۶۰۱۷۹۲
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

پیش‌فروش آیفون ۱۰ با قیمت‌های نجومی!

قبل از اینکه اپل پیش‌فروش آیفون X‌ را آغاز کند، برخی از واردکنندگان غیررسمی آیفون در ایران اقدام به پیش‌فروش آیفون ۱۰ کرده‌اند.

وب سایت جی اس ام - مهرداد رجبی: قبل از اینکه اپل پیش‌فروش آیفون X‌ را آغاز کند، برخی از واردکنندگان غیررسمی آیفون در ایران اقدام به پیش‌فروش آیفون ۱۰ کرده‌اند.
پیش‌فروش آیفون 10 با قیمت‌های نجومی!

آیفون ۱۰ اپل این روزها به موضوع پرسروصدایی تبدیل شده است. محصولی که با ویژگی‌های متمایز معرفی شده و البته قیمت گران آن بسیاری را از خرید ناامید کرده است. اپل در کنفرانس معرفی آیفون ۱۰ اعلام کرد که پیش‌فروش این گوشی از ۲۷ اکتبر (۵ آبان) آغاز می‌شود و از یک هفته بعد یعنی ۳ نوامبر (۱۲ آبان) به‌دست خریداران می‌رسد.

آیفون ۱۰ در مدل ۶۴ گیگ ۹۹۹ دلار قیمت دارد و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن ۱۱۴۹ دلار به‌فروش می‌رسد. با یک حساب سرانگشتی می‌بینیم که احتمالا مدل پایه آیفون ۱۰ بعد از ثبات قیمت بین ۴ تا ۵ میلیون تومان در ایران به‌فروش برسد و مدل گران‌تر آن بین ۵ تا ۶ میلیون تومان فروخته شود.

اما جالب است بدانید که برخی از واردکنندگان غیررسمی آیفون در ایران هم‌اکنون پیش‌فروش آیفون ۱۰ را با قیمتی نجومی آغاز کرده‌اند. براساس خبرهایی که از بازار می‌رسد در حال حاضر مدل ۶۴ گیگابایتی آیفون ۱۰ در تهران با قیمت ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پیش‌فروش می‌شود. وعده تحویل این گوشی به دست خریداران اواسط آبان است و متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۵۰ درصد مبالغ مذکور پیش‌خرید را انجام دهند.

همچنین گزارش شده که آیفون ۸ و ۸ پلاس نیز با قیمت‌هایی بین ۴ تا ۵ میلیون تومان در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف در بازار تهران پیش‌فروش می‌شود که البته وعده تحویل آن اوایل مهر ماه است.

مثل همیشه مشخص است که این قیمت‌ها بسیار گران‌تر از قیمت واقعی محصول هستند و سفارش آن‌ها با این رقم‌ها به هیچ‌وجه مقرون‌به‌صرفه نیست. پیشنهاد جی‌اس‌ام به شما این است که در صورت تمایل به خرید آیفون‌های جدید اپل، تا سه ماه آینده صبر کنید تا قیمت‌ها در بازار ایران به ثبات برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا احمق هایی هستند که برای این گوشی‌های مثل نوکیا ۱۱۰۰ پول میدهند معلومه باید گران فروخت

    • ارش

      مگه تحریم نشدیم توسط اپل .. اپراتورها با چه مجوزی به انتن‌دهی و سرویس به این گوشی‌ها ادامه میدن ؟ بجاست که دستورالعملی سریع از جانب دولت نسبت به تحریم و عدم سرویس‌دهی اپراتورها به این شرکت مزور و قالتاق امریکایی اعلام و به اجرا در بیاد .. هر چند رانت خورها سریعا عکس‌العمل نشان خواهند داد .. خواری تا کجااااا ؟؟؟

    • بدون نام

      خیلی آدم باید عقده ای باشه که گوشیش رو با این قیمتا پیش خرید کنه

    • بدون نام

      برای کلاس گذاشتن بعضیا چکارهایی میکنن.. امان از یک پول سیاه

    • بدون نام

      برای من پبام اومده ایفون ده 256 گیگ 21 میلیون تومان
      گوشی 1000 دلاری ( 4 تومنی ) رو 5 برابر به از ما بهترون می ندازن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج