اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۳۹۸۲
۳۰ نظر
۵۰۱۳
۳۰ نظر
۵۰۱۳
پ

نمایش پر آب و تاب «رامبد» در قسمت آخر

نگار جواهریان در آخرین قسمت خندوانه، مهمان برنامه نود بود. رامبد جوان به جای اینکه مصاحبه را روی مسیر همیشگی پیش ببرد، آن را به یک نمایش احساسی بدل کرده و از مسیر حرفه ای خارج شد. دلایل عدم موفقیت قسمت آخر را بررسی می کنیم.

روزنامه هفت صبح: نگار جواهریان در آخرین قسمت خندوانه، مهمان برنامه نود بود. رامبد جوان به جای اینکه مصاحبه را روی مسیر همیشگی پیش ببرد، آن را به یک نمایش احساسی بدل کرده و از مسیر حرفه ای خارج شد. دلایل عدم موفقیت قسمت آخر را بررسی می کنیم.

در آخرین قسمت فصل چهارم «خندوانه» رامبد جوان همانطور که از قبل هم اعلام کرده بود، نگار جواهریان را به برنامه دعوت کرد. منتها این بار جنس حضور مهمان در برنامه با سایر مواقع فرق داشت. رامبد یک جورهایی سنگ تمام گذاشت و هر کاری توانست کرد تا برنامه ای که با حضور همسرش روی آنتن می رود، خاص ترین برنامه باشد.

نقطه ضعف مهم برنامه دقیقا از همین جا شروع شد. از جایی که رامبد به عنوان یک مجری از جایگاه همیشگی اش خارج شد و به جای حرکت روی سیر همیشگی سعی کرد برنامه را به شیوه دیگری اجرا کند. نگار جواهریان بازیگر خوب سینماست، می توانست به عنوان بازیگر سینما که یک سیمرغ در کارنامه اش دارد مقابل رامبد قرار بگیرد و مثل سایرین با او گپ بزند اما رامبد به عمد، قصه را به سمت و سوی دیگری برد و مصاحبه را بیشتر به یک جور نمایش ابراز احساسات زن و شوهری تبدیل کرد.
نمایش پر آب و تاب «رامبد» در قسمت آخر

مقدمه چینی برای ورود همسر

تا الان چهار فصل خندوانه روی آنتن رفته و تعداد خیلی زیادی مهمان به برنامه دعوت شده اند. خیلی از این مهمان ها، افتخارات زیادی در کارنامه داشتند و خیلی های شان به لحاظ جایگاه در سطح بسیار بالایی بودند اما هیچ وقت رامبد جوان برای ورودشان چنین مراسمی تدارک نمی دید.

چند دقیقه قبل از ورود نگار جواهریان، محمود کریمی، کارگردان و راوی میان برنامه های خندوانه که به خاطر لحن بامزه اش، در مرکز توجه مخاطبان قرار دارد پشت خط آمد و از رامبد خواست که مهمان برنامه را او معرفی کند. همزمان، کاراکتر خانومی هم تلفن زد و پرسید که مگر مهمان برنامه تان چه کسی است؟ او مدام اسم شخصیت های مهم تاریخ را می آورد و می پرسید که مهمان تان این است یا نه؟

خلاصه رامبد به کریمی گفت که قسمت آخر است و می خواهد مهمان برنامه را خودش معرفی کند. آن هم در شرایطی که از مدت ها قبل اعلام شده بود در برنامه آخر نگار جواهریان مهمان برنامه است. واقعا نیاز به این همه مقدمه چینی برای مهمان برنامه بود؟

تعریف بیش از حد

منکر موفقیت نگار جواهریان در چند فیلم سینمایی نیستیم اما اینکه همسر یک بازیگر مقابل آنتن از او بپرسد: «بیشتر کارنامه تو را کارهای خوب گرفته. چطور می توانی؟»، یا خیلی بی دلیل بپرسد: «تو چرا همیشه انقدر ساده ای؟» و نصف بیشتر برنامه را از او تعریف کند زیاد طبیعی نیست.

رامبد یک مجری است و نگار جواهریان یک بازیگر سینما. نباید برای رامبد فرق داشته باشد که مقابل چه کسی نشسته. اگر اینطور باشد که هر برنامه ساز تلویزیونی می تواند همسرش را دعوت کند و یک دل سیر از او تعریف کند!
نمایش پر آب و تاب «رامبد» در قسمت آخر

اطلاعات اشتباه

رامبد گفت که نگار جواهریان هیچ وقت به هیچ برنامه تلویزیونی نمی آید. الان هم به اصرار او حاضر شده که در برنامه خندوانه مقابل دوربین بیاید و به عنوان مهمان روی صندلی بنشیند. از نگار پرسید که چطور شد قبول کردی به برنامه بیایی؟ نگار گفت: «فقط به خاطر تو آمدم» این در حالی است که نگار جواهریان پیش از این، دو بار به عنوان مهمان به برنامه «کلاه قرمزی» آمده بود. جالب اینجاست که اتفاقا یکی از آیتم هایی که نگار جواهریان با گلدان هایش در برنامه حاضر شده بود آنقدر حاشیه ساز شد که هیاهوی آن تا مجلس هم رسید. آن وقت چطور می تواند تا به حال به برنامه نیامده باشد؟

سوال رامبد چی شد؟

در بخشی از برنامه، وقتی سوالات رامبد تمام شد، نگار گفت او هم می خواهد از رامبد چند سوال بپرسد. از آنجایی که تا به حال چنین اتفاقی در برنامه نیفتاده بود فکر می کردیم رامبد خودش مخصوصا این بخش را ترتیب داده که نگار بنشیند و از او سوال کند. رامبد در جواب گفت که حتما اما بریم و بیاییم، بعد. میان برنامه پخش شد و بعد از آن یک مرتبه رفتند سراغ بازی حدس زدن ضرب المثل و دیگر هیچ وقت در هیچ جایی از برنامه، حرفی از سوال های نگار نشد. حالا معلوم نیست این سوال ها پرسیده شده و رامبد صلاح ندانسته آنها را پخش کند یا اصلا چنین اتفاقی نیفتاده!

لحن تمسخرآمیز مقابل مسعود فروتن

خرداد امسال زمانی که رامبد جوان از مسعود فروتن برای حضور در خندوانه دعوت کرده بود، فروتن از او درخواست کرد که نگار جواهریان را به برنامه دعوت کند. بعد هم پیشنهاد داد که او بیاید و به جای رامبد با نگار جواهریان مصاحبه کند. چهارشنبه شب، در پایان مصاحبه، رامبد رو به دوربین، مسعود فروتن را خطاب قرار داد و با لحن شوخی و خنده گفت: «من به مسعود فروتن قول داده بودم که او با نگار در این برنامه گفت و گو کند اما مسعود جان تو بزرگ تر مایی اما من نمی توانستم اجازه بدهم کسی در خانه خود من با همسر من مصاحبه کند.» رامبد جوان طبیعتا می توانست این مسئله را به شکل دیگری با فروتن در میان بگذارد و نیازی نبود با این لحن او را مخاطب قرار دهد.
نمایش پر آب و تاب «رامبد» در قسمت آخر

رپورتاژ آگهی فیلم نگار

زمانی که مهران مدیری همزمان با شروع اکران «ساعت پنج عصر»، یازیگران فیلم را به دورهمی دعوت کرد، همه انتقاد کردند که او برای فیلمش رپورتاژ رفته و خواسته از برنامه اش برای تبلیغ فیلمش استفاده کند. مصاحبه طولانی رامبد با نگار که بخش مهمی از آن درباره فیلم بود، چنین حسی را القا نمی کرد؟ رامبد نزدیک به 20 دقیقه راجع به فیلمش با جواهریان گپ زد و حتی پای فیلمبردار فیلم را هم به میان کشید تا وجود اختلاف میان او و نگار را سر ضبط فیلم ثابت کند.

طولانی شدن برنامه

گفت و گوی رامبد و نگار جواهریان در آخرین برنامه خندوانه بیش از اندازه طولانی بود. او از هر دری با همسرش صحبت کرد. نگار جواهریان از یک جایی به بعد، راجع به فعالیت مردم در شبکه های اجتماعی گپ زد و این اظهارنظر چیزی حدود یک ربع ساعت طول کشید. درست آخر حتی وقتی رامبد از بچه های پشت صحنه خواست بیایند و کنار هم خداحافظی کنند، باز هم این مصاحبه به پایان نرسید. رامبد بدون هیچ دلیلی یک مرتبه از همسرش پرسید که تو چرا همیشه انقد ساده لباس می پوشی؟ و دوباره سر صحبت ها باز شد! این مصاحبه آنقدر طولانی شد که...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زیادی کلید کردین و گیر دادین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول صداسیما از جیب مردم میاد بعد یکی بیاد ایل و طایفه اش رو با پول مردم تو چشم مردم کنه؟! چرا؟؟

    • بدون نام

      خواست خودشو زنشو ب رخ بقیه مخصوصا زن قبلیش بکشه بی جنبه ی لوس

    • نازنین

      هر چی بود تمام شد مردم دوستش دارن حسودا چشم دیدن ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سناريو بود همين رامبد جوان را بيرون برنامه نميشه يه ساعت تحمل كرد هر چه قدر هم رامبد تلاش كنه نمي تونه خوشبختش كنه اين تو عكس ها و قيافه نگار كاملا پيداست حتي براي ماندن تو برنامه هم منت سر رامبد ميزاشت.

    • Anna

      بیخود بود برنامه آخرش من که از پر حرفیاشون خسته شدم ندیدم نگار جواهریانم خیلی بد صحبت میکرد انگار لقمه رو دور سرش میچرخوند تا بتونه یه چیز ساده رو بگه فن بیان داغان. نباید میومد خندوانه.اصلا هم به هم نمیان.

      پاسخ ها

      • همراز

        خانوم نگار جواهریان گوینده هم هستند! لطفا اصولی اظهار عقیده کنید.

      • بدون نام

        پدر و دخترند بیشتر!

    • بدون نام

      آره دیگه زیادی لوس شده بود این برنامه آخر....انگار دورهمی خانوادگی بود!

    • جواد

      تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به شماها چی می رسه که سریع خودتون رو می رسونید و چنین جمله ای رو می نویسید؟! این یه جور کرکری مثل آبیته و قرمزته ست؟ خیلی دوست دارم بدونم دقیقا تو مغز یکی چه فعل و انفعالی صورت می گیره که سینه چاک یک شخص مشهور میشه!

    • بدون نام

      خیلی باحال بود اگه سحر دولتشاهی رو می آوردن باحال تر میشد

    • مژگان شمیرانی

      اتفاقا خیلی برنامه ی خوبی بود و من که لذت بردم. همه چی سرجای خودش بود و یه پایان عالی برای خندوانه به حساب اومد.

    • بدون نام

      خیلی حرف زدن من ول کردم رفتم اصلا ندیدم

    • بدون نام

      صداسیما صاحب نداره معلوم جای کی هاست.دوکلمه تهیه کننده فقط حرف زد تا اخرشو واضح میشه خوند.این هم زرنگ و راهشو بلده می چسبه به همچین ادمهایی بر خلاف عقیده اش نظر اونها رو تامین میکنه اونها اجازه میدن چند سال هر غلطی خواست برای پخش بکنه و پول به جیب بزنه. مطمئن باشید ول کن معامله هم نیست با اینکه رسما چیزی برای گفتن نداره و دیدم مجری و بازیگرهایی که بیننده داشتن رسما حذف میکنه.یا دو سال خداحافظی میکنه.
      فقط این وسط موندم این صداسیما که داعیه الگوی جهان اسلام داره چطور اینقدر توش فساد که جزو بالاترین فساد اخلاقی تو ادارات با چهارتا حراست انچنانی و با آفیش و ایست بازرسی! اینها الگوهای اسلامشون هست!!
      شاید هدفش تبلیغ چند همسری . ولی کلا برنامه این قسمت کامل نگاه کردم با اینکه خیلی خسته کننده بود دیدگاه همسرش برام جذاب بود ببینم چطور راضی شده خیلی دلم براش سوخت بنده خدا تو باغ نبود این هم خوب استفاده میکنه.
      فعلا دور زرنگ های نون به نرخ روز خور هاست.اینها از حزب الهی ها بیشتر ضرر به مردم میزنن چون اون بنده خداها پرت به دنیا اومدن.

    • maedeh

      اتفاقا به نظر منم برنامه خوبی بود و لذت بردم
      شما دیگه خیلی خواستی ایراد بگیری.

    • نیلوفر

      زیادی شلوغش کردین.به نظر من که قسمت اخر خیلی هم خوب بود و شما برای اینکه چیزی برای نوشتن داشته باشین انقدر گیر دادین..

    • سارا طاهریان

      رامبد ونگار عاشقتونم
      خیلی هم به هم میان.
      حسودی هم ممنوع

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا ابد عاشقشون بمون خخخخ

    • بدون نام

      درمورد برنامه تلویزیونی منظورش برنامه هایی بود که مهمان میشی و ازت سوال جواب میکنن.والا نگار جواهریان در سریال زیر تیغ بازی کرده و در کلاه قرمزی هم نقش خانم همسایه را داشت نه نقش واقعی.و اصلا اونجا مهمان نبود

    • بدون نام

      خداییش رامبد جوان از همه مهمونهاش خیلی تعریف میکرد .و این فقط مختص به نگار جواهریان نبود.خیلی از بازیگرها و کارگردانها را وقت اکران فیلمشون مهمون برنامه اش کرد خیلی ها را معروف کرد به خصوص در استندآپ کمدی ها و خیلی کارهای مثبت دیگه.از حق نگذریم دیگه نامردیه بگیم چرا یکم تبلیغ فیلمشو کرده

    • Anna

      همراز گوینده متن رو میدن دستش میخونه اکثرا خودشون نویسنده نیستن یا بداهه نمیگن و بدون متن و از خودش خیلی به سختی و گنگ صحبت میکرد اصلا معلوم نبود منظورش چیه.شمام لطفا اصولی فکر کن.خیلی بازیگرا دیالوگ خوب میگن ولی خودشون اصلا خوب صحبت نمیکنن.این دو از هم جداست.خودشم همون اول برنامه گفت نمیتونم خوب صحبت کنم و خوب مفهوممو برسونم برا همین کمتر مصاحبه میکنم یا از خودم میگم.درست گفت

      پاسخ ها

      • همراز

        ببین عزیزم گوینده گی یه اصولی داره. بهتره درباره این هنر مطالعه کنی بعد اظهار نظر کنی!

    • بدون نام

      چقد بدم میاد اینایی که برای اینکه بگن من خیلی می فهمم از همه چی الکی انتقاد می کنن

      عزیز من دوست نداشتی نمی دیدی
      بقیه دوست داشتن دیدن

      پاسخ ها

      • نازنین

        می دانید هزینه یک دقیقه برنامه صدا وسیما جقدر
        است ؟
        مگر صدا وسیما ارث پدرش است که دست زنش را می
        گیرد برنامه می اورد

    • الهام

      به نظر من هم شوآفی بیش نبود
      و واقعا فاز اونایی که اینطوری یقه چاک میدن برای این آقا و زنش رو نمیفهمم.نگار جواهریان یه بازیگر درجه چندم و متوسطه.رامبد جوان باز حای تقدیر داره به خاطر برنامه ای که برای شادی دل مردم ساخته و خودم هم بیننده اش هستم اما این قسمتش واقعا فقط نمایش دادن این بود که آی جماعت این زنمه ها..
      اینم فردا میره لا دست سحردولتشاهی.
      اون با اون شخصیت و پرستیژش کجا و این کجا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتي شايدم رامبد به هر آب و آتيشي بزنه كه اين يكي را نگه داره ولي خدايي سحر كجا اين كجا . بعضي ها خانم جواهريان را مشابه ليلا حاتمي دونستن . واقعا چرا انقدر .......

    • بدون نام

      قسمت اخر برنامه رو اصلا دوست نداشتم نصف دیدم فکر میکردم یه چیز جذابتر پخش کنه

    • تنها

      خیلی شلوغش میکنید اتفاقا روال عادی داشت و یه کم خسته کننده شده بود.اما ازنگار خوشم نیومد یه جوری خودشومیگرفت انگار که ازدماغ فیل افتاده حیفه رامبدنیست....

    • Saraaaa

      بهتره می گفتید نمایش چندش رامبد
      در قسمت آخر
      :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج