۶۰۴۳۰۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

طنز؛ من مسئولیت مقامم را دارم

در روزهای گذشته طرح اندیشمندانه جمع‌آوری کودکان کار انجام شد. به همین مناسبت با مقام مسئول مصاحبه کردیم:/ - سلام لطفا خودتان را معرفی کنید و بگویید کار شما چیست؟/ : من مقام مسئول هستم و کار من این است که مسئولیت مقامم را....

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:
در روزهای گذشته طرح اندیشمندانه جمع‌آوری کودکان کار انجام شد. به همین مناسبت با مقام مسئول مصاحبه کردیم:/ - سلام لطفا خودتان را معرفی کنید و بگویید کار شما چیست؟/ : من مقام مسئول هستم و کار من این است که مسئولیت مقامم را داشته باشم./ - یعنی چی مسئولیت مقامتان را دارید؟ /: نه‌تنها من که خيلي از افراد مسئولیت حفظ مقامشان را دارند که متأسفانه مردم فکر می‌کنند ما مسئولیت وضعیت آنها را داریم. من همین‌جا اعلام می‌کنم که این حرف‌ها نظر مردم است./ - نظر شما درباره جمع‌آوری کودکان کار و خیابان چیست؟/ : خیلی خوب است.
آن‌دفعه که کارتن‌خواب‌ها را جمع کردند خیلی خوب شد. همین دست‌فروش‌ها را هم جمع کردند، شهر قشنگ شد. همین کودکان مانده بودند که آنها را هم جمع کردند و نور علی نور شد./ - خب این‌طوری که مشکل حل نمی‌شود، آیا فکری به حال بهبود یا تغییر وضعیت این افراد کرده‌اید؟/ : شما فکر می‌کنید ما مسئول فکرکردن به حال افراد هستیم؟ اگر این افراد برای خودشان مهم بودند، خودشان فکری به حال خودشان می‌کردند.
این کودکان را هم این‌طوری نگاه نکنید؛ اینها عشق می‌کنند بیایند توی خیابان و دست‌فروشی کنند. ما وظیفه داریم مثل قبل این افراد را جمع و از جلو چشم دور کنیم. اینکه اینها دور از چشم چی‌کار می‌کنند وظیفه ما نیست و آنان آزادند هر کاری می‌خواهند بکنند، اگر ما چیزی گفتیم، بیایید بگویید آزادی‌های فردی تضییع شد. / - آیا این روش که افراد را جمع و از جلو چشم دور کنیم جواب می‌دهد؟/ - نظر کلی شما درباره مسائل کلی ما چیست؟ /: ببینید راستش را بگویم. ایرانی‌ها ميهمان‌نواز هستند و ما همش نگران آبرویمان جلو ميهمان هستیم.
ما توی تهران مسیرهایی را که ميهمان خارجی رد می‌شود درخت‌کاری کردیم، دیوارهاش را رنگ کردیم، اصلا برگ درختان را هرروز گردگیری می‌کنیم. متأسفانه کارتن‌خواب‌ها، دست‌فروش‌ها، کودکان کار و... مراعات نمی‌کنند و هی می‌آیند جلو چشم. خود شما روزنامه‌نگارها هم هی می‌گویید آزادی نیست. شما یک دفتر یادداشت بخر و هرچی می‌خواهی توش بنویس. ما حرفی داریم؟ منتها شما وقتی گیر می‌دهی که هر چیزی را منتشر کنی، آن‌موقع حرف‌وحدیث‌ها شروع می‌شود. پس می‌بینید که اگر مردم کاری با ما نداشته باشند، ما به بهترین نحو مسئولیت حفظ مسئوليت را به عهده می‌گیريم. حالا شما متقاعد شدی یا... .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج