۶۰۴۱۷۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ - مراکش

عاشورزاده به مدال برنز رسید

قرزان عاشورزاده نماینده وزن اول المپیکی کشورمان با دو پیروزی و یک شکست بر سکوی سومی مرحله دوم مسابقات گرندپری ایستاد و به مدال برنز دست یافت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۷ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از روز گذشته (جمعه) آغاز و به مدت سه روز و با حضور ۲۲۵ تکواندوکار (۱۱۲ تکواندوکار مرد و ۱۱۳ تکواندوکار زن) از ۵۶ کشور در مجموعه ورزشی «شاهزاده مولا عبدالله» شهر "رباط" مراکش ادامه خواهد داشت.

امروز (شنبه) و در روز دوم این رقابت‌ها پیکارهای اوزان 49- کیلوگرم زنان و 58- و 80- کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که فرزان عاشورزاده و محمدکاظمی در وزن 58- کیلوگرم دو نماینده کشورمان هستند که رو در روی رقبای خود قرار گرفتند.

فرزان برای کسب این مدال ارزشمند در مرحله نیمه نهایی رو در روی «کارلوس ناوارو» تکواندوکار با سابقه مکزیک که در کارنامه او برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ و مدال‌های مسابقات مختلف به چشم می خورد قرار گرفت و در دیداری حساس و نفس گیر و با یک اختلاف امتیاز نتیجه را ۸ بر ۷ واگذار و به مدال برنز بسنده کرد.

فرزان عاشورزاده در نخستین مبارزه خود مقابل «قاسم مگمدوف» از آذربایجان نایب قهرمان نوجوانان جهان 2016 قرار گرفت و با نتیجه 19 بر 3 پیروز شد. نماینده وزن 58- کیلوگرم در در مرحله یک‌چهارم «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017 و قهرمان اروپا 2017 و 2015 را با نتیجه 17 بر 7 شکست داد و موفق شد مدال برنز خود را قطعی نماید.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایزدی

      گنده کردن نتیجش همینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج