۵۹۲۵۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ساوت‌گیت: بازیکنانم باید با «هو» شدن کنار بیایند

سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پیروزی قاطع شاگردانش مقابل تیم ملی مالت از مردانش خواست که کمتر تحت تأثیر جو مخربی که هواداران رقیب برای آنها می‌سازند، قرار بگیرند.

خبرگزاری تسنیم: انگلیس شب گذشته (جمعه) در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اگرچه میزبانش مالت را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید اما شب چندان خاطره‌‌انگیزی را تجربه نکرد، چرا که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ هوادار سه‌شیر که برای تشویق این تیم به مالت سفر کرده بودند پس از تماشای نمایشی کسل کننده از مردان گرت ساوت‌گیت در نیمه نخست شروع به سر دادن شعارهای توهین‌آمیز علیه آنها کردند و بین دو نیمه هم زمانی که نتیجه هنوز بدون گل مساوی بود، آنها را «هو» کردند.

ساوت گیت که تیمش در نیمه دوم با گل‌های هری کین، رایان برتراند، دنی ولبک و یک بار دیگر کین، میزبان را در هم کوبید، در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: من تجربه بازی در چنین فضاهایی را دارم و می‌دانم که اگر شما یکی دو گل زودهنگام نزنید، جو ورزشگاه علیه شما می‌شود. این هم اما بخشی از فوتبال است. شما باید با آن کنار بیایید. اگر آلمان اینجا بازی کرده بود، ما به اسکوربرد نگاه می‌کردیم و می‌دیدم که نتیجه ۴ بر صفر است، با خودمان فکر می‌کردیم که آنها کارشان را حرفه‌ای انجام داده‌اند. این همان کاری است که ما در نهایت انجام دادیم. کمی طول کشید تا به گل رسیدیم اما بر بازی سوار بودیم.

ساوت‌گیت ادامه داد: من دلیل واکنش هواداران را درک می‌کنم اما ما باید به عنوان یک تیم متمرکز بمانیم. بازی دوشنبه برابر اسلواکی یک بازی کاملاً متفاوت خواهد بود. ما باید روی برنامه بازی‌مان متمرکز بمانیم و خونسردی‌مان را حفظ کنیم. من در بازی‌های مقدماتی فراوانی حضور داشته‌ام و یاد نمی‌آید که چنین بازی روانی را از یک تیم دیده باشم.

سرمربی سه‌شیر در تمجید از هری کین که دو گل زد، تأکید کرد: در طول بازی، هری کین همیشه دروازه حریف را تهدید می‌کرد و او بازی هم برای ما گل خواهد زد. ما خوش‌شانس هستیم که بازیکنی مانند او را در تیم‌مان داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج