۶۰۱۰۹
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

حوصله عشقتان را سر نبرید

همان طور که خانم ها اصولا از مردهایی که مدام از زنان دیگر صحبت می کنند یا زنان زیادی با آنها تماس برقرار می کنند، خوششان نمی آید، مسایلی هم هست که مردهادوست ندارند و به خاطر آنها حاضرند قید دوستی با شما را بزنند. به طور مثال، پرسیدن سوالات شخصی یا اعتراض کرن به رستورانی که او انتخاب کرده است.

حوصله عشقتان را سر نبرید
برترین ها: چه چیزی می تواند یک دوستی بالقوه بسیار خوب را خراب کند؟ فراموش کردن اصول اخلاقی مهم در قرار ملاقات های ابتدایی!

همان طور که خانم ها اصولا از مردهایی که مدام از زنان دیگر صحبت می کنند یا زنان زیادی با آنها تماس برقرار می کنند، خوششان نمی آید، مسایلی هم هست که مردهادوست ندارند و به خاطر آنها حاضرند قید دوستی با شما را بزنند. به طور مثال، پرسیدن سوالات شخصی یا اعتراض کرن به رستورانی که او انتخاب کرده است.

برای اینکه بزرگ ترین اشتباهات آداب معاشرت را بشناسید و بدانید چه مسایلی باعث ناراحتی و بی حوصله شدن مردان در طول قرارهای ملاقات می شود، مطلب زیر را مطالعه کنید.

اشتباه نخست: نشان ندادن تشکر خود هنگام پرداخت هزینه توسط او

تقریبا کسی را پیدا نمی کنید که پس از اینکه کسی هزینه شام یا بلیط سینمای او را حساب کرد، تشکر نکند. اما وقتی فرد دچار اضطراب است، شاید در اثر هیجان زیاد دست و پایش را گم و فراموش کند تا این فعل ساده را انجام دهد. به طور مثال، مردی در این رابطه می گوید: «من وقتی با خانمی قرار می گذارم، انتظار ندارم او صورت حساب را پرداخت کند، اما انتظار دارم هنگام خداحافظی حداقل یک تشکر ساده بکند. یا حتی فردای آن روز از طریق پیامک یا ایمیل تشکر کند.»

حوصله عشقتان را سر نبرید

یا در مورد رستورانی که یک مرد انتخاب می کند بدگویی نکنید و اصراری برای رفتن به جایی دیگر را نداشته باشید. این کار باعث رنجش او می شود و ممکن است دیگر هرگز دوستی اش را با شما ادامه ندهد.

اشتباه دوم: شروع یک مکالمه بحث‌برانگیز

مردی می گوید: «یک بار با خانمی قرار گذاشتم که معلم بود و به همین دلیل تصور می کرد بسیار بهتر از دیگران می فهمد و همیشه کارهایش درست است. با همین طرز فکر، سعی داشت در همان جلسه اول به من درس اخلاق و مشاوره در زمینه کارم بدهد. سپس شروع کرد به تعریف از شغل خود و گفتن این که معلمی بسیار بهتر از دیگر از مشاغل است و ...» این مرد ادامه می دهد: «من پس از این سخنرانی خسته کننده متوجه شدم این زن فردی است که هر چه قدر هم به او خوبی بکنید به چشمش نخواهد آمد و بسیار خودخواه است و فقط خودش را می بیند. بنابراین، علاقه ای به ادامه دوستی با او نداشتم.»

بنابراین، بهتر است همیشه موضوع های آرام و دوطرفه برای صحبت های خود انتخاب و از بحث و منفی بافی دوری کنید.

اشتباه سوم: صحبت در مورد نامزد/ دوست سابق خود

به هیچ عنوان کار درست و عاقلانه ای نیست که در مورد نامزد یا دوست سابق خود با مردی صحبت کنید که برای نخستین بار او را ملاقات می کنید و قرار است دوستی طولانی مدتی با هم داشته باشید. این کار ممکن است باعث ناراحتی و انزجار طرف مقابل بشود و دیگر هرگز با شما تماس نگیرد زیرا تصور می کند اگر یک روز از او جدا شوید، در مقابل مرد دیگری خواهید نشست و او را مسخره خواهید کرد. اگر حرفی برای گفتن ندارید، بهتر است اصلا حرفی نزنید.

حوصله عشقتان را سر نبرید

اشتباه چهارم: فعال بودن زنگ موبایل یا مدام چک کردن آن

اگر فکر می کنید که تلفن همراه شما قرار است مدام زنگ بخورد یا پیامک برسد و شما مجبور به پاسخ هستید، بهتر است آن را در خانه بگذارید. مردها اصولا از زن هایی که مدام تلفنی با دوستان خود صحبت می کنند و برای روزهای آینده برنامه ریزی می کنند، خوششان نمی آید. اگر تلفن کاری مهمی دارید که در طول قرار باید پاسخ بدهید، بهتر است از قبل آن را به طرف مقابل بگویید و پیشاپیش از هر گونه وقفه ای عذرخواهی کنید.

اشتباه پنجم: بیشتر از حد لازم ماندن

در قرارهای دوستانه که هر دو طرف از آن لذت می برند، ساعت ها همچون چند دقیقه کوتاه می گذرند. اما باید حواستان به ساعت باشد. اگر مردی مدام به ساعت خود نگاه کرد، خمیازه کشید یا در مورد مشغله ای که فردا صبح دارد صحبت کرد، زمان رفتن فرا رسیده است و باید مودبانه خداحافظی کنید و بروید تا یک قرار دوستانه زیبا به یک کابوس ناراحت کننده تبدیل نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      چه قشنگ همه چیزم توضیح دادی !!!!
      علنا...
      البته خوبه ها, دگ الان باید همه اگاه باشن

      پاسخ ها

      • س

        فقط واسه دوستی و اینا نیست..
        واسه بعد ازدواج هم به درد میخوره..
        تجربه کردم

    • بدون نام

      Bad naboddddddd

    • مسعود

      چرت و پرت بود و طرف کلا ملاقاتچی نبوده هرچی هم نوشته از این و اون شنیده. حالا من بهتون میگم چه کارهائی نباید بکنید. بعنوان مرد میگم...
      1- هیچوقت به اینکه طرف چندتا دوست داره ، قبلا با کیا رابطه داشته و اینجور مصایل گیر ندید. اگرم دادید یک بار بگید. اگه گفت پاکم باور کنید و دائم تکرار نکنید چون ازتون منزجر میشه
      2-اگه میخواید چیزی براش بخرید از قبل بهش خبر ندید که مثلا میخوام برات یه انگشتر بخرم. همیشه غافلگیر کنید.
      3-سعی کنید همش عذرخواهی نکنید. عذرخواهی زیاد هیبت مرد رو از بین می بره. حتی اگه اشتباه کردید سعی کنید تکرار نکنید تا بعدا دوباره مجبور به عذرخواهی بشید
      4-از زنهائی که بهتون بی توجه هستند ، کسانی که تا زنگ نزنید بهتون زنگ نمیزنن، تا پیام ندید براتون پیام نمیدن و فقط جواب میدن و یا اینکه با سردی باهاتون برخورد میکنن دوری کنید
      5-اگه میخواید به طرف پول بدید سعی کنید این روال یک عادت نشه.بخصوص که هر روز هم به میزان این پول اضافه کنید. اگه اینجوری باشید مطمئن باشید لطف مکرر میشه حق مسلم و اگه یه روز ندید یا کمتر بدید طرف شما رو رها خواهد کرد. اصولا سعی کنید پول رو زیاد وارد روابط خودتون نکنید چون عشق رو تحت تاثیر قرار میده و طرف بجای عشق به شما دایم به پولی که از شما گرفته یا قراره بگیره فکر خواهد کرد
      6- دایم نگید کجایی؟ در اینکه چیکار میکنه و کجا میره زیاد جستجو نکنید. تعقیب نکنید.این کارا باعث انزجار طرف از شما میشه. یا اطمینان کنید یا کلا رها کنید. اطمینان کنید و بعد این کارها رو بکنید نتیجه عکس میگیرید
      7-همش از خودتون تعریف نکنید. همش از طرف ایراد نگیرید. همش تقصیرها رو گردن طرف نندازید. گاهی سعی کنید بگید من مقصر بودم. مهربون باشید اما تاجیی که سواستفادهازتون نشه و سعی کنید اون جنبه مردانه رو همیشه حفظ کنید.گذشت حد داره زیاد تکرار کنید تحقیر میشید.خیلی خیلی هم مودب نباشید. زنها از مردهای خیلی پاستوریزه خوششون نمیاد.همش نگید دوستت دارم بلکه سعی کنید گاهی عملا نشون بدید.خیانت بهش نکنید تا زمانی که باهاش هستید و متقابلا ازش همینو بخواید.جلوش با گوشیتون بشکل قایمکی ورنرید. طوری هم نباشه که گوشی رو بندازید کنار چون شک میکنه.عادی باشید اگه ریگی تو کفشتون نیست و اگرهم هست توقع نداشته باشید اونم ریگی ت کفشاش نباشه. زن مثل آیینه س اگه باهاش خوب باشید مثل خودتون خواهد بود ، بد باشید باهاتون بد خواهد بود.

    • بدون نام

      زن مثل آیینه س اگه باهاش خوب باشید مثل خودتون خواهد بود ، بد باشید باهاتون بد خواهد بود.

      استفاده کردیم آقا مسعود مرسییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج