲۲۲ میلیون یورو و به عنوان گران‎ترین بازیکن تاریخ فوتبال به این تیم ملحق شده است.

حتی اگر ملی‌پوش برزیلی بازیکن اصلی و تک ستاره پاری‌سن ژرمن باشد، باز هم بعید است انتقال امباپه به این تیم مخصوصا برای هواداران لذت‎بخش نباشد. پاری‌سن ژرمن برای خرید او با بزرگان فوتبال مانند رئال و بارسا و منچسترسیتی رقابت کرده است. اما امباپه در سیستم پی‌اس‌‏جی چه نقشی خواهد داشت؟ در این گزارش به سیستم‌هایی که تیم امری با حضور او می‌تواند اجرا کند، اشاره می‌‎کنیم.

سیستم ۳-۳-۴

آنالیز؛ پست‌های احتمالی امباپه در PSG

این سیستم اصلی تیم اونای امری است و سیستمی است که احتمالا امباپه هم خیلی سریع می‎تواند با آن هماهنگ شود. البته ادینسون کاوانی هم نقش مهاجم میانی را خواهد داشت، او توانسته با زدن 49 گل در 50 بازی در فصل گذشته این پست را به نام خودش کند. ملی‌پوش اوروگوئه‎ای می‎تواند از موقعیت‎هایی که نیمار و امباپه می‌‎سازند هم استفاده کند.

هرچند در این سیستم امری مشکلی دارد و آن هم این است که هر دو مهاجم بیشتر برای بازی کردن در سمت چپ راحت هستند. در نتیجه ممکن است برای یکی از آن‌ها پست دیگری انتخاب شود یا این که نوبتی در سمت چپ بازی کنند. نیمار نسبت به بازیکن جوان فرانسوی آزادی بیشتر خواهد داشت و شاید بیشتر به سمت مرکز کشیده شود و کمی بازی‎سازی کند. یعنی این احتمال وجود دارد که سیستم پی‌اس‌جی شبیه به ۲-۱-۳-۴ هم بشود.

سیستم 1-3-2-4

آنالیز؛ پست‌های احتمالی امباپه در PSG

این هم نوعی از سیستم ۳-۳-۴ است و بستگی به این دارد که کدام بازیکن در مرکز زمین به بازی گرفته می‎شود. در شرایط معمولی قلب سه‌گانه این تیم در مرکز مارکو وراتی، تیاگو موتا و آدرین ربیو خواهند بود. اگر امری که در دوران مربی‌‎گری در سویا ترکیب مناسبی برای استفاده از سیستم ۱-۳-۲-۴ داشت، در این تیم هم احساس کند که مهره‌های لازم برای استفاده از آن را دارد مطمئنا حداقل برای دقایقی از بازی به این سیستم تغییر فرم می‌دهد.

در این شرایط بازیکنی مانند پاستوره می‎تواند بین نیمار و امباپه قرار گیرد و نیمار آزادی کمتری خواهد داشت و بیشتر باید در سمت چپ باقی بماند و امباپه هم در سمت راست بازی خواهد کرد.

سیستم ۲-۴-۴

آنالیز؛ پست‌های احتمالی امباپه در PSG

بعید است که این تیم از این سیستم استفاده کند، اما این سیستم سیستمی است که امباپه به خوبی آن را می‎شناسد. در این سیستم از بین کاوانی و نیمار یکی باید استراحت کند که خیلی بعید است و از طرفی در این سیستم بازیکنان با کیفیت کناری وجود ندارد و این کار را برای پی‌اس‌جی سخت‌تر می‌کند. این که در کناره‌ها کدام بازیکنان در این سیستم می‌توانند بازی کنند بستگی به این دارد که چه بازیکنانی به تیمد اضافه می‎شوند. هرچند که بعید است خرید دیگری در کار باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نَش

      همون 433 عالیه بشرطی به جای موتا دراکسلر باشه یاخدا چ تیمیه ناموسا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج