جاباما
۵۹۲۳۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بهترین تکنولوژی های نمایشگاه IFA ۲۰۱۷

شرکت های مختلف فعال در حوزه فناوری هر ساله با حضور در شهر برلین کشور آلمان و شرکت در نمایشگاه IFA از آخرین محصولات خود رونمایی می کنند.

برترین ها - سینا اشتری: شرکت های مختلف فعال در حوزه فناوری هر ساله با حضور در شهر برلین کشور آلمان و شرکت در نمایشگاه IFA از آخرین محصولات خود رونمایی می کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین و جذاب ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ آشنا کنیم.

بهترین گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ: LG V۳۰
قهرمان سنگین وزن این دوره از مسابقات گوشی های هوشمند LG V۳۰ است ، همانطور که می دانید هدف اصلی شرکت ال جی از تولید و عرضه این گوشی رقابت با Samsung Galaxy Note ۸ است و با توجه به درخشش هر دوی این گجت ها ، انتخاب بین آنها برای کاربر کمی پیچیده شده است . LG V۳۰ از یک صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع OLED و با دقت Quad HD استفاده می کند و پردازنده به کار رفته در آن از نوع Snapdragon ۸۳۵ است.
بهترین تکنولوژی های نمایشگاه IFA 2017
دوربین دوگانه به کار رفته در این گجت به کمک نرم افزار های تصویر برداری ای که به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده اند می تواند تجربه کاربران در بحث عکس برداری و فیلم برداری را مقداری متحول کند، گفته می شود که در محیط های تاریک و فاقد میزان نور مناسب برای تصویر برداری LG V30 به راحتی به کار خود ادامه داده و با بهترین کیفیت ممکن به ثبت عکس و یا ضبط فیلم می پردازد، نقطه قوت دیگر این گجت که شرکت سازنده خیلی بر روی آن مانور می دهد کیفیت صدای خروجی و نیز کیفیت صدای ضبط شده توسط آن است .
بهترین گوشی هوشمند با صفحه نمایش کوچک: Sony Xperia XZ1 Compact
بهترین تکنولوژی های نمایشگاه IFA 2017
با وجود طراحی ظاهری ظریف، Sony Xperia XZ۱ Compact از قوی ترین گوشی های معرفی شده در طول نمایشگاه IFA امسال است ، شرکت سونی در ساخت آن از آخرین مدل پردازنده های ساخت شرکت کوالکام، اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کرده که خیال کاربران را نسبت به قدرت سخت افزاری آن آسوده می کند. این گجت همانند برادر بزرگتر خود از فناوری اسکن سه بعدی استفاده کرده و قابلیت ثبت عکس های سلفی از نوع Wide Angle را نیز داراست ، با توجه به قدرت سخت افزاری و نیز طراحی ظاهری جذاب ،Sony Xperia XZ۱ Compact درخشان ترین گوشی با صفحه نمایش کوچک معرفی شده در IFA امسال است .
بهترین تبلت: Acer Switch ۷ Black Edition
بهترین تکنولوژی های نمایشگاه IFA 2017
خیلی از کارشناسان از این تبلت به عنوان جایگزینی ارزان قیمت تر برای محصولات سری Surface شرکت مایکروسافت یاد کرده اند. یکی از جذاب ترین ویژگی های به کار رفته در این گجت طراحی کیبورد و پایه نگهدارنده آن است به گونه ای که کار با آن بسیار راحت خواهد بود ، از ویژگی های جذاب دیگر استفاده شده در آن می توان به سنسور اثر انگشت جاگذاری شده در زیر سطح صفحه نمایش آن و نیز طراحی بدون فن آن نام برد که باعث شده همه کاربران این گجت را به عنوان جذاب ترین تبلت معرفی شده در نمایگاه IFA 2017 بشناسند.
بهترین کامپیوتر رومیزی: Acer Aspire S24
بهترین تکنولوژی های نمایشگاه IFA 2017
قطعا یکی از چشم نواز ترین و نیز تاثیر گذار ترین گجت های معرفی شده در طول نمایشگاه IFA امسال کامپیوتر چند کاره و رومیزی Acer Aspire S۲۴ است ، نمایشگر ۲۳.۸ اینچی این محصول دارای ضخامتی باور نکردنی معادل ۰.۲۳ اینچ است که در کنار رنگ طلایی استفاده شده در ساخت بدنه آن ظاهری زیبا را به نمایش می گذارد ، صفحه نمایش این گجت از نوع IPS بوده و با آنکه شرکت سازنده می توانست از دقت بیشتری در ساخت صفحه نمایش استفاده کند ، این کامپیوتر چند کاره هنوز هم از جذاب ترین محصولات معرفی شده در حوزه کامپیوتر های رومیزی است ، این گجت دارای پردازنده های نسل هشتم شرکت اینتل بوده و قیمت آن از ۹۹۹ دلار برای مدل پایه شروع می شود .
بهترین لپ تاپ: Lenovo Yoga ۹۲۰
بهترین تکنولوژی های نمایشگاه IFA 2017
Yoga 920 قطعا از بهترین لپ تاپ های معرفی شده در هفته گذشته بوده است ، از کلیدی ترین ویژگی های به کار رفته در این لپ تاپ می توان به بهره گیری از آخرین نسل پردازنده های شرکت اینتل و نیز صفحه نمایش با کیفیت 4K اشاره کرد ، کیبورد این تبلت قابلیت جداسازی داشته و کاربر را قادر می سازد تا از این گجت به عنوان یک تبلت استفاده کند .
بهترین گجت مخصوص بازی: Asus ROG Chimera
بهترین تکنولوژی های نمایشگاه IFA 2017
در نمایشگاه IFA امسال کامپیوتر ها و لپ تاپ های زیادی به منظور جلب نظر گیمر ها معرفی شد ، اما قطعا برنده این مسابقه نفس گیر شرکت Asus بوده است. Chimera اولین لپ تاپی است که در تولید آن از صفحه نمایشی با نرخ به روز Refresh ۱۴۴ هرتز استفاده می شود ، این لپ تاپ از فناوری G-Sync شرکت Nvidia پشتیبانی کرده و با وجود پردازنده Core i۷-۷۸۲۰HK در کنار کارت گرافیکی Nvidia GTX ۱۰۸۰ خیال کاربران را از بابت اجرای بازی های سنگین کامپیوتری آسوده کرده است.
بهترین گجت فناوری واقعیت افزوده: Lenovo Mirage and Star Wars: Jedi Challenge
بهترین تکنولوژی های نمایشگاه IFA 2017
این گجت احتمالا بهترین هدیه ای است که می توان برای هواداران سری فیلم های Star Wars تهیه کرد ، با در اختیار داشتن این گجت کاربر می تواند در دنیای Star Wars قدم بگذارد ، با بر سر داشتن هدست و در دست داشتن کنترلر لمسی آن می توانید تجربه جدیدی از فناوری واقعیت افزوده داشته باشید ، البته برای استفاده از این گجت جذاب ابتدا باید یک گوشی سازگار پذیر با فناوری واقعیت افزوده را تهیه کرده باشید.
بهترین ساعت هوشمند: Fitbit Ionic
بهترین تکنولوژی های نمایشگاه IFA 2017
با اینکه شرکت Fitbit قبل از شروع نمایشگاه IFA از اولین ساعت هوشمند خود با نام Ionic رو نمایی کرد ، اما این گجت هنوز هم از پر مخاطب ترین ساعت های هوشمند در طول برگزاری نمایشگاه IFA بوده است ، از جذاب ترین ویژگی های به کار برده شده در این ساعت هوشمند می توان به قابلیت پرداخت بانکی با استفاده از فناوری NFC ، نرم افزار های اختصاصی و متنوع و سیستم عامل متن باز برای تولید نرم افزار های بیشتر توسط دولوپر ها اشاره کرد ، در کنار سنسور نوری تعبیه شده در این گجت که سرعت ضربان قلب کاربر را اندازه گیری می کند ، سنسور هایی در آن قرار گرفته که می توانند به کیفیت خواب افرادی که دارای اختلالات تنفسی هستند کمک کنند.
بهترین ساعت تندرستی: Samsung Gear Sport
بهترین تکنولوژی های نمایشگاه IFA 2017
ساعت Gear Sport از گجت هایی بود که سامسونگ در طول نمایشگاه IFA امسال خیلی بر روی آن مانور می داد و در بخش طراحی آن شاهد ظرافت ساخت بیشتری در مقایسه با Gear S3 هستیم . سامسونگ شناگران حرفه ای را به عنوان بازار هدف این ساعت تندرستی معرفی کرده و با وجود قابلیت های نرم افزاری متعدد برای ورزشکاران رشته شنا و نیز ویژگی ضد آب بودن آن تا عمق 50 متری ، به نظر می رسد که Gear Sport از بهترین گجت های در دسترس یک شناگر حرفه ای باشد.
بهترین گجت تندرستی: Garmin Vivomove HR
بهترین تکنولوژی های نمایشگاه IFA 2017
با اینکه شرکت Garmin چند سالی است که در حوزه تولید ساعت های هوشمند و گجت های تندرستی فعالیت می کند ، اما تا به حال نتوانسه آن طور که باید در بازار موفق عمل کند ، اما حضور پر رنگ محصولات این شرکت در نمایشگاه IFA امسال می تواند این قاعده را به طور کلی تغییر دهد. یکی از جالب ترین گجت های تندرستی معرفی شده توسط شرکت Garmin گجت Vivomove HR است. این گجت در واقع یک ساعت هوشمند هیبریدی بوده که با داشتن ویژگی هایی همچون GPS بدون نیاز به گوشی هوشمند ، اندازه گیری همیشگی و بدون وقفه تعداد ضربان قلب کاربر ، نمایش هوشمند نوتیفیکیشن ها و نیز طراحی خیره کننده توانسته تا نظرعلاقه مندان به محصولات تندرستی را به سوی خود جلب کند.
بهترین گجت هوشمند خانگی: Neato Botvac D۷ Connected
بهترین تکنولوژی های نمایشگاه IFA 2017

این محصول در واقع یک جارو برقی هوشمند و خودکار است که در گذشته نیز شاهد معرفی و عرضه نمونه هایی از آن بوده ایم ، اما ویژگی برجسته Neato Botvac D7 Connected که توانسته آن را از دیگر رقبا مجزا نشان دهد هوشمندی هر چه بیشتر آن است .

در گذشته کاربران مجبور بودند برای محدود کردن مساحتی که قصد جارو کردن آن را داشتند ، موانعی را در مسیر حرکت ربات قرار داده و در واقع دیوار های مجازی می ساختند ، اما Neato Botvac D۷ Connected کاربر را قادر می سازد تا با استفاده از نرم افزار مخصوص آن و از روی نقشه محدوده کاری گجت را مشخص کنند.
بهترین بلندگو: Sony LF-S۵۰G
بهترین تکنولوژی های نمایشگاه IFA 2017

LF-S50G یک بلندگوی بی سیم جذاب است که در مقایسه با یک بلندگوی معمولی قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. سونی Google Assistant را به بلندگوی خود اضافه کرده تا LF-S50G فقط یک بلندگو نباشد و بتواند تا از پس انجام کار های بیشتری بر آید ، علاوه بر قابلیت های جستجو و نیز پروتکل یادگیری ماشینی موجود در دستیار هوشمند گوگل ، این بلندگو به ویژگی هایی مجهز شده که هر کاربری نمی تواند به سادگی از کنار آنها عبور کند ، استفاده از ژست های حرکتی برای کنترل گجت ، بهره مندی از بلوتوث نسخه 4.2 و فناوری NFC و پشتیبانی از سرویس Chromecast از جمله این ویژگی ها هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج