۵۹۸۹۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راموس: حضور رونالدو به گلزنی رئال کمک می کند

مدافع رئال مادرید نقش ستاره پرتغالی در گلزنی تیمش را مهم عنوان کرد.

ایسنا: ‌به نقل از آس، رئال مادرید چهارشنبه شب در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ سه بر صفر آپوئل نیکوزیا را شکست داد. سرخیو راموس گل سوم سفیدپوشان را به نحو زیبایی وارد دروازه‌ تیم میهمان کرد. مدافع مادرید پس از بازی گفت‌: در شروع بازی گلزنی برای‌مان سخت شده بود، چون حریف خیلی هماهنگ دفاع می‌کرد و پرس را از زمین ما شروع کرده بود.هم‌چنین اجازه فضاسازی به ما نمی‌داد اما کم کم توانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و از میانه‌ها نفوذ کنیم. این موضوع در نیمه دوم آشکار بود و با به ثمر رساندن گل نخست توانستیم گل‌های بعدی را نیز وارد دروازه حریف کنیم.

کریستیانو رونالدو پس از چهار بازی دوباره برای مادرید بازی کرد. راموس درباره حضور ستاره پرتغالی اظهار کرد: در برخی از بازی‌ها در گلزنی دچار مشکل می‌شویم و نمی‌توانیم بازی‌ها را پر گل به پایان برسانیم، چون تیم‌ها شرایط را خیلی سخت‌تر کرده‌اند. حضور رونالدو به گلزنی تیم کمک می‌کند و او در شب گذشته (چهارشنبه) این موضوع را نشان داد. امیدوارم به همین روند ادامه‌ دهد. رونالدو هر سال بهتر از قبل بازی می‌کند و این موضوع در نتایج مادرید کاملا تاثیرگذار است.

مدافع ‌اسپانیایی تک گل خود را با ضربه برگردان به ثمر رساند. او در این باره گفت‌: دوست دارم در حمله شرکت کنم. زمانی که مدافعان گلزنی می‌کنند باعث شگفتی هواداران می‌شوند. من گلزنی کردم و این موضوع باعث شد بازی آرام پیگیری شود. از نتیجه‌ کسب شده احساس رضایت دارم و از این که توانستم چنین گلی را به ثمر برسانم خیلی خوشحالم. در سویا نیز توانسته بودم با ضربه برگردان گلزنی کنم، اکنون دوباره این کار را انجام دادم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج