۶۰۲۶۲۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

تجمع کسبه پلاسکو در میدان منیریه

کسبه پلاسکو در میدان منیریه در تجمعی اعتراض‌آمیز خواهان رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت پلاسکو و شرایط نامناسب زندگی خودشدند. آنها برای چندمین بار در ماه‌های اخیر دست به تجمع می‌زنند و خواهان "عملی شدن وعده‌ها" هستند.

خبرآنلاین: کسبه پلاسکو در میدان منیریه در تجمعی اعتراض‌آمیز خواهان رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت پلاسکو و شرایط نامناسب زندگی خودشدند. آنها برای چندمین بار در ماه‌های اخیر دست به تجمع می‌زنند و خواهان "عملی شدن وعده‌ها" هستند.

در حالی که هشت ماه از حادثه پلاسکو می‌گذرد، کسبه پلاسکو نه تنها خواستار تعیین تکلیف در رابطه با واحدهایی از این ساختمان هستند که بعد از حادثه پلاسکو همچنان سالم است؛ بلکه خواهان رسیدگی هرچه سریعتر در رابطه با تعطیلی این ساختمان و کسب و کار خود هستند.

آنها تاکید می‌کنند که طبق نامه سازمان نظام‌مهندسی ۲۵۸ واحد از ساختمان پلاسکو در حادثه آسیب ندیده است اما تعلل بنیاد مستضعفان موجب شده است که کسب و کار در این ساختمان تعطیل شود.

کسبه در حالی که پلاکاردهایی با مضمون "به عللت سرقت‌های متعدد خواهان بازگشایی و نگهبانی از اموالمان در پلاسکو هستیم" در دست دارند، تاکید می‌کنند که باید هیات مدیره در حفاظت از اموال موجود در پلاسکو دخالت داشته باشند.

آنها در پاسخ به این سوال که آیا با شهرداری جلسه‌ای در رابطه با وضعیت ساختمان تشکیل شده است یا خیر، تاکید کردند که تا امروز هیچ جلسه‌ای با شهردار جدید برگزار نشده است.

بر اساس این گزارش در حادثه پلاسکو که صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ در چهار راه استانبول رخ داد؛ ساختمان پلاسکو به طور کامل فرو ریخت. ۱۲۰۰ واحد در پلاسکو وجود داشت که براساس آمار ۵۶۰ واحد از آن فعال بودند. ۱۵ هزار میلیارد ریال خسارت به این واحدها وارد شد و سه هزار کارگر نیز بیکار شدند که به گفته تقی نوربخش(رئیس سازمان تامین اجتماعی) تنها نیمی از آنها بیمه بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل

      خود کسبه هم مقصر بودن .وقتی ایمنی رو رعایت نکردن و بیش از حد اجناس رو انبار کردن باید پیش بینی یه همچین اتفاقی رو هم میکردن

    • بدون نام

      دستشان به جایی نمیرسه

    • بدون نام

      سه هزار نفر بیکار شدند این یعنی فاجعه

    • بدون نام

      خودبهخود خراب شد حالا باید تلاش کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج