۶۰۰۶۶۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

معنوی‌نژاد: قدم به قدم و با برنامه بازی کردیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقات جام قهرمانان بزرگ قدم به قدم و با برنامه بازی کردیم تا در آخر موفق به کسب سکوی سوم شدیم.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمد جواد معنوی‌نژاد پس از پیروزی ۳ بر ۲ برابر فرانسه در مسابقات جام قهرمانان بزرگ اظهار داشت: عملکرد مطلوبی در مسابقات داشتیم. در مسابقه نخست با پیروزی برابر ایتالیا قدم اول را محکم برداشتیم و این موضوع انگیزه ما را برای کسب سکو افزایش داد.

وی افزود: در این رقابت‌ها قدم به قدم و با برنامه بازی کردیم تا در آخر موفق به کسب سکوی سومی شدیم. حتی پس از مسجل شدن مقام سومی‌مان در جام قهرمانان بزرگ می‌دانستیم باید برابر قهرمان لیگ جهانی با انگیزه بالایی بازی کنیم زیرا می‌خواستیم این رقابت‌ها را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در خصوص عملکرد خود به خصوص در بازی با فرانسه هم گفت: در یک تورنمنت با این اهمیت، قطعاً باید تک تک بازیکنان عملکرد مناسبی داشته باشند تا تیم نتیجه بگیرد. من هم به عنوان عضو کوچکی از این تیم امیدوارم توانسته باشم عملکرد مناسبی را برای تیم ملی ارائه کرده باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته نباشین اما ما پیشرفت نداشتیم بلکه تیم های دیگه با بازیکن های اصلیشون نیومده بودن امیدوارم تلاش تیم بیشتربشه وازنظرقوای حسمانی بازیکنا بسیارضعیف هستن وبیشتر روشون کاربشه بلندزن باید پرقدرت تروعضلانی ترباشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمریکا با بازیکنای اصلیش نیومده بود!!متیو اندرسون_کریستینسن_مکسل هولت_ساندر_اریک شوجی_راسل.به غیر از راسل همه ی اینا جلوی ما بازی کردن .ایتالیا هم جیانلی_لانزا_پیانو_کولاچی_لوکا وتوری(پشت خط زن دوم ایتالیا تو المپیک)فرانسه هم جلوی تیم ما با بازیکنانی که تو دور گروهی یا اول لیگ جهانی فیکس بازی میکردن به زمین مسابقه اومد،مثل تونیوتی_لینل _بویر_روسارد و ...

      • بدون نام

        قبل بازی با فرانسه دو تا از بازیاش پنج سته شده بود،یعد با بدن هایی بسیار خسته رفتن به ی شهر دیگه از ژاپن .تو بازیا تو این شهر بازیشون با ژاپن چهار سته شد و بعد تقریبا با نصفه روز استراحت(تازه با انجام تمرین)رفتن جلوی فرانسه اون بازی هم پنج سته شد،ولی باز هم خسته نشدن بعد شما میگی که بدناشون ضعیفه

    • بدون نام

      خیلی دوست داشتنی هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج