adexo3
۵۹۳۴۸۳
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

جنایت سحرگاهی در خانه ویلایی

زن ۶۵ ساله که ساکن روستای «کنارسر» بخش «کوچصفهان» از توابع شهرستان رشت بود بامداد دیروز درخانه‌اش به قتل رسید.

روزنامه ایران: زن ۶۵ ساله که ساکن روستای «کنارسر» بخش «کوچصفهان» از توابع شهرستان رشت بود بامداد دیروز درخانه‌اش به قتل رسید.
جسد این زن هنگامی پیدا شد که اعضای خانواده‌اش پس از چندیدن بار تماس، موفق به صحبت با او نشده و در اوج نگرانی به خانه‌اش مراجعه کردند.صبح روز شنبه اعضای خانواده قربانی جنایت پس از ورود به خانه ویلایی این زن، با پیکر بی‌جانش روبه‌رو شدند.آنان بلافاصله پلیس را در جریان قرار دادند. دقایقی بعد از این تماس خودروی گشت پلیس خود را به محل حادثه رساند و تحقیق در این باره آغازشد.
در جریان نخستین بررسی‌ها مشخص شد قربانی حادثه بر اثر انسداد مجاری تنفسی از پا در آمده است. سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه- معاون اجتماعی پلیس گیلان- گفت: پس ازحضور بازپرس کشیک وپزشک قانونی درمحل جنایت وتحقیقات مقدماتی، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.
این در حالی است که تحقیقات نخستین پلیس درباره نحوه ورود قاتل یا قاتلان به محل جنایت حکایت از آن دارد که هیچ نشانه‌ای از ورود به زور و شکستگی روی قفل در ورودی خانه دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد که میان عامل یا عاملان جنایت و قربانی حادثه آشنایی قبلی وجود داشته است.
در همین حال بررسی بهم ریختگی‌های موجود در محل حادثه درباره اینکه چه وسایلی به سرقت رفته و انگیزه جنایت چه بوده از سوی پلیس در حال انجام است.ازسوی دیگر شواهد نشان می‌دهد قاتل، این زن را با پیچیدن دستمال به دور گردنش خفه کرده است و شاهدان گفته‌اند هنگام وقوع قتل یک مرد ناشناس را دیده‌اند که بسرعت از خانه مقتول خارج می‌شد.

مستأجر خانه این زن سالخورده که مردی ۲۶ ساله است نیز به پلیس گفت: با شنیدن سر و صدا، به کمک صاحبخانه‌اش رفته اما قاتل وی را هم از ناحیه گردن مجروح کرده و گریخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه طوری مستاجربه کمک صاحب خانه رفته ولی متوجه نشده که صاحب خانه کشته شده؟

      پاسخ ها

      • مرادکچل

        چی میگی؟باخودت چندچندی؟.اصلاتواین دنیازندگی میکنی؟توازکجابه نتیجه رسیدی که مستاجرنفهمیده صاحب خونه مرده؟اگه ندیده مرده کرم داشته بره کمکش؟بنظرت وحی رسیده بش که رفته کمکه زن؟حتمادیده مرده زنه که رفته باقاتل درگیرشده............. فقط واسه خودشیرینی وخودنمایی میای نظرمیدی.بیسواده کندذهن

    • بی نام

      اره جون خودت دست توهم تو کاسه است اونم رد گم کنی خود زنی کردی

    • بدون نام

      چرا باید یک زن نتها و احنمالا مجرد و میانسال مستاجر اون یک پسر مجرد جوان باشه .به نظر کاربران یک خانواده کوچک سه نفر قابل اعتماد امن تر نبود

    • شهربار

      ههههه مستاجر جون کج بشین و راستش روبگو چیا و چقدر دزدیدی و چ جوری صاحب خونه ات رو کشتی با چی گردن خودت رو زخمی کردی؟!!!!!

    • بدون نام

      وااای بر این ملت داغون داره میگیره شاهدین دیدن که یه مرد ناشناس از خونه بیرون رفته همسایه ها مستاجرو میشناسن دیگه بعدش اگه بیرون رفته چجوری چاقو خورده یه خورده فکر بعد حرف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج