۶۰۳۴۸۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

مقام آمریکایی: تهدید کره شمالی را جدی می‌گیریم

یک مقام ارشد دولت آمریکا گفته این کشور تهدیدهای کره شمالی درباره انجام آزمایش بمب هیدروژنی بر فراز اقیانوس آرام را جدی می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: یک مقام ارشد آمریکایی روز جمعه گفت که واشنگتن تهدیدهای کره شمالی درباره انجام آزمایش بمب هیدروژنی بر فراز اقیانوس آرام را جدی می‌گیرد.

این مقام ارشد دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز همچنین گفت که انجام چنین آزمایشی از طرف کره شمالی، عاملی خواهد بود که قواعد بازی را تغییر خواهد داد.

پیش از این یک مقام ارشد کره شمالی گفته بود که احتمال دارد پاسخ مدنظر رهبر این کشور به تهدیدات اخیر ترامپ، یک آزمایش اتمی در اقیانوس آرام باشد.

«دونالد ترامپ» در اولین روز از هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل تهدید کرده بود که در صورت ادامه پیدا کردن برنامه اتمی کره شمالی، این کشور را به کلی نابود خواهد کرد.

در صورت بروز یک انفجار اتمی قوی در اقیانوس آرام، با توجه به موقعیت مکانی انفجار، احتمال دارد که سواحل شرقی ژاپن یا سواحل غربی آمریکا تحت تأثیر امواج مهیب و مخرب قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله که هر چه زودتر شاهد فروریختن وپایان زورگوییهای شیطان بزرگ باشیم و دل تمامی مظلومان جهان که شاهد جنایات آمریکا بوده اند شاد گردد و این همه خونهای مظلومین سراسر دنیا که مستقیم یا غیر مستقیم به دست این جنایتکاران بر زمین ریخته شده را با بهایی سنگین پس دهند

    • بدون نام

      انشاالله به حرمت این ماه عزیز که ماه پیروزی خون بر شمشیر است و ظلم ظالم دوامی نداشته و ندارد هر چه زودتر شاهد انتقام الهی در پاسخ به این همه شرارت و خونریزیهای مردم مظلوم دنیا به دست جانیان آمریکا وهمپیمانانش باشیم انشاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج