۵۹۵۱۰۸
۱۴ نظر
۵۰۱۱
۱۴ نظر
۵۰۱۱
پ

دانش‌ آموز قطع عضو شده: می خواستم پزشک شوم

محدثه شب راه یکی از دانش‌آموزان هرمزگانی که در حادثه اخیر دست و پایش را از دست داد، می‌گوید:‌مسئولان می‌آیند و می‌روند، وعده می‌دهند اما امیدوارم فراموش نکنند.

خبرگزاری تسنیم: در جریان حادثه تلخ تصادف خونین اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی، ۷ دانش‌آموز و یک مربی جان خود را از دست دادند.

در این حادثه ۲ دانش‌آموز نیز دچار قطع عضو شده‌اند و البته این بار نخستی نیست که در جریان اردوهای دانش‌آموزی شاهد بروز حوادث و مرگ افراد هستیم.

محدثه شب راه یکی از ۴۰ دانش‌آموز هرمزگانی است که واژگونی اتوبوس, اردوی شیراز را برای او و دوستانش ناتمام گذاشت و در جریان این حادثه، دست و پایش را از دست داد.

محدثه شب راه که در بیمارستان شیراز بستری است، به خبرنگار تسنیم گفت: برای رفتن به اردوی شیراز پدرم تا جلوی اتوبوس بدرقه‌ام کرد و پس از گذاشتن وسایلم داخل ماشین از یکدیگر خداحافظی کردیم. نیمه‌های شب بود اما خوابم نبرده بود ناگهان متوجه شدم اتوبوس تصادف کرد, نمی‌دانم چه شد اما بی‌هوش شدم و پس از مدتی که به هوش آمدم چند نفر از دوستانم روی من افتاده بودند و دستم تا بازو زیر سنگ‌ها بود و پایم نیز زیر صندلی ماشین گیر بود.

وی افزود: بعد از ساعتی ماندن در این حالت، وقتی بیرون آوردنم دست راستم از آرنج و پای چپم از زانو در همان صحنه تصادف قطع شده بود, سرم شکسته و مهره‌های کمرم آسیب دیده بود و کمر و گردنم به شدت درد می‌کرد.

این دانش‌آموز گفت:‌ حالا هم روی تخت بیمارستان روزهایم را می‌گذرانم سخت است اما می‌گذرانم و باید امروز به زیر تیغ جراحان بروم. قرار بود سال آینده کنکور بدهم خیلی دوست داشتم پزشک شوم اما حالا اینجام روی تخت بیمارستان. شیوا دوست سه ساله‌ام در مدرسه و که در اتوبوس کنار دستم نشسته بود، جان داد. این خاطره‌ها را چگونه از ذهنم پاک کنم؟

محدثه بیان کرد:‌ مسئولان می‌آیند و می‌روند، وعده می‌دهند. می‌گویند کمک می‌کنیم به دانشگاه بروی اما می‌ترسم حرف‌هایشان برای همین حالا که روی تخت بیمارستانم باشد می‌ترسم فراموش کنند وعده‌‌هایی را که این روزها به من دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صد در صد حرف میزنند و چند ماه بگذزد فراموش میشوید. این ذات مسئولان ماست

    • بدون نام

      شما در اعتماد به بزرگترها قبول شدی. ما در پاسخگویی به شما و کوچکترها رفوزه شدیم و باختیم. ما بزرگترها در هر کجا و هر سمت و منصب و شغلی که باشیم در گوشه ای از حوادث و خطاهای روزمره کشور و جهان مسئول و مقصریم.

    • محمد سلطان

      یه نگاهی به پلاسکو بنداز! یه نگاهی به سربازانی که رفتند ته دره بنداز ! معدن پورت چه شد؟ آتشنشانان پلاسکو چه شد؟

      پاسخ ها

      • 9090

        خواهر من 19 سالش بود شوهرش خودکشی کرد پسرش تازه به دنیا اومده بود مشکل کلیوی داشت پدرشم از نداری ونداشتن خرج دکتر خودش رو دار زد .4تا داداش دارم هر کدوم جدا به خواهرم میگفتن ما پشتتیم هیچی واسه خودت و بچت کم نمیزاریم همش حرف بود یکی از داداشام به خواهرم گفت طلاهات رو بفروش بده به من ماهیانه بهت پول میدم 7ساله یه قرونم بهش نداده.خواهرم با بدبختی با یه بچه مریض که یه کلیه داره امورات میگذرونه.همه تو روزهای سخت خیلی از این حرفها میزنن ولی بعدش خبری از هیچی نیست.حالا نباید به این وعده ها توجهی کرد

    • آرش

      این گلیم تیره‌بختی‌هاست ....

    • بدون نام

      اون مسئولین که صندلی ریاستشان به یک تماس تلفنی بند است پس اگر مردم و مشکلاتشان را فراموش هم نکنند معلوم نیست تا چه زمانی هستند.
      خدارو شکر که در بین ما هستی، میلیونها نفر با نقص جسمانی دست و پنجه نرم میکنند، واقعا سخته ولی اگه از لحاظ روحی هم بشکنیم دو برابر بیشتر زندگی سخت میشه.
      فکر به اینکه تنها نیستیم و خیلی ها مثل ما و بدتر از ما هستن امید میده بهمون.

    • بدون نام

      وایی خدایا اشکم دراومد..اینده این نخبگان با سهل انگاری دود شد...!

    • حسن

      متاسفانه همینطوره،مسولان تبلیغاتی عمل می کنند،متاسفم،دعا می کنم خدا خودش شفابده

    • مهدی

      با کاربر 17:53 موافقم
      مثل همه ی اونا متاسفانه فراموش خواهند شد
      اینجا ایران است ...

    • بدون نام

      عزیزم.امیدوارم که مراحل ترقی رو همچنان بتونی ادامه بدی و هیچ وقت روحیه ات رو از دست ندی.خدا پشت و پناهت.

    • مبینا

      خدا لعنت کنه اون راننده ای که شما طفل معصوم ها را اینجوری کرد؟آره عزیزم حق با بقیس.اینا فقط اولشه.1ماه دیگه همشون یادشون میره.دخترای شین آبادی.بیچاره ها سوختن هیچکی براشون کاری نکرد.خدا ایشاله کمکتون کنه

    • بلوچستانی

      انشاالله به وعده هاشون عمل کند . وبهترین هارو برای این خواهرعزیز آرزو میکنم

    • بدون نام

      قطار تبریز مشهد و سیل آذر شهر و عجب شیر رو هم اضافه کن بهش که تو هر کدوم نزدیک 50 نفر از عزیزانمون رو از دست دادیم....مسئولین عزیز انقدر بی لیاقت بودند که حتی یک روز هم عزای عمومی اعلام نکردند

    • بدون نام

      کاربر 9090 واقعا متاسفم انشاالله خدا به خواهرت و بچش سلامتی و عاقبت بخیری بده.
      و انشاالله دل محدثه و دوستاش و خانوادسون یه جوری شاد بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج