۵۹۱۹۵۳
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

پرواز خروس‌ها در شب رویایی رونالدو

از هفته هفتم رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره اروپا، پنجشنبه شب ۹ بازی در سه گروه مختلف برگزار شد که طی آن نتایج زیر به دست آمد.

وبسایت نود: از هفته هفتم رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره اروپا، پنجشنبه شب ۹ بازی در سه گروه مختلف برگزار شد که طی آن نتایج زیر به دست آمد.

از گروه های A، B و H تیم ها به مصاف هم رفتند که طی آن پرتغال با هت‌تریک کریستیانو رونالدو به پیروزی راحتی دست یافت و کاپیتان این تیم رکورد گلزنی پله در بازی های ملی را پشت سر گذاشت.

گروه A:

قبرس موفق شد با نتیجه ۳-۲ از سد تیم بوسنی عبور کند. تیم های یونان و استونی با تساوی ۰-۰ متوقف شدند. اما در مهمترین و جالب ترین بازی این گروه تیم ملی بلژیک موفق شد با نتیجه عجیب و پرگل ۹-۰ از سد تیم جبل الطارق عبور کند. گل های شاگردان روبرتو مارتینز در این دیدار را مرتنس، لوکاکو (۳ گل)، مونیر (۳ گل) و هازارد و ویتسل به ثمر رساندند. ضمن اینکه ویتسل در دقیقه '۴۰ از بازی اخراج شد و بلژیک با ۱۰ نفر موفق به کسب این نتیجه شد؛ بعد از اخراج او آنها صاحب ۴ گل دیگر شدند.

در این گروه بلژیک ۱۹ امتیازی است و در صدر جدول قرار دارد و یونان با ۱۳ و بوسنی با ۱۱ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

گروه B:

تیم ملی سوئیس در این گروه ۳-۰ مقابل آندورا پیروز شد. مجارستان با نتیجه ۳-۱ لتونی را شکست داد و تیم ملی پرتغال در دیدار مقابل جزایر فارو با نتیجه ۵-۱ به برتری دست یافت؛ در این دیدار کریستیانو رونالدو ۳ گل زد و شمار گل های ملی خود را به عدد ۷۹ رساند تا از رکورد ۷۸ گل پله نیز عبور کند. ویلیام کاروالیو و نلسون اولیویرا هم گل های دیگر شاگردان سانتوس را به ثمر رساندند.

در این گروه سوئیس با ۲۱ امتیاز صدرنشین است و پرتغال با ۱۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

گروه H:

در این گروه تیم ملی بلغارستان با نتیجه ۳-۲ سوئد را شکست داد. لوکزامبورگ با ۱ گل مقابل بلاروس پیروز شد و در مهمترین بازی امشب، تیم ملی فرانسه در خانه موفق شد با نتیجه پر گل ۴-۰ از سد هلند عبور کند؛ آنتوان گریزمن، توماس لمار (۲ گل) و امباپه گل های خروس ها را به ثمر رساندند.

در این گروه فرانسه ۱۶ امتیازی و صدرنشین است و تیم های سوئد با ۱۳ و بلغارستان با ۱۲ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. هلند هم با ۱۰ امتیاز چهارم است و تنها ۳ بازی دیگر فرصت دارد تا برای حضور در جام جهانی تلاش کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منطق

      ایران تو جام جهانی میخواد از سد این تیمها بگذره وبره مرحله دوم ،از چند تا تیم آسیایی گل نخوردن فکر میکنن اونجا هم میتونن اینجوری بازی کنن،اونجا از این خبرا نیست

      پاسخ ها

      • حمیپ ذوالفقاری

        مخالف خون غریبه پرست به کوری چشم تو اونجا هم موفق خواهیم شد پاینده باد ایران

      • saeid

        تا الانشم بدون گل خورده هستیم حودش خیلی حرفه خداروشکر رکورد شکستیم واین ایرانی که میبینم ازگروه خودش به امید خدا صعود هم میکنه

      • بدون نام

        شاید باشه. همه تیمهای قوی که تو یه گروه نمی افتن

    • محمد

      بی منطق از اینکه گل نخوردیم ناراحتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوستان چرا وقتی یه نفر نظرش با شنا مخالفه اینجوری جبهه میگیرین،بنده خدا نظر خودشو گفته،خوبه یه مقدار سعه صدر داشته باشیم،البته خیلی هم بیراه نگفته،تو جام جهانی بازی کردن با تیمهای قدر وحرفه ای خیلی سخته نمیشه با این نتایج ناپلئونی دلخوش وغره بشیم،زمان همه چی رو ثابت میکنه

    • بدون نام

      ما هنوز از لحاظ گفتاری و شخصیتی حرفه ای نشدیم چون کلاس اسیا خیلی پایینه نه فقط تیم ملی ما قاره اسیا مشکل داره کلاس فوتبالیش نسبت به قاره اروپا منفیه چون فدراسیونش ضعیفه پولدار و ضعیف این مشکله چرا پول خرج میکنند ولی به هیچ جا نمیرسن قاره اسیا کشتیش خوبه اونم خواستن از جام المپیک محرومش گنند چرا چون اروپاییها ضعیفن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج