adexo3
۶۰۳۳۲۵
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

سلطانی‌ فر: هیچ‌ وقت گرایش رنگی نداشته‌ام

وزیر ورزش و جوانان گفت که هیچ نگرش خاصی به یکی از دو رنگ قرمز یا آبی ندارد.

خبرگزاری تسنیم: وزیر ورزش و جوانان گفت که هیچ نگرش خاصی به یکی از دو رنگ قرمز یا آبی ندارد.

مسعود سلطانی فر در خصوص مالکیت وزارت ورزش در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین حرف و حدیث‌هایی که گفته می‌شود وزیر ورزش طرفدار یکی از دو تیم بزرگ پایتخت است, اظهار داشت: رنگ مورد علاقه من رنگ سفید تیم ملی فوتبال ایران است و رنگ‌های دیگر برای من از جهتی که بگویم طرفدار تیم خاصی هستم، غیر قابل قبول است. فکر می‌کنم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بنیان فوتبال ما هستنند. البته همه‌ باشگاه‌های ما الان وضعیت خوبی دارند و در لیگ همه بازی خوبی انجام می‌دهند. به هرحال ما همیشه یک قطب سومی هم کنار این دو باشگاه داشتیم, در زمانی تیم پاس و در زمانی دیگر سپاهان بود و دیگر باشگاه‌ها که کمک زیادی به فوتبال ما کرده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه ضمن اشاره به اهمیت این دوباشگاه در سطح فوتبال ایران افزود: همیشه ما می‌دانیم وقتی که حال فوتبال در باشگاهای‌مان به‌ویژه در استقلال و پرسپولس خوب است, حال فوتبال ملی ما هم خوب است. من واقعاً هیچ گرایشی از این جهت که به یک تیم داشته باشم و به دو تیم دیگر نداشته باشم, اصلا ندارم و وظیفه و مسؤلیت و گرایش و ایده‌ام این است که به هر دو تیم کمک کنم، چون احساس می‌کنم کمک به رشد فوتبال در این دو تیم, کمک به رشد فوتبال ملی است و کمک به افتخار آفرینی فوتبال در سطح آسیا و دنیا.

وی در خصوص موضوع رفع مشکلات دو تیم هم گفت: با توجه به اینکه این دو تیم بیشترین هوادار را در سطح کشور دارند, واقعا برای من مهم است که مشکلات این دو تیم را ما بتوانیم به‌گونه‌ای حل کنیم که این دو تیم همیشه در وضعیت خوبی قرار داشته باشند و بتوانند بازی‌های خوبی انجام دهند و پیروزی‌های خوبی داشته باشند به‌ویژه در مسابقات برون‌مرزی, در مسابقات بین المللی و در مسابقات قهرمانی آسیا تا باعث عزت و افتخار ما بشوند. بنده نه نگرش خاصی به یکی از این دو رنگ دارم و وظیفه و مسؤلیت من این است که از هر دو تیم حمایت کنم و برای رشد و ارتقا دو تیم تلاش کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      اقای وزیر اقا زاده هاتون که دارن

    • مجید

      اره تو که راست میگی اقای وزیر , پس چرا پسر بی ادبت اون پست رو توی اینستا گذاشته چرررررررا الان سکوت کردی و کاری نمیکنی مشکل استقلال فقط منصوریان نبود چه بسا مشکل استقلال و منصوریان همین هیت مدیره و مدیر عاملی که تو گذاشتی تا استقلال رو نابود کنند ولی اس اس نابود شدنی نیست این تو و پسر بی ادبت هستین که نابود میشین امین

    • بدون نام

      اگه راست میگه به هیات مدیره فهیم و با درک فوتبالی برا استقلال انتخاب میکرد. .

    • بدون نام

      هدفتون نابودی استقلال بود که به هدفتون رسیدین! آقایون لنگی! جنگ جوانمردی میخواد نه ناجوانمردی! دیدین همین علی منصور پوزتون رو زد!

    • بدون نام

      پسرت که پرسپولیسیه

    • بدون نام

      خود لنگیا اذعان دارند که شما از خودشونی چرا کتمان می کنید دعوت چند لنگی آنهم فقط لنگی در مراسم ریاست جمهوری را همه دیدند پس لطفا مردم جگر فرض نکنید

    • بدون نام

      هه شماها همتون پرسپولیسی هستین معلومه نشستین فقط حرف میزنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج