اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۵۱۸۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نوجوانان فرنگی‌کار، نایب قهرمان جهان شدند

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب پنج مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ یونان را از آن خود کرد.

خبرگزاری مهر: پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان، امشب چهارشنبه با مصاف مدعیان پنج وزن دوم در شهر آتن یونان پایان یافت که تیم ایران با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز توانست عنوان نایب قهرمان را از آن خود کند.

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران روز گذشته در پایان رقابتهای پنج وزن نخست نیز صاحب یک مدال طلا توسط محسن مدهنی در وزن ۵۸ کیلوگرم، یک مدال نقره توسط مصطفی کایدخورده در وزن ۶۳ کیلوگرم و یک مدال برنز توسط سید مجتبی حسینی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم شد.

در پایان رقابتهای پنج وزن دوم نیز تیم ایران توسط سید جعفر سعادتی فرد در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا رسید و در وزن ۸۵ کیلوگرم هم توسط محمد نصرتی به مدال برنز دست یافت.

نتایج نهایی نمایندگان ایران در روز پایانی مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۴۲ کیلوگرم محمد کریمی‌نیا در دور نخست به مصاف میزوکی اراکی از ژاپن رفت و در پایان ۳ بر یک به برتری رسید. وی در مبارزه دوم و در مرحله یک چهارم نهایی ۲ بر صفر مقابل ارشاد از هند شکست خورد و با توجه به شکست فرنگی کار هندی مقابل حریف اوکراینی، کریمی نیا هم از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن ۴۶ کیلوگرم محمدحسین ابوالحسنی در دور نخست به مصاف دایلان راگوسین از آمریکا رفت و در پایان با حساب ۱۱ بر ۲ شکست خورد. با توجه به شکست حریف امریکایی مقاب حریف روس، ابوالحسنی از دور رقابتها حذف شد.

در وزن ۶۹ کیلوگرم علی کبیری دهکردی در دور نخست مقابل سامت ستین از نروژ ۸ بر ۳ شکست خورد. در ادامه حریف نروژی برابر حریفی از اوکراین باخت و کبیری هم از گردونه مسابقات حذف شد.

در وزن ۷۶ کیلوگرم سید جعفر سعادتی‌فرد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف اوتو کتونن از فنلاند رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد. وی سپس در یک چهارم نهایی ۹ بر صفر بایسار اولویف از روسیه را شکست داد و به نیمه نهایی رفت. سعادتی فرد در این مرحله اکیل بیک تالانبیکف از قرقیزستان را ۲ بر صفر شکست داد به فینال رسید. وی در فینال نیز به مصاف استوان تاکاس از مجارستان رفت و با پیروزی ۲ بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان شد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم محمد نصرتی در دور نخست مقابل روبن بین از نروژ با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. سپس به مصاف محمد دورسون از ترکیه رفت و یک بر یک شکست خورد، اما با راهیابی این فرنگی کار به فینال، نصرتی هم به گروه شانس مجدد راه یافت. وی در این مرحله ابتدا در این گروه با نتیجه ۳ بر ۲ ایگان بوکاسکاس از لیتوانی را شکست داد و در مرحله بعد نیز با نتیجه ۴ بر یک از سد میکیتا هوراسیو از سد حریف بلاروس گذشت و به دیدار رده بندی راه یافت. نصرتی در رده بندی نیز با یوهو پاهیکاینن از فنلاند مبارزه کرد و با پیروزی ۲ بر یک صاحب مدال برنز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج