۵۹۲۴۶۹
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فرهنگ‌لغت آنلاین برای قدیمی ترین زبان نوشته شده جهان

به دنبال یک زبان دوم برای یادگیری هستید؟ اگر می‌خواهید واقعا دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید زبان اکدی را یاد بگیرد. زبانی بین النهرین که اکنون منقرض شده است

برترین ها: به دنبال یک زبان دوم برای یادگیری هستید؟ اگر می‌خواهید واقعا دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید زبان اکدی را یاد بگیرد. زبانی بین النهرین که اکنون منقرض شده است؛ و دانشگاه شیکاگو اخیرا برای کمک به شما فرهنگ لغت اکدی ۲۱ جلدی را در دسترس آنلاین قرار داده که می‌توانید آن را به رایگان دانلود کنید.

اما جدا از شوخی، زبان اکدی واقعا جالب است، زبانی که ۲۰۰۰ سال است صحبت نشده است و محققان در ۲۰۰ سال اخیر بااستفاده از نسخه‌های سنگی و لوح‌های گلی توانستند آن را رمزگشایی کنند و در سال ۲۰۱۱ دانشگاه شیکاگو سرانجام فرهنگ لغت آن را منتشر کرد. این پروژه از دهه ۱۹۲۰ آغاز شد و بیش از ۹۰ سال طول کشید تا محققان بتوانند یک فرهنگ لغت جامع از زبان باستانی بین النهرین ایجاد کنند.
درحالیکه نسخه‌های چاپی در مجموع بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند، فایل‌های پی دی اف که به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته اند این معنی را می‌دهد که اکنون هرکسی می‌تواند این زبان را یاد بگیرد. زبانی که برای ما حمایه گیلگمش را به ارمغان آورد اکنون به لطف فرهنگ لعتی که کلمات را در زمینه قرار می‌دهد، حتی کامل‌تر نیز شده است. با مطالعه معانی آن می‌توانیم در مورد دستاوردهای باورنکردنی جامعه بین النهرین در زمینه‌های پزشکی، نجوم، ریاضیات و زبان شناسی بیشتر بدانیم.
فرهنگ‌لغت آنلاین برای قدیمی ترین زبان نوشته شده جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج