۵۹۶۶۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خروج سریع بارسا از بحران

بحران؟ کدام بحران؟ ابرهای تیره بالای سر بارسا مربوط به تابستان و بازار نقل و انتقالات کنار رفتند.

آی اسپورت: بحران؟ کدام بحران؟ ابرهای تیره بالای سر بارسا مربوط به تابستان و بازار نقل و انتقالات کنار رفتند. یک بار دیگر لیونل مسی تیم را به سوی موفقیت هدایت کرد، این بار در بازی شنبه‌‎شب و مقابل اسپانیول در دربی کاتالونیا. بردی که باعث شد در هفته سوم بازی‌های لالیگا بارسا صدرنشین شود.

مسی مدت‌هاست که قاتل اسپانیول است. پیش از این مسابقه مهاجم آرژانتینی ۱۵ گل مقابل تیم همشهری بارسا در لالیگا زده بود. بیشتر از هر بازیکنی در تاریخ دربی کاتالونیا، حالا هم ۳ گل به این گل‌ها اضافه شده است.

برنده ۵ توپ طلا در دقیقه ۲۶اولین گلش را وارد دروازه کرد، هرچند که وقتی توپ را گرفت در آفساید بود، اما می‎شد این موقعیت تبدیل به گل نشود، اما این طور نشد و توپ او وارد دروازه شد. یک گل دیگر هم تا قبل از سوت پایان نیمه اول زد و سومی در نیمه دوم زده شد. بعد از آن هم پیکه و سوارس هر کدام یک بار دیگر دروازه حریف را باز کردند و نتیجه ۵ بر صفر به دست آمد.

حالا بارسا از ۳ بازی در لالیگا ۳ برد کسب کرده است. ۹ امتیاز با ۹ گل زده و بدون گل خورده. همه این‌ها یعنی بارسا از روزهای تیره تابستان و اوایل فصل که در مجموع دو بازی با نتیجه ۵ بر یک مغلوب رئال مادرید شدند، فاصله گرفته است. در مقابل سفیدپوشان که رقیب اصلی بارسا در لالیگا هستند تا اینجا ۴ امتیاز از دست دادند و این یعنی اوضاع در بارسا بسیار خوب است.

اما ستاره درخشان فقط مسی نبود. سیستم ۲-۴-۴ ارنستو والورده هم به نظر به خوبی جواب داده بود. ایوان راکیتیچ و سرخیو بوسکتس هم هر دو در میانه زمین عالی کار کردند، نلسون سمدو، خرید تابستانی، بازیکنی قابل قبول به نظر می‌رسید و سوارس هم بعد از بازگشت از مصدومیت گل زد.

این بهترین عملکرد بارسا در این فصل و بعد از سختی‌های تابستان بود؛ بعد از این که نتوانستند بازیکنانی مانند مارکو وراتی، فلیپه کوتینیو، آنخل دی ماریا و کسانی که مد نظر داشتند را به خدمت گیرند.

همچنین اگر عملکرد بارسا از نظر هواداران میلیونی بارسلونا در دنیا مورد قبول و خوب بود، باید گفت عملکرد پائولینیو و دمبله هم به عنوان کسانی که اولین بازی‌هایشان را برای این تیم برگزار کردند، همان‌‎طور بود. دمبله حتی پاس گل پنجم بارسلونا را هم به سوارس داد.
پس این بازی پر از نکات مثبت بود و والورده برای اولین بار در دوران مربی‌گری در لالیگا 3 برد پشت سر هم کسب کرد، هرچند که این مربی هنوز آزمون‌های سخت‌تر و پیچیده‌تری پیش رو دارد. اولینش هم سه‌شنبه شب و بازی مقابل یوونتوس است، تیمی که فصل گذشته به امیدهای بارسا برای رسیدن به موفقیت در لیگ قهرمانان پایان داد.

درست است که در هر بازی بارسا درخواست هواداران از بارتومئو برای جدایی از باشگاه شنیده می‎شود، اما در این تیم در 3 هفته اخیر شاهد اتفاقات مثبتی بودیم؛ از جادوی مسی تا بازی خوب دمبله و تاکتیک موفق والورده. این‌ها دلایل خوبی برای بارسا هستند که به موفقیت خوش‌بین باشد. این تیم بدون این که انتظارش را داشته باشد 4 امتیاز از رئال مادرید در همین ابتدای کار پیش افتاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج