۵۹۶۳۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فاجعه نقش جهان

ورزشگاه نقش جهان در شرایطی ٢٥آبان‌ماه‌ سال گذشته پس از یک دهه تأخیر در بازسازی افتتاح شد که هنوز هم مشکلات سخت‌افزاری این ورزشگاه با وجود بهره‌برداری حل نشده است.

شهروند: ورزشگاه نقش جهان در شرایطی ٢٥آبان‌ماه‌ سال گذشته پس از یک دهه تأخیر در بازسازی افتتاح شد که هنوز هم مشکلات سخت‌افزاری این ورزشگاه با وجود بهره‌برداری حل نشده است. ورزشگاهی مدرن که قرار بود در همان زمان افتتاح به‌صورت کامل آماده بهره‌برداری باشد، اما این اتفاق رخ نداده و قطعی برق نورافکن‌ها در جریان بازی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان هم به‌خوبی به همه ثابت کرد که هنوز کارهای انجام نشده زیادی در این استادیوم مدرن باقی مانده است.

سپاهان ناراضی از ورزشگاه خانگی

اتفاق ویژه در برگزاری بازی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان،‌ قطع چندباره برق ورزشگاه بود. این‌روزها درست است که از نقش جهان بهره‌برداری می‌شود، اما حقیقت امر اینجاست که این ورزشگاه هنوز به صورت کامل آمادگی لازم برای برگزاری بازی‌ها را ندارد. اتفاقات بازی سپاهان و صنعت نفت و قطعی برق نورافکن‌ها و وقفه‌هایی که در جریان بازی به وجود آمد به قدری بود که زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات سپاهان هم بعد از حذف از جام حذفی اعلام کرد که این اتفاق به ضرر تیمش بوده است. نکته قابل تامل این‌جا بود که با خاموش شدن و روشن نشدن تعدادی از نورافکن‌ها باز هم داور بازی را مجاب کردند که دستور به ادامه برگزاری مسابقه با نور کم بدهد.

توضیح مدیر پشتیبانی نقش جهان

کریمی، مدیر پشتیبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان هم در واکنش به اتفاقات رخ داده در نقش جهان تقصیر را بر گردن شرکت توسعه و تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی انداخت. کریمی در این‌باره گفته است: «تعداد زیاد پروژکتورهای نقش جهان برق زیادی مصرف می‌کند و اداره برق دولت‌آباد همیشه می‌گوید این فشار را کم کنید. این جریان باید روی ژنراتورها باشد. شرکت توسعه و تجهیز قرار بود تا قبل از پایان مردادماه این ژنراتورها را تهیه کند که ما مشکلی نداشته باشیم، اما تاکنون به تعهدات عمل نشده و دلیل آن را هم نمی‌دانیم»

مشکلات دیگر نقش ‌جهان

جدا از مسأله نور، ورزشگاه نقش جهان هنوز هم با مشکلات زیادی رو‌به‌رو است. چادر مخصوص سقف ورزشگاه در شرایطی که باید از ابتدای ‌سال طبق برنامه‌ریزی آماده می‌شد، هنوز به دلایلی نامعلوم نصب نشده است. خاک‌های بیرون محوطه هم جمع‌آوری نشده و فضای محیطی بیرون ورزشگاه نقش جهان هم هنوز ساخته نشده است. نکته قابل توجه اینجاست که این تپه‌های خاک فروخته شده، اما پیمانکار هنوز آن را به‌صورت کامل جمع‌آوری نکرده است و با آمدن باد،‌ طوفان خاک وارد ورزشگاه می‌شود که برای سلامتی مردم و بازیکنان مضر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج