۵۹۳۰۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زرینچه: سوریه انگیزه بالایی برای شکست ما دارد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: صعود به جام جهانی بزرگ‌ترین پاداش است اما نباید فراموش کرد بازیکنان هم باید حق و حقوق خود را دریافت کنند.

خبرگزاری میزان: جواد زرینچه در دیدار ایران مقابل سوریه چون خیال‌مان از صعود راحت بود زیاد تحت فشار نبودیم ولی باید بازی خوبی را به نمایش می‌گذاشتیم و رکورد گل نخوردن خود را حفظ می‌کردیم. مقابل این تیم دست‌وپا بسته نبودیم و بازی خوبی ارائه دادیم. دوست داشتیم پیروز از زمین خارج شویم ولی کره در زمین خودش بازی و از امتیازهای میزبانی استفاده می‌کرد. این تیم خیلی تلاش کرد تا به ما گل بزند ولی بچه‌ها مانند بازی‌های قبل خیلی خوب و منسجم بازی کردند و اجازه باز شدن دروازه را به آنها ندادند.

وی ادامه داد: با تلاش و دوندگی بچه‌ها فرصت‌ها را از کره گرفتیم و نتیجه مساوی برای هر ۲ تیم عادلانه بود. با اینکه کره خیلی انگیزه داشت تا ما را شکست دهد و خیالش از صعود به جام جهانی راحت شود ولی اینطور نشد و به کی‌روش و بازیکنانش خسته نباشید می‌گویم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار بعدی تیم ملی مقابل سوریه گفت: سوریه وضعیت بهتری پیدا کرده است. در دیدار رفت مقابل این تیم بازی سحتی داشتیم. بازیکنان سوریه قدرت بدنی بالایی دارند و مهم‌ترین موضوع انگیزه بالای بازیکنان این تیم برای شکست ما و صعود به دور بعدی است. با شناختی که از کی‌روش و بازیکنانش دارم، به جز پیروزی مقابل سوریه به هیچ موضوعی فکر نمی‌کنند.

زرینچه در مورد گلایه بازیکنان از عدم قدردانی فدراسیون فوتبال از صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: صعود به جام‌جهانی بزرگ‌ترین پاداش است اما نباید فراموش کرد بازیکنان هم باید حق و حقوق و پاداش خود را دریافت کنند چون زحمت کشیده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج