جاباما
۶۰۱۸۴۳
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

حذف آنتی ویروس‌های تقلبی از App Store

شرکت اپل در یک اقدام جدید تمامی برنامه‌های تقلبی App Store مرتبط با آنتی ویروس و امنیت دستگاه های مجهز به iOS را حذف کرد.

وب سایت کلیک: شرکت اپل در یک اقدام جدید تمامی برنامه‌های تقلبی App Store مرتبط با آنتی ویروس و امنیت دستگاه های مجهز به iOS را حذف کرد.

حذف آنتی ویروس‌های تقلبی از App Store

برنامه‌های جعلی و تقلبی با موضوع آنتی ویروس مدت‌هاست که در فهرست برنامه‌های iOS فروشگاه AppStore قرار گرفته است و شرکت اپل تا به امروز هیچ گونه اقدامی در جهت حذف این برنامه‌ها نکرده بود. اما در نهایت این شرکت تصمیم گرفت تا برنامه و نرم افزارهای تقلبی و جعلی از جمله آنتی ویروس ها را از دیتابیس فروشگاه AppStore حذف کند و به توسعه دهندگان آن‌ها اجازه انتشار به روز رسانی برای این برنامه ها را ندهد.

شرکت اپل در همین راستا یک برنامه ویژه را برای نرم افزارهایی که ادعای ارائه خدمات به کاربران iOS دارند، تدارک دیده است. در این برنامه ویژه که به عنوان خط آموزش، مورد استفاده توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت به این موضوع اشاره و تاکید ویژه شده است که تمامی توسعه دهندگانی که ادعا دارند برنامه iOS توسعه شده و قرار گرفته شده در فروشگاه اپ استور ارائه خدمات می دهند، در صورت مشاهده خلاف این موضوع، برنامه توسعه دهنده از فروشگاه AppStore حذف و دسترسی Developer برای همیشه از این فروشگاه اختصاصی اپل قطع خواهد شد.

این قانون به صوت خاص شامل آنتی‌ویروس‌هایی می‌شود که ادعای حذف تمامی ویروس ها از گوشی‌های هوشمند را دارند، اما در نهایت هیچکدام را پاکسازی نمی‌کنند.

گفتنی است؛ شرکت اپل اوایل سال جاری میلادی چند آنتی ویروس تقلبی را از اپ استور خود حذف کرده بود، اما این اولین بار است که اپل تمامی نرم افزارهای فیک و آنتی ویروس های تقلبی را ممنوع می‌کند.

در پی گزارش های مکرر کاربران در رابطه با برنامه ها و آنتی ویروس های تقلبی در فروشگاه AppStore بالاخره اپل قاطعانه با این موضوع برخورد کرد.

عملیات پاکسازی برنامه های تقلبی App Store از امروز آغاز شده است و به مرور زمان این گونه اپلیکیشن ها که خدمات واقعی به کاربران iOS نمی دهند، از دیتابیس فروشگاه اینترنتی اپل حذف می شوند.

اپل همچنین در بیانیه ای اعلام کرد که سیستم عامل iOS (به خصوص سیستم عامل iOS ۱۱) به گونه ای طراحی و توسعه یافته که ویروسی نمی شود و بستری برای نشر ویروس ها فراهم نمی کند؛ بنابراین برنامه های مرتبط با آنتی ویروس با ارائه اطلاعات کاذب و فریبنده، خدمات غیر واقعی به کاربران iOS ارائه می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج