۵۹۶۵۲۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

معرفی فیس‌لیفت سورنتو ۲۰۱۸

کیا، فیس‌لیفت سورنتو ۲۰۱۸ را معرفی کرد که از جمله تغییرات آن می‌توانیم به جعبه دنده ۸ سرعته خودکار جدید اشاره کنیم.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: کیا، فیس‌لیفت سورنتو ۲۰۱۸ را معرفی کرد که از جمله تغییرات آن می‌توانیم به جعبه دنده ۸ سرعته خودکار جدید اشاره کنیم.
معرفی فیس‌لیفت سورنتو 2018

کمپانی کره‌ای کیا نسخه فیس لیفت ۲۰۱۸ شاسی بلند موفق سورنتو را برای بازارهای اروپایی پیش از نمایش در نمایشگاه فرانکفورت معرفی کرد. البته تغییرات ظاهری این سورنتو بسیار جزئی هستند و به چراغ‌های جلو و عقب و سپرها محدود می‌شوند.

جلو پنجره معروف کیا اکنون با رنگ مشکی متالیک رنگ می‌شود و مشتریان می‌توانند رنگ‌های اسپرسو و آبی را هم برای آن سفارش دهند. رینگ‌ها طراحی جدیدی دارند و از ابعاد ۱۷ اینچی تا ۱۹ اینچی در سری GT Line قابل سفارش هستند که پیش از این در بسیاری از مدل‌های کیا استفاده شده‌اند. چراغ‌ها از LEDهای چهار نقطه‌ای، کالیبر ترمزهای قرمز رنگ و طراحی کمی خشن‌تر از دیگر ویژگی‌های طراحی آن هستند. در نسخه‌های دیزلی، سراگزوزهای کرومی دوتایی دیده می‌شوند.
معرفی فیس‌لیفت سورنتو 2018

در داخل این شاسی بلند سه ردیفه، احتمال اولین چیزی که توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند، فرمان جدید است. کیا از صفحه نمایش دیجیتالی برای نمایشگرهای آمپرها استفاده کرده و نمایشگر سیستم کنترل تهویه هم جدید است. همچنین از جدیدترین نمایشگر ۸ اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی کیا در این خودرو استفاده شده که با اندروید اتو و اپل کار پلی هماهنگ است. برای داشتن حس بهتر در داخل کابین از چرم بیشتر و پلاستیک باکیفیت‌تر بهره گرفته شده.
معرفی فیس‌لیفت سورنتو 2018

با پرداخت پول بیشتر، خریداران شاسی بلند کیا می‌توانند سیستم صوتی هارمن کاردون را به عنوان یک آپشن انتخاب کنند که متشکل از ۱۰ بلندگو است و قدرت ۶۴۰ واتی دارد. خریداران با خرج کردن پول بیشتر، امکان سفارش چراغ‌های LED تطبیقی و امکانات ایمنی بیشتری مانند هشدار توجه راننده، دستیار حفظ خودرو بین خطوط را دارند.
معرفی فیس‌لیفت سورنتو 2018

یکی از تغییرات مهم سورنتو ۲۰۱۸، استفاده از جعبه دنده ۸ سرعته خودکار جدیدی است که برای اولین بار در همین خودرو جای گرفته است. این جعبه دنده، نتیجه ۱۴۳ پتنت است که برای نسخه دیزلی ۲.۲ لیتری استفاده خواهد داشت و جایگزین جعبه دنده ۶ سرعته قدیمی خواهد شد. این جعبه دنده نه تنها تعویض‌های نرم‌تر و سریع‌تری دارد، بلکه میزان آلودگی کربن دی اکسید را از ۱۷۲ گرم در هر کیلومتر به ۱۵۹ گرم در هر کیلومتر کاهش داده است. البته این مدل همچنان با جعبه دنده ۶ سرعته دستی قدیمی عرضه خواهد شد.

کیا این خودرو را برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت به همراه پیکانتو X-Line به نمایش در خواهد آورد. همچنین رونمایی از کانسپت نسل سوم سید هم در برنامه‌های کیا برای این نمایشگاه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج