اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۶۰۷۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

شنیده شدن صدای تیراندازی در فرودگاه اهواز

بازرسان شرکت فرودگاه ها از یافتن روزانه تعدادی پوکه فشنگ بر روی باند فرودگاه اهواز و همچنین شنیده شدن صدای تیراندازی شبانه در ضلع شمالی این فرودگاه خبر داده‌اند.

بازرسان شرکت فرودگاه ها از یافتن روزانه تعدادی پوکه فشنگ بر روی باند فرودگاه اهواز و همچنین شنیده شدن صدای تیراندازی شبانه در ضلع شمالی این فرودگاه خبر داده‌اند.

توجه به ایمنی هوانوردی در این صنعت به خصوص صنعت فرودگاهی، مهم ترین و اصلی ترین رکن توسعه این صنعت محسوب می شود. با این حال شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران علی رغم اهمیت موضوع، کمتر به موارد ایمنی فرودگاه ها رسیدگی می کند.

یکی از نمونه های بارز آن، ضعف ایمنی فرودگاه اهواز است که با وجود تذکرات متعدد کارشناسان ایمنی پرواز این شرکت، همچنان در زمینه رعایت موارد ایمنی در اطراف باند این فرودگاه، اداره کل فرودگاه های خوزستان به نظر می رسد اقدام موثری انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آداب و رسوم قبایل و عشایر ساکن در اطراف فرودگاه اهواز که در مراسم شادی یا عزا اقدام به شلیک تیر هوایی می کنند، ایمنی فرودگاه و پروازهای این فرودگاه را دچار مشکل کرده است و با وجود آنکه این موضوع بارها از سوی کارشناسان ایمنی پرواز به فرودگاه اهواز تذکر داده شده، اما این مساله کماکان به قوت خود باقی است.

این در حالی است که روزانه ۸۵ پرواز از فرودگاه اهواز انجام می شود که به معنی نشست و برخاست میانگین ۳ تا ۴ هواپیما در هر ساعت از شبانه روز است؛ بنابراین حفظ ایمنی این فرودگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است کارشناسان اداره ایمنی پرواز شرکت فرودگاه ها در بازرسی از باند فرودگاه اهواز موارد متعددی از پیدا شدن مرمی یا پوکه فشنگ بر روی باند این فرودگاه گزارش کرده اند.این موضوع در نامه اخیر اداره ایمنی پرواز شرکت فرودگاهها که تصویر آن را در ذیل خبر مشاهده می کنید، به اداره کل فرودگاههای استان خوزستان تذکر داده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طوفان

      تو ایران کی و کجا جون ادمها مهم بوده که این تو صنعت فرودگاهی مهم باشه

    • م.ع س. تبریز

      تابرای تاخیر هواپیما ها جریمه های سنگین وسخت گیری صورت نگیرد این اوضاع بد ادامه خواهد داشت.

    • قاسم

      شما خبر ندارید اهواز شده تگزاس

    • سعید

      طوفان جان!!لطفاشروورتحویل مردم نده.بایدداعش بیادیراغت تاقدرامنیت رابدونی وبلافاصله بایه خبربی اهمیت همه چیزرازیرسوال نبری.این همه امنیت راکوریدببینیدآب به آسیاب دشمن میریزیدبا یه خبرازیه نقطه اونم فقط به خاطرچنتاپوکه اونم به خاطرمسائل قومی ومردمی اونجاریختی به هم!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج