جاباما
۶۰۱۹۶
۵۱ نظر
۱۷۱۴۲
۵۱ نظر
۱۷۱۴۲
پ

رنگ کردن مو به روش حرفه ای‌ها

در این روز‌ها که هزینه‌های زندگی حسابی بالا رفته‌است، می‌توان با صرفه‌جویی در بعضی امور دخل و خرج خانه را با هم هماهنگ کرد، مثلا شما می‌توانید به جای رفتن به آرایشگاه و سپردن رنگ کردن مو‌ها به آرایشگر، خودتان دست به کار شوید و با خرید رنگ دلخواه‌تان در خانه، موهای‌تان را رنگ کنید.

مجله سیب سبز: در این روزها که هزینه‌های زندگی حسابی بالا رفته‌است، می‌توان با صرفه‌جویی در بعضی امور دخل و خرج خانه را با هم هماهنگ کرد، مثلا شما می‌توانید به جای رفتن به آرایشگاه و سپردن رنگ کردن موها به آرایشگر، خودتان دست به کار شوید و با خرید رنگ دلخواه‌تان در خانه، موهای‌تان را رنگ كنید؛ البته برای این کار باید دانش کافی درمورد جدول رنگ‌ها، تن‌ها و سایه‌های درون آنها، روش‌های رنگ‌ کردن و... داشته‌باشید.
ما در اینجا سعی کرده‌ایم تا حد ممکن این دانش را در اختیار شما قراردهیم؛ از انتخاب رنگ گرفته تا واریاسیون و اکسیدان و روش ‌های رنگ کردن در آخر هم سراغ دکتر امیر هوشنگ احسانی، متخصص پوست و مو رفتیم تا ببینیم این مدل رنگ کردن مو‌ها به مو آسیب میرساند؟
رنگ کردن مو به روش حرفه ای‌ها

در چه ظرفی رنگ‌ها را مخلوط کنید؟

بعد از پوشیدن دستكش مقدار لازم از رنگ مورد نظرتان را در یك ظرف غیرفلزی بریزید و بعد مقدار لازم از كرم اكسیدان را به آن اضافه كرده و در نهایت با قلم رنگ آنها را با هم مخلوط كنید تا تركیبی یكنواخت به دست آورید.

البته در مارک‌های مختلف رنگ‌مو ممکن است شماره رنگ‌ها کمی متفاوت باشد بهترین کار استفاده از کاتالوگ خود آن مارک از رنگ مو است.

از کجای سر شروع کنید؟

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید موهای‌تان را رنگ کنید، یعنی موهای طبیعی و رنگ نشده دارید، باید بیشتر دقت کنید و به گونه‌ای رنگ کنید که روی هر تار مو رنگ كافی وجود داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم در شروع كار قسمت‌های انتهایی و طولی را رنگ كنید، طوری كه با ریشه مو 5/2 سانتی‌متر فاصله داشته باشد و 10 دقیقه صبر كنید (یعنی در ابتدا به ریشه‌ها کاری نداشته ‌باشید.) 10 دقیقه بعد رنگ را به ریشه مو بزنید و 30 دقیقه برای موهای نازك و 40 دقیقه برای موهای ضخیم صبر كنید. اما به طور عام در مورد تمامی رنگ‌ها به‌خصوص رنگ‌های روشن و مد روز، باید رنگ‌آمیزی را از پشت سر شروع کرده و به طرف جلوی سر ادامه دهید. به‌یاد داشته‌باشید در مورد رنگ‌های تیره یا پوشش‌دهنده موهای خاکستری و سفید بهتر است از جایی كه موی خاكستری یا روشن بیشتر است شروع کنید (معمولا از جلوی سر).
رنگ کردن مو به روش حرفه ای‌ها
اکسیدان‌ها چه تفاوتی با هم دارند؟

اکسیدان که به عنوان تسریع‌کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو به‌کار می‌رود، باتوجه به نتایج مورد دلخواه شما و همچنین با تمایلات سازندگان رنگ‌ها تعیین می‌شود.

اکسیدان ۱: رنگ را فقط به طور جزئی باز می‌کند.

اکسیدان ۲: قدرت بازکنندگی و روشن‌کنندگی بالا روی موهای سفید را دارد.

اکسیدان ۳: قدرت روشن‌کنندگی بالا با کمترین میزان رنگ را دارد.

از آنجایی‌که اکسیدان‌های با درجه بالا میزان بیشتری از سولفور موهای شما را پاک می‌کند، معمولا توصیه می‌شود از اکسیدان‌های با درجه کمتر از ۳۰ استفاده کنید. همچنین آمونیاک هم همین خطر را دارد.
رنگ کردن مو به روش حرفه ای‌ها كدام رنگ را انتخاب كنید؟

۱- افراد با پوست تیره: رنگـ‌هـای شـرابی، مسـی، شـاه بلوطی، فنـدقی و آجری.

۲- افراد با پوست روشن: بـلوند خاكـستـری یـا صدفی، قهوه ای مات، بـلونـد دودی و های‌لایت آبی یا قرمز.

۳- افراد با پوست‌های گندمگون و برنزه: شـیـری، گـلبـهـی، مسـی، كـرم نـخـودی، قهوه ای، فندقی و عسلی.

۴- افراد با پوست‌های صورتی و سرخ: كرم گلی، زیتونی تیره و قهوه‌ای تیره.

۵- افراد با چشم‌های آبی: آبی خاكستری، آبی تیره، قهوه ای و مشكی.

۶- افراد با چشم‌های كهربایی: طلایی، فندقی، مسی و قهوه ای سوخته.
برای رنگ کردن ریشه‌ها بدانید

وقتی موها سفید می‌شوند، کمترین رویش ریشه‌ها می‌تواند زیبایی موهای شما را خراب کند، به همین دلیل کسانی هستند که ترجیح می‌دهند که خیلی زود به زود ریشه‌ها را رنگ کنند. برای این کار اول از همه فقط به ریشه‌ها رنگ بزنید، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد رنگ مو را تا انتهای نوک ساقه بکشید و چند دقیقه صبر کنید و سپس آب بکشید. اگر بیشتر موهای‌تان سفید است اول از جلوی سر شروع به رنگ کردن کنید بعد جاهای دیگر را. اگر شقیقه‌ها سفید بودند اول شقیقه‌ها و بعد از پشت سر شروع کنید. در کل هر جا که سفیدی بیشتر بود اول آنجا را رنگ کنید و بعد جاهای دیگر را. اگر هم سفیدی موهای‌تان کم است ابتدا از پشت سر و از ریشه شروع به رنگ کردن کنید، بعد بغل‌ها و سپس جلوی سر را، چراكه جلوی سر حرارت بیشتری دارد.

رنگ کردن مو به روش حرفه ای‌ها
راهنمایی برای تغییر رنگ های مختلف مو

۱. تیره کردن موهای دکلره بلوند:

از ترکیب 2 رنگ سری گرم(شکلاتی و طلایی) شماره ۳ یا ۴ استفاده کرده با اکسیدان شماره یك مخلوط می‌کنیم و موها را رنگ می‌کنیم.

۲. تغییر رنگ موهای آلبالویی یا شرابی که بعد از مدتی به رنگ قرمز(زنگ زده) تغییر پیدا کرده:

اگر می‌خواهید موها را قهوه ای یا زیتونی تیره کنید باید موها را دکلره کنید و از رنگ سری طبیعی و زیتونی به نسبت مساوی با اکسیدان یك و کمی آب مخلوط و موها را رنگ کنید، در صورتی که می‌خواهید رنگ را از روی مو پاک کرده و موها را روشن کنید باید به یک متخصص مراجعه کنید، زیرا استفاده از ماده «remover» نیاز به تخصص و مهارت دارد.

۳. موهای مش شده‌ای که می‌خواهیم رنگ آن را یکدست کنیم:

رنگn3 و3 w را به نسبت ۲ به یك با کمی اکسیدان و آب به اندازه ای که به شکل ماست شل در بیاید، مخلوط کرده، تکه‌های مش را جداگانه با این مخلوط رنگ می‌کنیم وقتی به اندازه کافی تیره شد موها را شسته وبا رنگ دلخواه رنگ می‌کنیم.

۴. مویی که با دکلره بلوند و زرد شده است:

یك قاشق پودردکلره+کمی اکسیدان شماره یك+ به مقدار یك کف دست شامپو+آب را با هم مخلوط کرده و روی موی خیس می‌زنیم و ۵ دقیقه صبر می‌کنیم ،موها را شسته و با فرمول زیر رنگساژ می‌کنیم:

W4به اندازه یک نخود+9 c یک بند انگشت +چند قطره اکسیدان+آب به اندازه ای که به شکل دوغ شود یا A9+c10 هر کدام یك بند انگشت+چند قطره اکسیدان+آب به اندازه ای که به شکل دوغ شود.

دقت کنید باید در رنگساژ بسته به حجم مو از رنگ روشن در فرمول به اندازه بیشتر و از رنگ‌های تیره به اندازه حداکثر یک نخود استفاده کرد.
رنگ كردن به موها آسیب میزند؟

استفاده از رنگ‌مو به دفعات محدود آسیب چندانی به موها نمیزند و عارضه‌ای به دنبال نخواهد داشت ولی اگر از رنگ مو به دفعات زیاد استفاده كنید، به مرور جنس موهای شما خراب میشود، در واقع عارضه‌ اصلی رنگ مو، خراب شدن جنس موهاست و چندان باعث ریزش مو نمیشود مگر اینكه آنقدر موهایتان را طی سال رنگ كنید كه ریشه موها دچار آسیب شوند، به‌طور كلی به خانم‌ها پیشنهاد میكنم كه سالی بیش از پنج یا شش بار موهایشان را رنگ نكنند. اگر بیش از این حد از رنگ مو استفاده كنید جنس موهایتان به مرور، كاملا خراب میشود و موهای شما طراوت و شادابی خود را از دست میدهند، موها حالتی مرده پیدا میكنند و احتمال به وجود آمدن موخره بیشتر میشود.

رنگ کردن موها را کلفت نمی‌کند

بسیاری از خانم‌هایی كه موهای خیلی نرم و نازكی دارند، فكر میكنند با رنگ كردن مشكل موهای آ‌نها حل میشود. باید بدانید رنگ كردن مو، باعث كلفتی موها نمیشود. اگر موهای فوق‌العاده نرم‌ و بدون حالت دارید، باید ابتدا دلیل این نرمی و نازكی بیش از حد را پیدا كنید و باتوجه به آن علت‌، موهای خود را درمان كنید. بعضی افراد به دلیل زمینه ژنتیك موهای بسیار نازك دارند. درمان در این صورت بسیار مشكل است، نازكی مو در بعضی افراد نیز به خاطر بیماریهایی مثل كم‌خونی، بیماریهای تیروئید، كمبود تغذیه‌ و... است، بنابراین بهترین راه حل برای نازكی بیش از حد موها، درمان بیماری زمینه‌ای است ولی اینكه بخواهید با رنگ كردن موهای نرم و نازك خود را به حالت طبیعی برگردانید محال است.
رنگ کردن مو به روش حرفه ای‌ها

رنگ كردن باعث سفیدی مو میشود؟

در دنیا هنوز علت‌های اصلی سفید شدن مو كاملا شناخته نشده است و تاكنون محققان فقط بعضی از علت‌های سفیدی مو را شناخته‌اند. یكی از مهم‌ترین این علت‌ها ژنتیك است. موی بعضی از افراد به‌طور ژنتیك زودتر سفید میشود و موی بعضی دیرتر. بعضی از بیماریهای خاص مثل بیماریهای غدد داخلی، بیماریهای سیستم عصبی، شوك‌های جسمی و روانی و... نیز میتوانند باعث سفیدی زودرس موها شوند كه البته با بهبود بیماری، مو به‌طور موقتی یا همیشگی و فقط در موهای تازه رشد كرده، رنگ طبیعی خود را به دست میآورد و موهایی كه قبلا رشد كرده‌اند، سفید میمانند.

از چه اكسیدانی استفاده كنید

معمولا هرچیزی كه برای موهایتان استفاده میكنید از شامپو و ژل گرفته تا رنگ مو باید دارای PH خنثی باشد، یعنی نباید قلیایی باشد. اگر به سلامت موهایتان اهمیت میدهید بهتر است از اكسیدان‌هایی با درصد پایین‌تراستفاده كنید، همچنین هنگام رنگ كردن نباید بیش از حد نیاز از اكسیدان استفاده كنید، چون استفاده از اكسیدان به مقدار زیاد، سولفور مو را خارج میكند. از دست رفتن سولفور مو نیز باعث زبری و نازكی تارهای مو میشود به همین دلیل توصیه میكنیم كه از اكسیدان‌هایی با درجه كمتر از 30 استفاده كنید.

رنگ موی گران بهتر است؟

من توصیه میكنم كه هنگام خرید رنگ مو فقط به علامت استاندارد آن توجه كنید. مهم این است كه رنگ از نظر وزارت بهداشت استاندارد شناخته شود هرقدر ارزان قیمت باشد و در این صورت واقعا با یك رنگ موی خارجی گران‌قیمت چندان فرقی ندارد. شاید تنها تفاوت در عطر و بوی رنگ باشد و نگهدارنده‌های متفاوتی داشته باشند ولی در كیفیت آنها واقعا تفاوتی وجود ندارد. از آنجاكه یكی از خطرات استفاده از رنگ مو،‌ احتمال حساسیت است، از خریدن رنگ‌های غیر استاندارد با مارك‌های متفرقه واقعا خودداری كنید چون در این رنگ‌ها مواد حساسیت‌زای بیشتری وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هتی

      مگه رنگ روسریه؟ گلبهی و شیری؟
      در ضمن من با همین روش موهامو رنگ کردم ریشه موهام روشن تر شد دو کله شدم... در صورتی که تو استانبول دقیقا برعکس موهارو رنگ میکنن

      پاسخ ها

      • Bita

        هر سوالی راجع به رنگ مو دارید تو اینستاگرام سرچ کنید haircolor777

      • فاطمه

        سلام ببخشیدمن موهایم راعناکردم ولی رنگ میزنم اصلا رنگ نمیگیره بایدچیکارکنم

    • cacao

      سوال دارم
      میخوام موهایم را به رنگ قرمز در بیاورم
      هر رنگی را میخرم نمیتوانم
      میشه کمک کنید؟

      پاسخ ها

      • جزیره ی ناکوجا آباد

        میخوام موهایم را؟؟؟؟ ترکیبی از کتابیو غیره کتابی

    • فاطمه

      اگر بخواهیم رنگ روشن هم بزنیم (روی موی خودمان بدون دکلره ) اول بایداز جایی که موی سفید است شروع کنیم

    • marjan

      رنگ موی واریان یه مارک ایرانیه و مخصوص موهای سفید. کارشم آلیه. چه همش سفید باشه چه گندومگون باشه.

    • معصومه

      با سلام، من 4 الی 5 سال موهام و رنگ می کنم رنگ روشن رنگ تیره با دکلره بی دکلره هر رنگی با هر تناجی به موهام می زنم موهام رنگ زیتونی می گیره فکر کنم فقط با قرمز یا مشکی کردن موهام تغییر می کنه نمی دونم باید چیکار کنم کمکم کنید الان موهای من دکلره است ریشه مشکی و بعد از مشکی قهوه ای و بعد ساقه های کلره دارد چیکار کنم تا رنگ موی یکدست و زیبایی داشته باشم

      پاسخ ها

      • نسیم

        منم سوالم همیینه میشه توضیح بدین البته من ۲ بار رنگ کردم میخام موهامو تیره کنم اما میگن اسیب میبینه مو چیکار کنم ک اسیب نبینه

    • لیلا

      سلام من هروقت موهامو رنگ میکنم پوست سرم شدیدا میسوزه یعنی سوزش شدیدی میگیره علت چیه؟چیکارکنم تا اینطوری نشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بايد ببينيد چه رنگ مويي ميزنيد . رنگ موي بدون امونياك بهتره

      • amen

        باید قبلش پوست سر تو چرب چرب کنی اون موقع اصلا نمی سازه.

      • بدون نام

        منم همین مشکلو داشتم.موهات را یکی دو روز قبل از رنگ زدن بشور.نه همون روزی که می خوای رنگ بزنی.

    • بدون نام

      بنده يك آرايشگر هستم
      و خواهش ميكنم در مورد رنگ موي خود حتماً به آرايشگاه برويد
      چرا كه اگر موي خود را شخصاً رنگ كنيد ممكن است به موي خود آسيب رسانده و به نتيجه دلخواه نرسيد و هزينه دوباره برأي رنگ كردن پرداخت نماييد

      پاسخ ها

      • نه اينكه ارايشگرا كارشون خيلي خوبه!!

        ندا

    • تي ام

      سلام من موهام دكلره (بلوند) بود بعد چند بار تناژ قرمز گذاشتم كه همش از روي دكلره ها به سرعت پاك ميشه ميخوام مشكي پركلاغي كنم، چيكار كنم كه دوام بيشتري داشته باشه خسته شدم!
      ممنون

    • بدون نام

      سلام موهامو دکلره کردم و دودی 8 گذاشتم ولی خیلی سفید شده میخواهم اونو پاک کنم و عسلی طلایی بذارم لطفا بگین چه طوری پاک کنم و عسلی چه شماره آی بذارم ممنون

    • Faezeh

      سلام.
      موی دکلره شده ی دورنگ که ته موهاش ب زردی میزنه و جلوی مو ریشه داره و مشکی شده رو چه رنگی بزاریم ک به هم بیان؟؟n7مناسبه ؟

    • نازنین

      سلام. من یک سال پیش موهامو حنا و قهوه زدم اما اصلا رن نشد. رنگ موهای خودم اصلا تغییر نکرد.الان میخوام رنگ کنم همه میگن رنگ نمیشه.یه تیکه از موهانو رنگ کردم قهوه ایی حتی 1 ساعت گزاشتم اما اصلا تغییری نکرد. جنس موهام اصلا رنگ نمیگیره دکلره هم نمیخوام. چیکار کنم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتون ميگيد جنس موتون رنگ نميگيره . من حنا ميزارم ي ماه بعد رنگ و خوب ميگيره ولي كمي به قرمزي و شرابي خوش رنگ ميزنه منم مشكلي با قرمزي خوش رنگ ندارم.

    • الهام

      سلام خسته نباشید من میخوام تو تلگرام از کانل شما داشته باشم

    • زیبا

      ببخشید موهامو امروز رنگ و مش کردم ، زمینه ی موهام تیره
      شده .
      میخوام ریشه موهام روشن بشه و مش هام هم از نقره ای به کرم تبدیل بشه .
      من باید چه رنگی بزارم ؟
      ممنون

    • سارا

      سلام من دو ماهی میشه موهامو مش طلایی زدم اصلا بهم نمیاد زمینه هم موهایه خودمه الان میخوام موهامو رنگ n2بزارم چیکار کنم ک روی مش رنگم بگیره تورو خدا کمک کنید واقعا این رنگ مش رو اعصابمه تو رو خدا بگین چیکار کنم رنگ بره روش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان اينايي لايك و ديسلايك كردن سوالشون اين بود ؟ خوششون نيومد از سوال؟حرف بد زده بدتون اومد؟؟؟؟ از رنگ موهاش خوشتون نيومد؟؟؟ ١٢ نفرن كه از ي تيپ مو تو اين صفحه خوششون اومده و همين سوال و دارن؟؟؟

    • فریبا

      عالی وکامل بود

    • طناز

      موی بور را یه تیکشو سفید کنند به مرد میاد قشنگ میشه

    • عاطفه

      سلام من موهاموشرابی کردمدبعدش روش ی رنگ ترکیبی گذاشتم ک شدمسی حالاچه رنگی بزارم بلوندشه

    • الناز

      سلام من قبل از عید موهام و دکلره کردم بالای موها رنگ طبیعی موهای خودم بود پایین موهام به اندازه 10 سانت دکلره قبلی بود ولی متاسفانه موهام سه رنگ شده بالای موهام طلایی وسط موهام نسکافه ای پایین موهام نقره ای چیکار کنم که یکدست شه اپه راهنماییم کنید خیلی ممنونتون میشم

    • ارزو

      با سلام ببخشید میشه در مورد مویی که حنا شده توضیحی بدین میخام رنگ مورو روشن بذارم از چه ترکیبی استفاده کنم ؟؟

    • بی نام

      سلام برا اکسیدان غلیظ چیکار کنیم میشه با اب قاطیش کنیم

    • نرگس

      سلام،من چند ماه پیش موهایم رو خودم شرابی کردم بدون دکلره،الان ریشه رنگ موهای خودمه پایینشون قهوه ای شده،چیکار کنم یکدست رنگ موی خودم بشه،پایین موهایم هم وز شده بدم میاد

    • بدون نام

      سلام من میخام پودر دکلره رو با رنگ روشن واکسیدان باهم قاطی کنم روی سرم بزارم تا خیلی مو هام زرد نشه میشه

      پاسخ ها

      • بینام

        موهات با این کار نارنجی هویجی میشه.برو ارایشگاه دم عیدی خداب میکنی بعد هزینه دو برابر باید بدی تا موهاتو درست کنه.خودت به هیچ عنوان دست نزن

    • بدون نام

      مگه اينجا ارايشگاهه؟ برترينها يك مطلبي رو گذاشت چه خبرتونه چه خببببرتونه؟:))))))))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختر است دیگر

    • حامد

      عکس دختر نیست

    • زهرا

      سلام بلخشید من دیشب جلو موهامورفتم آرایشگاه رنگ ومش کردم وگفتم زمینه اش تیره باشه وچندتاهم مش توش دربیارید ولی هم مش زیاد دراوردن هم زمینه اش روشنه وحس میکنم بهم نمیاد چیکارکنم یشنگ شه

    • زهرا

      سلام بلخشید من دیشب جلو موهامورفتم آرایشگاه رنگ ومش کردم وگفتم زمینه اش تیره باشه وچندتاهم مش توش دربیارید ولی هم مش زیاد دراوردن هم زمینه اش روشنه وحس میکنم بهم نمیاد چیکارکنم یشنگ شه

    • زهرا

      سلام بلخشید من دیشب جلو موهامورفتم آرایشگاه رنگ ومش کردم وگفتم زمینه اش تیره باشه وچندتاهم مش توش دربیارید ولی هم مش زیاد دراوردن هم زمینه اش روشنه وحس میکنم بهم نمیاد چیکارکنم یشنگ شه

    • زهرا

      سلام بلخشید من دیشب جلو موهامورفتم آرایشگاه رنگ ومش کردم وگفتم زمینه اش تیره باشه وچندتاهم مش توش دربیارید ولی هم مش زیاد دراوردن هم زمینه اش روشنه وحس میکنم بهم نمیاد چیکارکنم یشنگ شه

    • زهرا

      سلام بلخشید من دیشب جلو موهامورفتم آرایشگاه رنگ ومش کردم وگفتم زمینه اش تیره باشه وچندتاهم مش توش دربیارید ولی هم مش زیاد دراوردن هم زمینه اش روشنه وحس میکنم بهم نمیاد چیکارکنم یشنگ شه

    • Pariii.baanooo

      عزیزم شما رنگ a6 بااکسیدان ۶ درصد بزار رو موهات گلم ممکنه اولش یه کوچولو تن دودی بگیره بعد از دوبار شست شو مش هات روشن زمینه تیره

    • ملیسا

      میشه روی موی خیس رتگ گذاشت

    • سارا

      سلام من دوم پریودیم هست بعدمیخوام رنگ ب موهام بزنم میگن چون پریودی نمیشه باید چیکار کنم چون خیلی واجبه رنگ بزنم

    • فریبا

      من موهامو زمینشو تیره کردم بعد مش کردم رنگش خوب شد اما اومدم نشتیارو بگیرم با رنگ مشکی و قهوه ای قوطی کردم مشام شد بنفش بعد یه رنگ روشن رو با دکره قاطی کردم یکم بازتر شد حالا میخوام مشام بمونه اما موهامو دوباره یه دست کنم چیکار کنم

    • بدون نام

      سلام میخاستم ببینم رنگ مسی یا فندقی موهای سفید را میپوشاند چون اکثرا قهوه ای یا دودی می گذاشتم مارک آلبورا راهنمایی کنید چند دقیقه موهای من ضخیم است

    • بدون نام

      هر کس به رنگ مو حساس هست و دچار قرمزی چشم و خارش میشه از این قرص استفاده کنه مونته لوکاست 10 کافیه قبل از رنگ زدن نصف قرص مصرف کنید

    • مریم

      من میخوام موهامو دودی بزنم روی چه پایه ای درمیان

    • ملیکا

      سلام میخواستم موهامو روشن کنم گفتن توی رنگت یک پیمانه پودر دکلره بریز روشن میشه درسته؟

    • بدون نام

      سلام من رفت آرایشگاه برام مش با فویل درآورده بعد سمت راستم تیره شده وسمت چپ خیلی روشن چیکار کنم که طمت راستم روشن بشه

    • بدون نام

      سلام من رنگ. موهام n5میخوام بلوند طلایی کنم بهتر چند روز دکلره رو سرم باشه تا رنگی ک میخوام بزارم خوب و قشنگ بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج