۵۹۷۴۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ارسال آرای نمایندگان ایران برای بهترین‌های فوتبال

نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن و مربی سال ۲۰۱۷ فوتبال جهان توسط سرمربیان تیم های ملی، کاپیتان ها و نمایندگان رسانه ها روز هفت سپتامبر به پایان رسید و آرای نمایندگان به فیفا ارسال شد.

وبسایت نود: نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن و مربی سال ۲۰۱۷ فوتبال جهان توسط سرمربیان تیم های ملی، کاپیتان ها و نمایندگان رسانه ها روز هفت سپتامبر به پایان رسید و آرای نمایندگان به فیفا ارسال شد.

مراسم انتخاب بهترین بازیکن و مربی سال فوتبال جهان امسال در روز ۲۳ اکتبر برابر با اول آبان امسال در شهر لندن برگزار خواهد شد. ژانویه گذشته برای نخستین بار این مراسم با شکل فعلی برگزار شد و کریستیانو رونالدو توانست جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۶ را از آن خود کند.

فیفا اسامي ۲۴ نامزد نهايي کسب جايزه بهترين بازيکن مرد سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد. ۲۴ نامزد نهایی با رای ۱۱ ستاره سابق دنیای فوتبال به نام های دیگو مارادونا، کافو، لاندان دوناوان، ادوین فن در سار، الکس فری، ناکاتا، هیدتوشی اوکاچا، کارلوس پویول، کارلوس والدراما و ایوان ویسلیچ انتخاب شدند. بر اساس بيانيه سايت فيفا اسامي ۲۴ بازيکني که براي کسب مهمترين جايزه انفرادي دنياي فوتبال در ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ شانس دارند به شرح زير است: مانوئل نویر (آلمان و بایرن مونیخ)، کیلور ناواس (کاستاریکا و رئال مادرید)، جیانلوئیجی بوفون (ایتالیا و یوونتوس)، کریستیانو رونالدو (پرتغال و رئال مادرید)، آرتورو ویدال (شیلی و بایرن مونیخ)، آنتوان گریزمن (فرانسه و اتلتیکو مادرید)، زلاتان ابراهیموویچ (سوئد)، آندرس اینیستا (اسپانیا و بارسلونا)، انگولو کانته (فرانسه و چلسی)، تونی کروس (آلمان و رئال مادرید)، روبرت لواندوفسکی (لهستان و بایرن مونیخ)، دنی کارواخال (اسپانیا و رئال مادرید)، لیونل مسی (آرژانتین و بارسلونا)، لوکا مودریچ (کرواسی و رئال مادرید)، پائولو دیبالا (آرژانتین و یوونتوس)، نیمار (برزیل و پاریسن ژرمن)، هری کین (انگلیس و تاتنهام)، پیر اوبامیانگ (گابن و دورتموند)، مارسلو (برزیل و رئال مادرید)، سرخیو راموس (اسپانیا و رئال مادرید)، الکسیس سانچز (شیلی و آرسنال)، لوئیز سوارز (اروگوئه و بارسلونا)، لئوناردو بونوچی (ایتالیا و میلان) و ادن هازارد (بلژیک و چلسی)

فیفا دوازده نامزد جایزه بهترین مربی سال فوتبال جهان را به این شرح مشخص کرد: زین الدین زیدان (رئال مادرید)، دیگو سیمئونه (اتلتیکو مادرید)، لوئیز انریکه (بارسلونا- بدون تیم)، آلگری (یوونتوس)، گواردیولا (منچسترسیتی)، مورینیو (منچستریونایتد)، آنچلوتی (بایرن مونیخ)، تیته (بایرن مونیخ)، کونته (چلسی)، یواخیم لوو(آلمان)، ژاردیم (موناکو) و پوچتینو (تاتنهام) این دوازده گزینه هستند.

بهترين هاي سال فوتبال با راي مربيان و کاپيتان هاي تيم هاي ملي، رسانه ها و هواداران انتخاب مي شوند. برندگان طي پروسه اي که ۵۰ درصد نتايج براساس راي مربيان و کاپيتان هاي تيم ملي و ۵۰ درصد ديگر با راي آنلاين هواداران و ۲۰۰ ژورناليست از سراسر جهان است، انتخاب مي شوند. راي گيري براي انتخاب بهترين هاي سال ۲۰۱۷ فوتبال جهان از روز دوشنبه هفته پیش در سایت رسمی فیفا آغاز شده است.

در این نظرسنجی از کشورهای عضو فیفا سه نماینده رای داده اند که کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، اشکان دژآگه به عنوان کاپیتان و چیا فوادی سردبیر سایت نود به عنوان نماینده رسانه های ایران شرکت کرده اند و رای آنها به فیفا ارسال شد.

البته کی روش درست مثل سالهای گذشته با نظرسنجی از سرمربی های تیمهای لیگ برتر و همچنین کاپیتانهای تیم های لیگ برتری، بهترین مربی و بازیکن را انتخاب کرد. در واقع او لیست کاندیداها را به مربیان لیگ برتری و کاپیتانها داد و در نهایت پس از گرفتن رای سرمربیان و کاپیتانها، از آرای کاندیداها میانگین گرفت و سه کاندیدای برتر در بازیگری و مربیگری را اعلام کرد. البته خود کی روش و دژاگه هم در این رای گیری شرکت کرده اند و رای داده اند منتها همانطور که گفته شد رای نهایی را میانگین رای گیری مشخص خواهد کرد. سال گذشته سید جلال حسینی به همراه کی روش در این رای گیری شرکت کرده بود.

فیفا در سال های اخیر بهترین های سال دنیای فوتبال را با همراهی نشریه فرانس فوتبال انتخاب می کرد و به آن ها جایزه توپ طلا اهدا می شد اما عدم توافق طرفین برای ادامه همکاری و تصمیم فرانس فوتبال برای اهدای جایزه توپ طلا به صورت جداگانه باعث شد که فیفا از سال گذشته تصمیم به اهدای جوایز سالیانه مخصوص به خود با قوانین جدید بگیرد.

برای امسال به نظر می رسد که ستاره پرتغالی رئال دوباره بخت اصلی بردن جایزه بهترین بازیکن باشد و زیدان هم پس از کسب چهار جام در سال ۲۰۱۷ بخت اصلی بردن جایزه بهترین مربی سال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج