۶۰۳۵۴۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

تاریخ نگاری؛ سومین تنبیه فیفایی پرسپولیس

در ۱۷ سالی که مسابقات فوتبال لیگ برتر برگزار شده است، به جز جرائم مالی، تنها ۲ تنبیه عمومی پرسپولیس را نقره داغ کرده است ، امتیازاتی که میتوانست منجر به سقوط به دسته اول ویا از دست رفتن قهرمانی شود .

ورزش سه: در ۱۷ سالی که مسابقات فوتبال لیگ برتر برگزار شده است، به جز جرائم مالی، تنها ۲ تنبیه عمومی پرسپولیس را نقره داغ کرده است ، امتیازاتی که میتوانست منجر به سقوط به دسته اول ویا از دست رفتن قهرمانی شود .

این 2 تنبیه، در فاز کسر امتیاز بوده است، در سال 1384 ودر لیگ پنجم حرفه ای، پرسپولیس، با 38 امتیاز نهم شد، وقتی لیگ تمام شد باشگاه پرسپولیس به خاطر شکایت کریستوفرره ، 6 امتیاز جریمه شد و32 امتیازی شد وتا رتبه سیزدهم نزول پیدا کرد اما چون لیگ تمام نشده بود وپرسپولیس هم به حریم سقوط نرسیده بود صدای ماجرا در نیامد .

اما در سال ۱۳۸۶ هم شکایت رافائل ادریو پرسپولیس را به مرز از دست دادن قهرمانی برد، در آن سال پرسپولیس در فاز ۵۲ امتیاز ۶ امتیازش را از دست داد ودر روز آخر لیگ در موقعیت ۵۶ امتیاز در مقابل ۵۸ امتیاز تیم سپاهان در حال از دست دادن قهرمانی بود .بازی تا دقیقه ۶+۹۰ با نتیجه ۱-۱ جریان داشت که ناگهان گل برتری ثبت شد .

پرسپولیسی ها قبلا از 2 مانع به سلامت جسته بودند ،اگر سال 84 آنها با شکایت ، به دسته اول سقوط می کردند ،یا اگر در سال 86 با شکایت ، قهرمانی را از دست می دادند شاید در امور حقوقی کمی فعالتر می شدند ودیگر مشکلات مالی وانضباطی متعدد برای این تیم ثبت نمیشد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Karim

      من نمیدونم تا کی باید این بدبختیهارو تأمل کنیم.یک بار با ندونم کاری باید هشت میلیارد پول بی زبون رو بدیم ب بابای پرتغالی اینم از ندونم کاریه بازیکنه خودمون ک با دو روز سر تمرین رفتن تیم ترکیه ای این بلاها سرمون اومد.

    • ارتش همیشه سرخ

      چرا وقتی یه بازیکن چه از استقلال چه پرسپولیس میخواد بره اصرار ب موندنش دارن میخوا ترشی بندازید مگه خب بفروشید بره سود بکنه باشگاه نه اینکه الان جریمه بشه.بعدشم مگه این تنها بود رامین رضاییانم مگه نبود لون چرا محروم نشده اون که بیشتر موند ترکیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج