اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۲۲۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چمبرلین، مهره‌ای اضافه برای خط میانی لیورپول

الکس آکسلید چمبرلین به لیورپول پیوست.

آی اسپورت: الکس آکسلید چمبرلین به لیورپول پیوست. او خیلی در این باره صحبت می‎کرد که دوست دارد در مرکز خط میانی بازی کند، در نتیجه جذاب است که ببینیم این روش در لیورپول برای او چطور کار خواهد کرد. تیمی که ۵ یا ۶ هافبک میانی خوب دارد.

فکر نمی‌کنم اگر همه هافبک‌های لیورپول آماده باشند چمبرلین بتواند به خط میانی تیم راه پیدا کند. این تیم هنوز فلیپه کوتینیو را دارد و آدام لالانا را هم همین‌طور. بازیکنانی که در این تیم بسیار خوب کار کرده‌اند.

چمبرلین، مهره‌ای اضافه برای خط میانی لیورپول

چمبرلین بازیکن خوبی است، در حال حاضر می‌تواند به خوبی به تیم لیورپول کمک کند، اما هافبک میانی، هنوز نمی‌توانم او را در لیورپول در این پست تصور کنم. هرچند در شرایطی یورگن کلوپ او را خریده که تنها ۱۲ ماه از قراردادش با آرسنال باقی مانده بود و مطمئنا فکرش را کرده که در کدام پست می‌خواهد به او بازی دهد. خود من به هر حال هیجان زیادی دارم که زودتر متوجه شوم قرار است چمبرلین در چه پستی در لیورپول بازی کند.

مطمئنم چمبرلین درباره بازی کردن در پست هافبک میانی با آرسن ونگر هم صحبت‌هایی کرده است، اما شاید فکر کرده رفتن به لیورپول برایش فرصت‌های جدیدی فراهم می‌کند. البته که آمار مصدومیت‌های او هم زیاد است و این موضوع خوبی نیست.

در دیدار لیورپول و آرسنال برتری در خط میانی با شاگردان کلوپ بود، اگر در این تیم کوتینیو هم بازگردد، کسی که فصل گذشته بهترین بازیکن لیورپول بود، این تیم فوق‌العاده‌تر هم خواهد شد.

در نتیجه شاید اگر او به عنوان پشتیبانی برای سادیو مانه یا محمد صلاح بخواهد به کارش ادامه دهد به نظر منطقی می‌رسد. به هر حال او پافشاری کرده که می‌خواهد در پست هافبک میانی کار کند. پس این مشکل یورگن کلوپ است که پستی مناسب برای او در تیمش پیدا کند. حتما فکری هم برایش کرده است.

جیمی کرگر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج