۵۹۴۴۲۳
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

مخالفان کی‌روش چه کسانی هستند؟

هر روز کی‌روش با هجمه گروهی مواجه می‌شود و این منتقدان را می‌شود طبقه بندی کرد.

خبرآنلاین: هر روز کی‌روش با هجمه گروهی مواجه می‌شود و این منتقدان را می‌شود طبقه بندی کرد. مخالفان کی‌روش را مي‌توان در پنج دسته كلي طبقه بندي كرد، دسته اول فوتبال دوستان ايراني كه عموماً متعصبانه يا به رنگ آبي تمايل دارند يا به رنگ قرمز . قرمز‌ها كه تكليف و دليل‌شان براي موضع‌گيري‌هاي منفي عليه کی‌روش مشخص است .آنها براي حمايت از اسطوره خودشان برانكو رو در روي کی‌روش قرار مي‌گيرند رابطه غير دوستانه يا حتي شايد گفت خصمانه برانكو و کی‌روش در اين چند وقت اخير بر هيچكس پوشيده نيست و طبيعي هست كه فوتبالي هاي قرمزدوست در مقابل کی‌روش و حتي فدراسيون فوتبال در پشتيباني از برانكو گارد بگيرند. اما آبي هاي فوتبال ما حمايت و پشتيباني‌شان از کی‌روش در نوسان هست و بستگي به تعداد نفرات تيم استقلال در تيم ملي دارد البته پرسپوليس ها هم گاهي از اين قاعده پيروي مي‌كنند اما اين نوع مخالفت در استقلالي ها نمود بيشتري دارد. متاسفانه در فوتبال ما مثل خيلي از مسائل كشور، بيشتر وقت ها منافع شخصي و گروهي بر منافع ملي اوليت دارد و اين نوع مخالفت‌ها با کی‌روش دقيقاً نشات گرفته از همين نگاه برتري منافع شخصي و گروهي بر منافع ملي هست.

دسته دوم گروهي هستند كه من آنها را ملي‌گرايان سنتي فوتبال مي‌دانم. اين دسته هميشه به يك خارجي به چشم اجنبي نگاه مي‌كنند . اين گروه عموماً به هرگونه وجهي كه از جيب بيت‌المال خارج و به حساب بيگانگان واريز مي‌شود حساسيت ويژه دارند .اين افراد اصلا به نتايج استفاده از كارشناسان و مربيان خارجي اهميتي توجهي ندارند و اساساً با گزينه خارجي مخالفند.

دسته سوم مربيان وطني يا طرفداران استفاده از مربيان وطني هستند چند مربي اسم و رسم‌دار ايراني هستند كه همواره گزينه نشستن بر روي نيمكت تيم ملي هستند. اينها چه تيم ملي ببرد چه ببازد و چه ده نفره در خانه حريف مساوي كند باز هم در تلاش براي نقد غير منصانه از تيم ملي هستند .

دسته چهارم افرادي هستند كه طرفدار فوتبال هجومي و زيبا هستند اينها از بازيهاي تيم ملي لذت نمي برند چون به عقيده آنها تيم کی‌روش مقتصدانه نتيجه مي‌گيرد از نگاه آنها تيم کی‌روش اتوبوسي دفاع ميكند و برنامه‌اي براي حمله به دروازه حريف ندارد.

دسته پنجم بازيكنان و مربياني كه به هردليلي موجه يا غير موجه فني و غير فني از تيم ملي كنار گذاشته شدند يا اصلا دعوت نشدند.

اما آنچه همه این دوستان گاه یادشان می‌رود این است که ما امروز برای ششمین سال متوالی بهترین تیم آسیاییم. راحتترین صعود به جام جهانی را تجربه کردیم و نسلی از فوتبالیست‌های جوان را داریم که می‌توانند فوتبالمان را بیمه کنند. آن هم برای سال‌های متوالی. این دستاورد بزرگ کی‌روش برای فوتبال ماست. حالا بیایید و اگر انتقادی دارید ، دستاوردهایش را ببینید و برابر مشکلاتی که داشته هم منصف باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      عالی بود. ایران واقعا بباید قدر کیروش رو بدونه

    • بدون نام

      سپاس مجدد از نویسنده،
      موفق باشــــــــــــــــید

    • سعید

      من جز دسته 4 هستم،واقعا متاسفم واسه همه ما ایرانیا که این کیروش داره با فوتبال ما اینکارو میکنه فقط به فکر رکورد و پول خودشه،ما بازیامون واقعا کسل آور و مذخرفه،خواهشا یکم با دید بازتر نگاه کنید،ما تو جام جهانی میخوایم چیکار کنیم فقط با دفاع کردن،کدوم بازیکنمون میخواد با بازیه زیباش به تیمای بزرگ بره،فقط این روزا دارم حرص میخورم از این فوتبال کثیف تیم ملی

    • بدون نام

      پاراگراف آخرت و کل متن لآاااااااااااایک داشت

    • بدون نام

      ما میبریم به امید خدا

    • بدون نام

      دوست گرامی، اینکه ما نخستین تیم آسیا تو رنکنیگ جهانی هستیم و نه برنده جام ملتهای آسیا، یعنی بهمون بابتش جام میدن؟ مساله اصلا بودن یا نبودن کی روش نیست مساله اینه که تیم ما ضعف بزرگی داره اونم اینه که وقتی نیاز به برد داریم به شدت از هم پاشیده میشه ساختار تیمی. چه استقلال باشه چه پرسپولیس باشه چه تیم ملی. وقتی تیمی در سطح سوریه راحت دو گل به ما میزنه یعنی ما تیمی درجه دوم هستیم در آسیا. هیچ ارتباطی هم به تبانی نداره. امکانات کمه درسته ولی چند تا لژیونر داشتیم تو زمین از آلمان، یونان، هلند، روسیه، قطر، کرواسی و .... ولی بهترین لژیونر سوریه تو الاهلی عربستان هست. دفاع اتوبوسی یک زمانی تو جام ملتهای 2004 اروپا جواب داد و بعدش یونان قهرمان شد، خوب بعدش؟ تیم ما قدرت تهاجمی نداره و کارایی گل زنیش کم هست. این حرف کجاش به معنای ترجیح مربی ایرانی به خارجیه. ضمن اینکه واقعیت رو هم باید بپذیریم. ضعیفترین نسل فوتبالی کره تو این دوره رقابتها حضور داشت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج