۶۰۱۶۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نتیجه جلسه استقلال:

طنز؛ جبارسینگ نیاید، تتلو بیاید

متاسفانه شاهد این هستیم که تیم فوتبال استقلال، یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و با درایت مسئولان، یکی یکی رکوردهای گل نزدن و گل خوردن و باختن را می‌شکند و گینس هم مجبور است رکوردها را با مداد یادداشت کند چون تا هفته بعد دوباره باید عددش را یکی بالاتر ببرد.

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

متاسفانه شاهد این هستیم که تیم فوتبال استقلال، یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و با درایت مسئولان، یکی یکی رکوردهای گل نزدن و گل خوردن و باختن را می‌شکند و گینس هم مجبور است رکوردها را با مداد یادداشت کند چون تا هفته بعد دوباره باید عددش را یکی بالاتر ببرد. اما روز یک‌شنبه جلسه هیات مدیره این باشگاه برگزار شد تا درباره کادر فنی تصمیم بگیرند که نتیجه جلسه بسیار رونالدینیویی بود! یعنی اول قرار بود مربی را دعوت کنند که وضعیت تیم را توضیح بدهد، بعد یکهو زنگ زدند به کاپیتان‌های تیم که بیایند، بعد که آمدند، راه‌شان ندادند. داخل جلسه هم منصوریان در واکنش به نتایج تیم گفت: «من که گل می‌خورم برات، بذارم برم؟» و مدیران قانع شدند که نگهش دارند. آخرش هم درهای جلسه را باز کردند و کاپیتان‌ها که منتظر بودند را نشان منصوریان دادند و پرسیدند: «اینا بودن؟» منصوریان با لکنت گفت: «اجازه؟ بله همینا بودند». و نتیجه بررسی ضعف‌های کادر فنی این شد که مهدی‌رحمتی و مجتبی‌جباری، نروند سر تمرین!

واقعا اگر همه مشکلات به این راحتی حل می‌شد، خیلی عالی بود. یعنی فرض کنید سال ۹۱ ريیس جمهور را می‌بردند مجلس، می‌پرسیدند: «این چه وضع اقتصاده؟» احمدی‌نژاد می‌گفت: «اقتصاد؟ اقتصاد چی هست اصلا؟!» نمایندگان هم یک مقدار سرشان را می‌خاراندند و فکر می‌کردند و می‌گفتند: «خب پس میخواین یه‌بار ريیس پلیس تهران رو عوض کنیم، شاید مشکل حل شد؟!» یا مثلا برای حل معضل ترافیک ۱۲ ساعته تهران تا چالوس، ريیس فرهنگستان هنر را عوض می‌کردند. یا وزیر علوم را استیضاح می‌کردند که مشکل مگس‌های سفید حل شود.

الان هم برای باشگاه استقلال یک سری راه حل پیشنهاد می‌دهیم و بعید می‌دانیم فضایی‌تر از تصمیماتی باشد که مسئولان فعلی این تیم می‌گیرند:

۱- اخراج ۱۳ بازیکن تیم: بالاخره ۱۳ نحسی می‌آورد و ممکن است استقلال طلسم شده باشد. حالا ما ۱۳ تا بازیکن را اخراج می‌کنیم، اگر جواب نداد ۱۳ تای دیگر را هم اخراج می‌کنیم، ولی منصوریان را نگه می‌داریم.

۲- کنار گذاشتن انواع «جبار» از تیم: افرادی که داخل اسم‌شان «جبار» دارد نباید حق ورود به تمرینات را داشته باشند. بعد از مجتبی جباری، می‌شود سرگئی جباروف را هم به راحتی اخراج کرد. محض احتیاط جابر انصاری را هم اخراج می‌کنیم. حتی باید بسپریم سایر افراد با اسم یا فامیل جبار مثل جبارسینگ و مرحوم جبار باغچه‌بان را هم به تمرینات راه ندهند. اصلا یعقوب کریمی را هم اخراج می‌کنیم، همین‌طوری الکی! ولی منصوریان را نگه می‌داریم.

۳- اضافه کردن تتلو به تیم: اخیرا شایعاتی درباره حضور تتلو در تیم نفت به گوش می‌رسد. ما به مسئولان استقلال پیشنهاد می‌کنیم تا دیر نشده تتلو را به استقلال ترنسفر کنند. اگرچه این کار تاثیری در نتایج تیم ندارد ولی باعث می‌شود هواداران یک بار برای همیشه رگ‌شان را بزنند و خودشان را خلاص کنند. ضمنا همچنان منصوریان را نگه‌می‌داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج