۵۹۶۷۵
۱۲۱ نظر
۵۰۳۴
۱۲۱ نظر
۵۰۳۴
پ

در پشت‌ صحنه «ماه عسل» چه می‌گذرد؟

"ماه عسل" این شب‌ها تلاش می‌کند با حضور مهمانانی که از مردم عادی انتخاب شده‌اند ولی هرکدام شرایط خاصی دارند، برنامه‌ای برای خودِ خود مردم باشد؛ ماه عسلی که در آن از باربر بازار گرفته تا تنها قصاب زن کشور حضور دارد.

خبرگزاری مهر: "ماه عسل" این شب‌ها تلاش می‌کند با حضور مهمانانی که از مردم عادی انتخاب شده‌اند ولی هرکدام شرایط خاصی دارند، برنامه‌ای برای خودِ خود مردم باشد؛ ماه عسلی که در آن از باربر بازار گرفته تا تنها قصاب زن کشور حضور دارد.

عصر چند روز پیش از دفتر خبرگزاری به جایی که قرار نیست نشانی‌اش را فاش کنم، حرکت می‌کنیم؛ لوکیشن ماه عسل ۹۲ به تهیه‌کنندگی، طراحی و اجرای احسان علیخانی. راننده چند اتوبان را پشت سر می‌گذارد و سرانجام به محل مورد نظر می‌رسیم. کسی آنجا کنار در جلویمان را نمی‌گیرد و با خیال راحت وارد می‌شویم. حتی راننده بوقی به نشانه حضور می‌زند اما بخت با ما یار است و مشکلی برای آفیش و... پیدا نمی‌شود.

یک ساعت و ربع به آغاز برنامه مانده و عوامل همگی در تکاپو هستند تا مشکلی برای پخش زنده ایجاد نشود. در گفتگو با مسعود رجبیان مدیر تولید، می‌فهمم تعداد افراد این گروه تولید به ۶۰ نفری می‌رسد و قرار نداشتن استودیو در داخل سازمان صدا و سیما کار را برای آنها پرزحمت‌تر می‌کند؛ زحمتی که البته اثری از آنها در پخش زنده برنامه نمی‌بینیم و اگر قرار باشد یک بار پشت صحنه برنامه بیایید، تطبیق فضای آنجا با آنچه در آنتن تلویزیون می‌بینید برایتان دشوار خواهد بود.

مشغول سرک کشیدن در محوطه بزرگ برنامه با متراژ ۱۵۰۰ هستم که چشمم به یکی از اعضای هیئت موسس انجمن کوچولوها می‌افتد. کسی که در برنامه‌های مختلفی او را دیده‌ام و خودش را آقای شیری معرفی می‌کند. با او به اتاق مهمان‌ها می‌روم. آنجا یک زن و مرد هم نشسته‌اند که مرد انگار کمی استرس دارد.

وقتی این موضوع را از او سوال می‌کنم می‌گوید تقریبا استرس دارد گرچه قبلا هم به تلویزیون آمده است؛ برنامه "صبحی دیگر" شبکه آموزش.

حضور یکی از عوامل و گل انداختن بحث درباره کوچولوها، شیری را به ارائه توضیحاتی تشویق می‌کند: کوتاه‌ترین عضو انجمن ۴۹۵ نفره ما، حسین پرکاس با ۵۸ سانتی متر قد است و نام او در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. ما از زاهدان و تایباد هم عضو داریم. ۵۵ درصد اعضایمان مرد هستند و ۴۵ درصد زن.

شیری خود همسر طبیعی دارد اما ژن دخترش مشابه ژن پدر است: حالا در پزشکی می‌توانند با تغییر ژن از کوتاهی فرزندان ما جلوگیری کنند.

در پشت‌ صحنه «ماه عسل» چه می‌گذرد؟

دوباره به محوطه سوله برمی‌گردم. پیمان قانع دکورساز برنامه دور و بر صحنه می‌چرخد و همه چیز را چک می‌کند. به دکور متحرک او نگاه می‌کنم که چطور در تاریکی لوکیشن می‌درخشد. فضایی که با یک چرخش و با حضور مجری مقابل دیدگان مردم ایران قرار می‌گیرد و در پایان به حالت اول درمی‌آید. انگار به بخش‌هایی از زندگی شخصی کسی سرک بکشی و نقاط عبرت آموز آن را به مخاطبان نشان دهی...

در فرصت دیگری با رجبیان گپ می‌زنم و او توضیح می‌دهد این ۶۰ نفر به تناسب شغلی که دارند دو ساعت پیش از برنامه به استودیو می‌آیند: البته بچه‌های دکور و نور از دو هفته پیش از شروع برنامه درگیر هستند.

او درباره دوری از سازمان و روی آنتن بردن یک برنامه زنده می‌گوید: اینجا یک سالن است که به یک استودیو تبدیل شده و از چندین بُعد مثل صدا، تصویر، امکانات فنی، برق، تهویه و... باید پیش‌بینی‌هایی درباره آن شکل می‌گرفت. برای مثال ما باید اینجا را خنک نگه داریم تا احسان که این همه نور روی او است عرق نکند. بنابراین دو فن گازی که صدای کمی دارند را اینجا گذاشته‌ایم تا هوای داخل استودیو خنک باشد.

رجبیان فارغ التحصیل رشته فیلمبرداری است و هم طراحی و هم مدیریت تولید برنامه را برعهده دارد. او تأکید می‌کند: آکوستیک بودن استودیو، صدا، نور، برق و... ایجاب می‌کرد ما شرایطی به وجود بیاوریم که مشخص نشود اینجا یک سالن است. از همین رو ما دو سوم دکور و بک گراندهایمان را مشکی کرده‌ایم. ما در شرایط استودیو خیلی راحت‌تر بودیم، چون نور، مسائل فنی و ارسال تصویر ما آماده بود، تنها یک دکور می‌زدیم و یک روز زودتر هم نورپرداز نور می‌داد و همه چیز را تست می‌کردیم، اما فضای خارج از استودیو می‌طلبید که ما شرایط مشابهی را خودمان به وجود بیاوریم.

این برنامه با ۶ دوربین تصویربرداری می‌شود؛ یک دوربین کرین ۱۲ متری، سه دوربین متحرک و دو دوربین تراولینگ که چپ و راست دکور قرار گرفته‌اند. همین آمار شاید به شما در هضم این موضوع که چطور ۶۰ نفر درگیر برنامه هستند کمک کند. آن هم وقتی بدانید هر تصویربردار یک دستیار هم دارد.

در پشت‌ صحنه «ماه عسل» چه می‌گذرد؟

محمد پیوندی کارگردان هنری برنامه مسئول بخش محتوایی و در ارتباط مستمر با مجری است و حامد میرفتاحی همکار او در گروه کارگردانی نیز رابط او با کارگردان تلویزیونی است. اهالی اتاق فرمان، گروه نور، دکور، ماکرویوو (ارسال صدا و تصویر)، گروه صدابردارها، ترابری، مدیر صحنه، منشی صحنه، روابط عمومی، ناظر پخش، مهندسین واحد سیار، حراست سازمان صدا و سیما، مجریان گریم و عکاس دیگر اعضای این گروه هستند.

چیزی به برنامه نمانده که احسان علیخانی همراه با حسن هندی گریمور از اتاق گریم بیرون می‌آید. به مرکز صحنه می‌رود و همه چیز را با عوامل چک می‌کند.

کم کم تصویربردارها سرجایشان قرار می‌گیرد. مدیر صحنه گوشی‌اش را می‌گذارد. کارگردان‌های هنری پشت مانیتور می‌نشینند. در اتاق فرمان سکوت حکم‌فرما شده و علیخانی به در ورودی استودیو نزدیک می‌شود. در یک نقطه می‌ایستد و مدام پاهایش را جابجا می‌کند. او در ابتدای پارچه سیاهی که از دکور به پایین کشیده شده ایستاده است و پشت سر او نوری است تا دکور را روشن کند.

در پشت‌ صحنه «ماه عسل» چه می‌گذرد؟

سرانجام آنتن "ماه عسل" زنده می‌شود: خوش اومديد به "ماه عسل" خودتون، اين برنامه براي خود شما است و كساني روي صندلي اين برنامه مي‌نشينند که از خودِ خود مردم هستند... سه قسمت از برنامه گذشته اما هنوز سوزن بعضیا گیر کرده رو دکور و رنگ و لعاب و رخت و لباس! لطفا بی خیال این مسائل شین. همه چیز این برنامه دست به دست هم داده و اتفاقات رقم خورده تا مهمان‌ها دیده شن... امروز هم یکی از روزهای پرمهمان است...

علیخانی به دکور گنبدشکل نزدیک می‌شود و پس از چرخش آن به سمت دوربین، سه مرد روی صندلی‌های برنامه نمایان می‌شوند. افرادی که می‌فهمیم از ۱۵ سالگی کاری می‌کنند که شاید معدود افرادی قادر به انجامش باشند. سه مرد که دستگاه‌های جوراب بافی، اتو بخار و هر وسیله سنگینی تا مرز ۶۵۰ کیلو را یک تنه به دوش می‌کشند. چیزی بیش از نیم تُن...

مجری از رفاقت این سه تن می‌پرسد و از سختی‌های کارشان، از نگاه مردم و از خیلی چیزهای دیگر که در بخش بعدی برنامه معنای دیگری به خود می‌گیرد؛ وقتی این بار دو مرد کوتاه قامت به جمع اضافه می‌شوند. افرادی که تکنسین سوخت هستند و عضو انجمن کوچولوها بودن برایشان فرصت بوده نه محدودیت...

در پشت‌ صحنه «ماه عسل» چه می‌گذرد؟

دقایق مانده به افطار به سرعت سپری می‌شود. بزرگ بودن سوله کارم را سخت کرده است. با حفظ فاصله برای قرار نگرفتن در کادر دوربین‌ها روی صندلی می‌نشینم، به سختی حرف‌های مجری و مهمان‌ها را می‌شنوم و داخل اتاق کوچک کنار اتاق گریم که می‌روم صدای تلویزیونی که آنجا گذاشته‌اند آنقدر پایین است که تقریبا چیزی نمی‌شنوم!

زن و مردی که ابتدا به آنها اشاره کردم، به نوبت به اتاق گریم می‌روند و حالا دیگر آماده شده‌اند. زن مهربان است و هر بار که نگاهش می‌کنم لبخند می‌زند. سرانجام نوبت آنها شده که روی صندلی مقابل علیخانی بنشینند. زهرا شکوهی زنی که به تعبیر مجری مردانه‌ترین شغل دنیا را دارد و همسرش که ۵۵ سال سن دارد و ۴۰ سال است هر دو قصاب هستند! اما علیخانی می‌گوید بیشتر به او می‌آید معلم ورزش باشد!

در پشت‌ صحنه «ماه عسل» چه می‌گذرد؟

علیخانی این دو را به روایت آنچه در زندگیشان گذشته است، ترغیب می‌کند که مرد می‌گوید: ما سال ۶۶ ازدواج کردیم. ۱۲ سال پیش بود که همسرم برای کمک به من به قصابی آمد و یکی دو سال اول را بیشتر به نظافت مشغول بود. من هم می‌دانستم در توانایی همسرم نیست که مثلا ساتور بزند یا از وسایل مردانه استفاده کند. اما علاقه او باعث شد کم کم با هم کار کنیم.

مجری به شوخی می‌گوید: پس دیگر نمی‌توانی دخل را طور دیگری اعلام کنی!

مرد پاسخ می‌دهد: اصلا دخل با خود او است. من روزی یکی دو ساعت بیشتر مغازه نیستم و خانم آنجا را می‌چرخاند. مشتری‌ها هم بیشتر زن هستند.

در پشت‌ صحنه «ماه عسل» چه می‌گذرد؟

همسرش ادامه می‌دهد: مغازه ما فقط ۸ متر است اما مشتری زیاد داریم.

مجری اصرار می‌کند که این شغل مردانه است و روی روحیه حساس زنان تاثیر می‌گذارد و شکوهی تاکید می‌کند اتفاقا دل رحم تر شده است. او از یک مهدکودک می‌گوید که در کنار قصابی واقع شده و واکنش کودکی را به یاد می‌آورد که با دیدن او گفته: مامان! خانم! چاقو!

نظر علیخانی همچنان بر این است که قصابی شغلی مردانه است اما حالا که به ثانیه‌های پایانی برنامه رسیده‌ایم جمله ابتدایی‌اش را دوباره تکرار می‌کند: لطفا قضاوت نكنيد ما حق حكم صادر كردن براي زندگي ديگران را نداريم...

در پشت‌ صحنه «ماه عسل» چه می‌گذرد؟

آنتن "ماه عسل" دیگر زنده نیست. همه نفس راحت می‌کشند و به هم خسته نباشید می‌گویند. ۸ دقیقه تا افطار مانده است. در اتاق مهمان‌ها می‌نشینم و منتظر اذان می‌شوم. اینجا خربزه هست، نان و پنیر و سبزی هست و البته سوپ ویژه‌ای که خوردن آن موقع افطار پس از بیش از ۱۸ ساعت روزه‌داری و ۱۰ ساعت کار، حسابی می‌چسبد.

خانم شکوهی و همسرش با مجری و تهیه‌کننده برنامه عکس یادگاری می‌گیرند. ترابری مشغول پرسیدن نشانی عوامل و مهمانان است و استودیویی به اندازه ۱۵۰۰ متر کم کم دارد تا عصر روز بعد تخلیه می‌شود...

دوباره سوار ماشین شدن و رسیدن به دری که حالا می‌شود خروجی هم نکته گفتنی دارد و آن حضور زن و مردی است که سوال می‌کنند آیا علیخانی هنوز داخل استودیو است یا نه؟ زوجی که احتمالا داستان ویژه‌ای از زندگی‌شان برای گفتن دارند و صبورانه کنار در ایستاده‌اند تا شاید در برنامه‌ای مقابل علیخانی بنشینند و از زندگی‌شان بگویند...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستاره

      خوش به حاله احسان علیخانی...
      درسته کارش سخته اما قشنگه!

      پاسخ ها

      • ....

        کجاش قشنگه خودشم اعتراف کرد سوژه کم اورده برنامه هاش داره کسل کننده میشه قبلا وقتی ماه عسل می داد از پنج دقیقه قبلش شروع به گریه کردن می کردیم ...
        ولی الان به سر خوردن دست علیخانی از دسته مبل می خندیم..
        به قول خودش تاریخ مصرفش داره نفسای اخر رو می کشه هم ماه عسل هم علیخانی...

      • sona

        خیلی کسل کنندس

    • سماء

      امسال ماه عسل عالیه.. ممنون آقای علیخانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        +++++++

      • sona

        واقعا که مسخرس الان فقط منتظر میمونیم ببینیم کی ذستش از روی مبل سر میخوره تا برنامه یذره هیجان داشته باشه

      • فانی

        شما به سرخوردن دست علیخانی نگاه میکنید یا داستان مهمونارو گوش میدید...قششششششششنگ معلومه ازعلیخانی بدتون میاد واینجوری تخلیه احساسات میکنید...ولی واقعا روش مزخرفی واسه نقد انتخاب کردین

    • حمیدرضا

      ماه عسل برنامه آموزنده ایه ،باعث میشه آدم به یه چیزایی فکر کنه که تا بحال زیاد بهش توجه نمیکرده
      از همه عوامل برنامه ممنونم
      همچنین از آقای علیخانی ،چون مجری توی جذابیت برنامه ش خیلی موثره

      پاسخ ها

      • ...

        مهمونها موثر نیستن؟مهموناش جذابیت گذشته رو نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • sona

        اره برا سال قبل بهتر بود

    • محمد

      کارشون درسته
      مخصوصا ديشب....واليباليستا رو ميگم
      خيلى باحال بودن
      مخصوصا دختر ظريف.....استوديو رو گذاشته بود رو سرش...

    • مسعود

      فقط علیخانی میتونه ماه عسل تهیه تولید کنه
      مرسی از شما

      پاسخ ها

      • ...

        علیخانی هم تو اداره ماه عسل می لنگه!!!!!!!!!!

      • فانی

        میخوای بدن تو اداره کنی؟

    • همراه آبی

      ماه عسل هرسال بهترازپارسال

      پاسخ ها

      • ...

        راستی یه سوال:
        چرا ایشون اصلا از پدرشون صحبت نمی کنن؟

      • كاربر

        چه دليلي داره صحبت كنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • ...

        چطور از مامانش حرف می زنه اما از باباش نه!!!!!!!!!!!!!!!

      • كاربر

        باشه ديدمش ميگم از باباتم حرف بزن!!!
        يه سري از افراد همه مشكلاتشون حله فقط مونده اينكه چرا شما از باباتون حرف نميزنين

    • بدون نام

      ممنون ازبرنامه ی خوبتون عالیه
      دمت گرم احسان عاشقتیم

    • ناني

      پرچمت بالاست آقا احسان . ماه خودتم عسل دادا!

    • MSM

      علیخانی اجراش بهتره ، ولی مهمونایی که علی ضیا دعوت می کرد بهتر بود.

      پاسخ ها

      • ...

        با نظر دوم موافقم علیخانی داره پیر میشه بجای اینکه به فکر پر کردن دهه ی سوم عمرش با زنش پر کنه دودستی سفت چسبیده به ماه عسل باید بره کنار جوونا بیان رو کار

      • كاربر

        چقد خوب ميشد ما آدما ياد بگيريم انقد تو زندگي اينو اون سرك نكشيم به شما ها چه ربطي داره دهه سوم عمرشو چه جوري ميخواد پر كنه؟؟؟

      • ناشناس

        برو بابا علی ضیاروجلوش رو نگیری میشینه وسط استدیو ابقره میگیره

      • فانی

        (...)جان پیر شدن ادما دلیلی برای کنار رفتن ازجایگاهی نیست که چندین سال براش تلاش شده...بعدشم بدن به یه جووون که اول کار گند بزنه وشان برنامه رو زیر سوال ببره اونم ماه عسل که اینهمه طرفدار داره..اون سالیو که دادن به محسن افشانی یادته؟چه گلی به سربرنامه زد؟... تاوقتی ماه عسل هست احسسسسانم هست ...ضمنامن که جوووون نمیبینم کوووووو؟

    • چی پف

      اگه بهم بگن یه برنامه بگو که توش درد و رنج موج بزنه همین ماه عسله . اخه مسخرشو در اوردن هی عشق عشق راه انداختن .. خوب معلومه که کسی نباید زنشو بعد تصادف ول کنه این خلاف ادمیته .

      پاسخ ها

      • maryam

        اما خیلیا خلاف آدمیت رفتار میکنن.همسر یا والدینشونو حتی با اینکه تصادف نکردن و سالمن رها میکنن و براشون مهم نیست چی پیش میاد.چند روز قبل یکی از همسایه ها که خانم 68 ساله ای بود با داشتن 6 تا بچه که 5 تاشون تو همون شهر بودن تو تنهایی فوت کرده بود.همسایه براش آش برده بود که فهمیدیم از دنیا رفته.از تنهاییش همیشه شکایت داشت و همیشه اشک تو چشاش بود.میبینی خیلیا هستن که هنوز باید این برنامه هارو ببینن شاید یه ذره آدمیت مونده باشه و برگردن....

      • فاطمه

        بی ذوق . خدا برات نیاره ولی جاش نیستی قضاوت می کنی از کجا ک تو بدترشو انجام ندی

      • ارمان

        حرفتون درسته اما نمیدونم چرا اینقدر منفی بهت دادن؟؟!!!

      • چی پف

        عزیزم راست میگی برا بعضی لازمه اما حداقل دیگه از مرگ و بدبختی حرف نزنن. به جاش حداقل یه شخصی رو دعوت کنن که موفق خود ساخته باشه

    • ستایش

      برنامتون عالیه جای من اونجا خالیه

      پاسخ ها

      • نرگس

        ستایش خانم به نظرمن اینا جز نامید کردن مردم از زندگی هیچ کار دیگری نمیکنن اخه یعنی چه که متادمیارن تو برنامشون ...

      • آيدين

        معتاد ميارن درس عبرتي باشه براي بقيه نميدوني بدون!! نگاه نكن كه نا اميد بشي:)))))))))

    • پفک

      علی ضیا بهتر بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهش میکنم چرت نگو فرد محترم

      • گیتی

        اصلا اینطور نبود پفک نمکی
        ببخشید این نظر شماست

      • پفک

        دیوونم کردین میشه اینقدر منفی ندین اگه مثبتام به ده رسید جایزه داره ها!!

      • sona

        خوب معلومه که علی ضیا بهتر بود

      • ...

        خوش بحالت شد مثبت هات به بیش از ده رسید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • فانی

        علی ضیا اگه خوب بود یه ساله برش نمیداشتن...

    • محدثه

      كار احسان مث هميشه حرف نداره

    • مهدی

      با سلام و خسته نباشید ماه عسل برنامه خوبی است ولی واقعا خیلی ها که جلوی دوربین قرار میگرند بدون توجه به موقعیت زمانی و مکانی و احترام به حقوق شهروندان از روی شوخی صحبتهایی میکنند که اگر پخش زنده نباشد جای اصلاح دارد ولی در پخش زنده جز آبرو ریزی و بعضا توهین به افراد دیگر چیزی ندارد لذا افراد بعنوان مثال امشب برادر یک آزاده بعد از اینکه ۴ سال از اینکه برادرش را شهید میدانستند و بعد متوجه اشتباه شدند در جواب آقای علیخانی می گوید ما دنبال سهمیه خانواده شهداء بودیم که برادر آمد واقعا برای این افراد جای تاسف است که چنین آرزویی داشتند و چرا بعضی ها فکر میکنند خانواده های شهداء مشکل ندارند و یکسری امتیازها را در قبال ایثار فرزندان این مرز و بوم زیاد می بینند .

      پاسخ ها

      • گیتی

        منم صحبت های برادر رزمنده رو شنیدم
        شاید شوخی بود اما حرف درستی نبود

      • عسل

        اولا اینکه آرزوی دیگران به شما ارتباطی ندارد دوما اینکه جمله آخرت هیچ ربطی به جمله قبلش ندارد.چون کسی نگفته که این امتیازات زیاده یا حداقل توی این برنامه کسی همچین حرفی نزده بود.تو هم اگه بودی حداقل یکبار به اینکه باید دنبال گرفتن سهمیه باشی واسه ورود به دانشگاه فکر میکردی

      • me

        ببینید جناب اون آقا داشتند شوخی میکردن . اما فک نمی کنید دیگه با وجود فرزند شهدا جوون های عادی از قبیل من به هیچ جا نمی رسن ؟ حتی نمی تونن تشکیل خانواده بدن . شماها واقعا دیگه شورشو در آوردین

      • همشهري

        بنده خودم همشهري اين آقايي هستم كه ميگي و ايشون رو ميشناسم ايشون خودشون هم گفتن كه براي شوخي گفتن بعدشم هركسي جاي ايشون بود همين كارو ميكرد بد نيست يه نگاهي به قبولياي دانشگاه بكني تا ببيني جايي براي بقيه نيست والا ما مونديم با اين مردم بايد چيكار كرد اگه مهمون بياد حرفي بزنه اشك مردم دربياد انگ اينكه اين برنامه فقط براي غم غصه دادن به مردم دمه افطاره بهشون ميزنين اگه يه حرفي براي طنز بگن يه چيزي ميگين تكليف خودتونو مشخص كنين!!!!!!!

      • فانی

        مهدی محترم خانواده شهدا واسه امتیاز خون شهید ندادن که حالا منتظر پاداش باشن...

    • naghmeh

      با عرض سلام وخسته نباشید برنامه ماه عسل امسال بسیار جذاب ودیدنی است

      پاسخ ها

      • ...

        نه بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • فریبا

      اگه بقیه هم بیکار بشینن همین مجله با این همه خبر در باره ماه عسل و حاشیه سازی باعث میشه دوباره اون علیخانی بیچاره از نون خوردن بیافته.

      بس کنین دیگه بابا. این برنامه اونقدر طرفدار داره که هر روز بیشتر از 1 ساعت وقتشون و پاش می زارن . مجله عزیز علیخانی با بیانش ثابت کرده که پشت و رو نداره و از همین مردمه .پس شما رو بخدا دیگه کاریش نداشته باشین و اینقدر در باره اش کنکاش نکنین.
      ضمنا خودشون اون قسمت هایی از پشت صحنه شون که قابل پخشه رو تو روز بعدش نشون میدن .پس لطفا خودتون و به زحمت نندازین

    • فرزانه

      دم افطار اشکمون در میاد اما حال و هواش قشنگه

      پاسخ ها

      • ...

        جون من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • کیمیا

      سلام
      برنامه واقعا خوبه.اجرای اقای علیخانی هم خوبه فقط فضای دکور یکم غمگینه.

    • هم وطن

      اقای علیخانی با اجرای زیبایش توانسته مخاطب خودش را جذب کند؛بقیه هم از نظرتنگی و حسادت نمی دانند چکار کنند؟؟؟
      همه به یاد دارند که هر وقت بنا به دلایلی مجری برنامه ماه عسل را عوض کردند،چقدر مخاطبش کم میشد.اقای افشانی،جوهرچی،ضیا هیچ کدام مخاطب را جذب نکردند.
      اقای علیخانی خدا قوت.امسال برنامه اتان عالیه.

      پاسخ ها

      • sona

        اتفاقا برنامه سال قبل بهتر بود

      • kimia

        خوب کسایی که برنامه امسالو دوست نداشتن مجبور نبودن ببینن

    • دیانا

      من هم برنامه ماه عسلودوست دارم هم اقای علیخانی بی نظیرن هم اهنگ یراحی که بسیارزیباست روحال میکنم وای قبل افطارچقدرمزه میده این برنامه شیرینه شیرین فقط احسان علیخانی به این برنامه میاد

    • بی تو

      واقعا برنامه ای زیبا و فوق العاده است ما که از دیدنش لذت می بریم

      همه بچه های پشت صحنه و اقای علیخانی خسته نباشند دستتان درد نکند

    • سحر

      مسخرست!

      پاسخ ها

      • مریم

        منم با هات موافقم
        امید وارم یکم برنامشون بهبود ببخشند...

      • ...

        داره تکراری میشه سوژه کم اورده
        مشکل اینجاست که می خواد ادم های انگشت شمار روبیاره اگه اینکار رو نکنه من اولین کسی هستم که میگم از ویتامین ث تقلید کرده!!!!!!!!!!
        ماه عسل رو به انقراضه وحقشه ...
        دم افطاری با ادم های مزخرفی که میاره حال ادمو می گیره ..........
        من لحظه شماری میکنم که ماه عسل تموم شه... علیخانی هم یه اتفاق خفن براش بیفته وممنوع التصویر شه ریختشو نبینیم

      • sona

        موافقم!امید وارم این اتفاقه زود تر بی افته!
        راحت شیم از شرش!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • فانی

        قبل از اینکه ویتامین سه راه بیوفته ماه عسل بوده...دقت کن دوست عزیز بد سوتی دادی...بعدم مگه جای شمارو تنگ کرده؟
        یه جوری میگی راحت شیم از شرش انگار باباتو کشته...ومن به جای دعابرای انقراض ماه عسل دعا میکنم نسل انسان بی شخصیتی مثل شماانقراض پیداکنه که فقط بلدی بکوبونی

    • بدون نام

      من هم ماه عسل را با مجري خوب و رك گويش ميپسنديدم اما امروز نظرم عوض شد آخه چرا از اون خواهر و برادري كه دعوت كرديد به برنامه ؛به دروغ گفتيد بيماري نادري دارند در صورتي كه اونا در زمان جنگ شيميايي شده بودند اونم از طريق آب آلوده ايي كه آشاميده بودند

    • بی تو

      برنامه اش فوق العاده است

    • ساغر

      ماه عسل امسال حرف نداره با اجراي احسان عزيز

      پاسخ ها

      • ...

        نه خیر

    • NiloOfar shahbazi

      Mishe khahesh kOnam ounayi k in barnamarO bimohtava midoonan o migan k faghat oumade k ashke adamo darare, cheshmashuno khaste nakonan barnamaro nabinan angOshtashuno ham khaste nakonan comment bezaran...dar mOrede barname ali zia ham oun aslan maheasal naboOd k bekhaim ba maheasalemun mOghayesash kOnim...akhe zia adadie k beshe ba Ehsan alikhani ghiasesh kard... Ehsan khOdesho sabet karde..mahe asal e emsal biinazire b nazaram.. Az dekoro titrazhao sabke ejra o

    • aref

      نظری ندارم!!!!!!!!!!

    • سیما

      میشناسمت همیشه نظرت همینه(نظری ندارم)اخه این چه ربطی به ما داره فضا رو بیخودی اشغال میکنی؟؟؟

    • نخودی

      به جرات میتونم بگم قشنگ ترین برنامه هست که من دیدمه خودم به شخصه وتوی اون موقع ها که به اذان نزدیک میشیم فقط میدونم از خا به خاطر نعمتایی که بهم داده تشکر میکنم چیزی که مهمان های برنامه ارزشو دارن و من دارم و اونم سلامتی و یک خانواده سالمه. احسان جان دمت گرم.تشکر تشکر تشکر

    • فاطمه

      سلام به همه ی ماه عسلی ها.واقعا برنامتون بی نظیره مخصوصا با اجرای احسان،،من خیلی تحت تاثیر قار میگیرم...

      پاسخ ها

      • ...........

        بابا بیخیال!!!!!!!!!!!

    • سمیرا

      واقعا برنامه جالبی هست با اجرای عالی آقای علیخانی خیلی آدمو تحت تاثیر قرار میده و خیلی چیزا رو به آدم یادآوری میکنه گاهی قدرشناسی گاهی کوتاهی هایی که نسبت به بقیه میکنیم وجدانمونو بیدار میکنه و آدم رو به تامل فرو میبره البته بعضی قسمتا خیلی فوق العاده ست اما بعضی قسمتاش تکراریه و سطح برنامه رو پایین میاره

    • غزال

      برنامتون خوبه ولي من مهموناي برنامهاي قبلي رو بيشتر ميپسنديدم بغير از برنامه اي ك مامان ميلاد و واليباليستا اومده بودن

    • حدیثه

      حرف نداری احسان, اجرات عالی فقط من موندم تو این ,که تو این همه کت تو کجا ی خونت جامیدی ای ماشا الله. یاعلی,,,,,,,,,,,, ماهت عسل

      پاسخ ها

      • ...

        پنج تاکت داره هفتا پیرهن هر دفعه کت یا پیر هن رو عوض میکنه یه ادم ساده ای مثل تو فکر میکنه صدتا کت داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        مواافقم شدییییید........

      • ...

        قربون داداش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • فانی

        نه بابا عاقل... مگه کتای تورو میپوشه که حرص میزنی؟
        داره که داره به منو تو چه

    • raha

      سلام بر همگی ببینم شماها بیکارین انقدرنظرمیدین که بداجرامیکنه مگه شماچندباررفتین واسه اجرا یا مجری گری هااااااااااااااااااااااااااااااااااااان بسه بابا کم غیبت کنین ههههههههههههههههه

      پاسخ ها

      • ...

        همچین میگه ...
        انگار اجراش عالیه!یه مجری معمولیه که داره یواش یواش گند میزنه تو اجرا!!!!!!!!!!!نه؟؟؟؟

      • فاطمه

        اره بابا داره هم خودش هم برنامه هاش کسل کننده می شه..............
        اجراش هم مثل گذشته نیست
        داره خرابش می کنه...............

      • فانی

        ... با نحوی صحبت کردنت

    • rana

      احسان کارش واسه کسایی که فقط دنبال یه برنامه باشن که تاحالا جایی ندیدن شاید الان کسل کننده باشه ولی کسی که هدف احسانو از برنامه هاش بفهمه هنوزم مثل اول عالیه.....علی ضیا علی ضیاست.... واحسا علیخانی احسان علیخانی ...هر کدوم جای خودشونو دارن من که هردو شونو دوس دارم ولی تو جای خودشون کاش به اختلافا دامن نزنیمو ببینیم هر کی تو برنامه ی خودش میخواد چی بگه. ولی کلا برنامه ای که برا ماه رمضون باشه واحسان مجریش باشه بهم بیشتر میچسبه ولی باز م ضیارو دوس دارم میخوام اونم تو روزای قشنگ برنامه داشته باشه چون ویتامین سه اونم خیلی میچسبید.طولانی شداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانه؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • Maryam Sattari

        اخه که چی دارین ضیا رو با آقای علیخانی مقایسه میکنی؟ مگه اینا اصلا قابل قیاسن؟ تجربه احسان علیخانی کجا ضیا کجا.. ماه عسلو آقای علیخانی ماه عسل کرده. هیچکس به جز ایشون جایی نداره تو ماه عسل.. در توصیف اسانیت اقای علیخانی همین بس که روز اول ماه عسل از کسی که جاشو گرفته بود تشـــــــکر کرد!!! چقد دلش بزرگه این آدم.. و در عوض ضیا اون حرفارو زد..

    • آرام

      واقعا دست مریزاد........هیچکی نمیتونه جای احسان علیخانی رو بگیره.......ماه عسل با اجرای علیخانی یه چیز دیگس........

    • حدیث غیاثوند

      یا رب از ابر هدایت بفرست بارانی...من عاشق احسانم!خداییش بهتره که منصف باشیم!د اخه کدوم مجری میتونه مثل احسان باصداقت باشه؟؟؟؟؟البته که هر انسانی کمو کاستی هایی داره!بی نقص خداست!!!!!!!

    • لیلا

      ماه عسل امسال واقعا عالیه دستتون دردنکنه ولی اقای علیخانی خیلی وسط حرف مهمونا میپره این شایدبرای ماجوونا که دنبال متفاوت بودنیم جذاب باشه ولی بزرگترامون دایم در حال نقد مجری هستن نه اینکه بدباشه نه واقعا ماه عسل باوجود اقای علیخانی رنگ و بویی دیگه داره جذابیتش باوجود اقای علیخانی هست ولی باید به ایرادامونم توجه بشه.

    • sona

      واقعا که ماه عسل امسال مسخرس

    • آيدين

      من نميدونم چرا الان دارين عين اسفند رو آتيش جلز ولز ميكنين... اگه حالا آقاي جوهر چي مجريش بود خوب بود؟؟
      آقا حل اين مسئله راحته خيلي ناراحتي نگاه نكن ديگه نه به برنامه نه به مجري و نه به طرفدارا بي احترامي كن

      پاسخ ها

      • sona

        خفه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • كاربر

        الان داري جلز ولز ميكني دقيقا عين اسفند....
        انقد بسوز تا بشي كربن:))))))))))))))

      • ...

        با کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • فانی

        بی تربیت...ادبت بانحوی حرف زدن مشخص شد

    • بدون نام

      اجرای اقای علیخانی که حرف نداره فقت یه مشکلی هست اون هم مدیریت زمان که خوب نمیتونن زمان را برای همه مهمونهاشون به یه اندازه تقسیم کنند

    • پگاه

      من خودم کار اجرا انجام میدم اصلا کار آسونی نیست..
      اجرای احسان علیخانی واقعا عالیه هیچ بحثیم توش نیست

      پاسخ ها

      • ...

        سکوت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        هیس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • فرفره

      عاشقشم/هرکی خوشش نمیاد نگاه نکنه خواهشا/احسان جون دوست دارم

    • آدرینا

      خیلی خیلی خیلی برنامه عاااااااالی دارن از آقااحسان هم خیلی ممنون که دوباره برگشت سر جاش واقعا خیلی دوسش دارم

    • Maryam Sattari

      اخه که چی دارین ضیا رو با آقای علیخانی مقایسه میکنین؟ مگه اینا اصلا قابل قیاسن؟ تجربه احسان علیخانی کجا ضیا کجا.. ماه عسلو آقای علیخانی ماه عسل کرده. هیچکس به جز ایشون جایی نداره تو ماه عسل.. در توصیف اسانیت اقای علیخانی همین بس که روز اول ماه عسل از کسی که جاشو گرفته بود تشـــــــکر کرد!!! چقد دلش بزرگه این آدم.. و در عوض ضیا اون حرفارو زد..

    • sima

      سلام امسال و سال هایی که آقای احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل بودند همیشه بهترین بوده و هست اصلا‌ اگر ایشون مجری این برنامه نباشند دیگه نمیشه اسم این برنامه را ماه عسل گذاشت

    • مریم

      ماه عسل امسال عالی بود، احسان علیخانی داره روزبه روز تو اجرا و برنامه سازی قویتر میشه...من مطمئنم که یه روز جزو اسطوره های اجرا میشه

    • هستی

      نظری درباره خود برنامه ماه عسل ندارم فقط اینومیدونم اون برنامه رواحسان پرمخاطب کرده وجود احسان ۱پسرجوون وخوش تیپ وجذاب ودرعین حال مغرور ک غرورشم قشنگه ی چیز دیگست.

    • مهسا

      برنامه اش واقعأ عالی بود دمت گرم احسان

    • سیتا

      برنامه امسال ماه عسل فوق العاده بود فقط به خاطر اجرای احسان عزیز

    • نرگس

      اقای علیخانی وب سایت ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ...

        نمی دونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • آیدا

        خودش یه بار گفت نه .

    • سمانه

      به نظر من فقط احسان علیخانی برای ماه عسل خوبه ایشون بهترین بدون اون ماه عسل معنا نداره دوسش دارم و از اینجا بهش خسته نباشید می گم

    • هستی

      به نظر من اقای ضیا باید بره خونشون و کارو به اقای علیخانی بسپاره فقط ایشون می تونه ماه عسل رو واقعا عسل کنه

      پاسخ ها

      • ...

        اونکه اره! ولی علی ضیا از تجربیات علیخانی استفاده می کنه بعدا از علیخانی بهتر هم می شه!
        می گی نه!
        بشین ونگاه کن!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • ALI

        باشه!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • سمانه

      به نظرمن بهتره برای سال اینده سوژه هایی مثل پیام دهکردی وبهنوش بختیاری یعنی بازیگران شجاعی که اززنگی گذشته واهمه ای ندارندبیاریدالبته درکنار سوژه هایی از خودمردم.ببرنامه ای که آقای دهکردی در ان صحبت میکرد واقعا جزء بهترین برنامه های ماه عسل 92بود چون من را یاد موقعی انداخت که خودم هم بیمار شده بودم.خلاصه ماه عسل چون ازجنس مردمه خیلی جذابیتهارو به دنبال داره وهچمچنین مجریه توانمندومسلطش.مچکرم.

    • فا طمه سا دات ترا بی

      بهترین برنامه ماه عسل

    • می نوش

      واقعا برنامه ماه عسل عالیه به خصوص با اجرای احسان علیخانی مهمانانی که دعوت می کنند هم فوق العاده است امیدوارم سال دیگر هم ایشان را ببینیم .

      پاسخ ها

      • احسان علیخانی

        من سال دیگه هم میام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • احسان علیخانی

      شماهادارین سر من دعوا می کنید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      چه باحال.......................
      خرکیف شدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • فاءمه

      با عرض سلام خدمت همه ی بر و بچه های سایت ماه عسل فوق العاده است و اقای علیخانی هم علی هستند من خودم هوادار شیش اتیشه اش هستم و امید وارم همیشه سالم و سلامت باشه !

    • فرح

      اكر برنامه به نظرتون كسل لاكننده است جرا نميزنين يه كانال ديكه ده تا كانال ديكه هم داريم ما اين برنامه رو دوست داريم دوست داريم براي مردم كريه كنيم دوست داريم توي غمهاي مردم شريك باشيم شما نسل جد
      يد هيجي راضيتون نميكنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج