۶۰۵۰۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کورتوآ: دیدار با اتلتیکو مادرید خاص است

دروازه‌بان چلسی تقابل با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را خاص عنوان کرد.

ایسنا: ‌به نقل از آس، چلسی چهارشنبه به مادرید سفر می‌کند تا در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکومادرید قرار بگیرد. تیبو کورتوآ که قرار است برابر تیم پیشین خود بازی کند درباره این بازی گفت‌: زمانی که برای نخستین بار، خبر ساخت ورزشگاه جدید اتلتیکو را اعلام کردند به یاد می‌آورم. به آن محل رفتم و شاهد ساخت ورزشگاه بودم. تماشای آن اتفاق خوبی بود. کاملا با ویسنته کالدرون فرق می‌کرد اما باشگاه به ورزشگاه جدید نیاز داشت. این ورزشگاه به پیشرفت اتلتیکو کمک خواهد کرد. این تیم اکنون جزو باشگاه‌های برتر جهان است.

دروازه‌بان چلسی درباره هم‌تیمی‌های قدیمی‌اش اظهار کرد: هنوز بازیکنان زیادی در این تیم بازی می‌کنند که در قلب من جای دارند. برخی از آنها دوستان خوب من هستند. برای من بازگشت به مادرید خاص است. امیدوارم پیروز شویم. شب خیلی خوبی برای من خواهد بود. با این حال تمرکزم روی کسب سه امتیاز خواهد بود.

دیگو کاستا به تازگی چلسی را ترک کرده و به اتلتیکو پیوسته است. کورتوآ در این باره گفت‌: دیدن کاستا در این تیم عجیب نیست. او یکی از بهترین دوستان من است. شش سال در کنار هم بودیم. دیدن او در این ورزشگاه اتفاق خوشایندی است.

او افزود: مردم در انگلیس توجه زیادی به کاستا می‌کردند. او را بازیکن بدی می‌دانستند و کیفیت بازی‌اش را فراموش می‌کردند. او یکی از بهترین و سرگرم کننده‌ترین پسرانی است که می‌شناسم. همچنین مهاجم بزرگی است و خوشحالم که تا سال آینده قرار نیست با او روبه‌رو شویم (بازی کنیم). امیدوارم هر دو تیم در لیگ قهرمانان به کار خود ادامه‌ دهیم. کسی نمی‌داند شاید در مراحل بعدی با هم روبه‌رو شویم. امیدوارم که این اتفاق دوباره نیفتد.

کورتوآ به تمجید از آلوارو موراتا پرداخت و گفت‌: او توانایی گلزنی دارد و به خاطر او و هت‌تریکش خوشحالم. بازی کردن برابر استوک در خانه‌اش خیلی سخت است و پارسال توانستیم در لحظات پایانی پیروز شویم. پارسال آرسنال در این ورزشگاه شکست خورد و منچستریونایتد ۲ بر ۲ مساوی کرد. پیروزی با چهار گل نتیجه خیلی خوبی است.

دروازه‌بان بلژیکی در مورد اهمیت هت‌تریک موراتا گفت‌: یک مهاجم به گل زنده است. او گل‌های مهمی را به ثمر رسانده است. موراتا بازیکن خوبی است و از نخستین هت‌تریکش در لیگ برتر انگلیس خشنود است.

کورتوآ درباره نوع استقبال از موراتا در واندا متروپولیتانو اظهار کرد: فکر می‌کنم استقبال از من متفاوت باشد. موارتا بازی‌های زیادی را با پیراهن رئال مادرید مقابل اتلتیکو بازی کرده است. هرگز زمانی که در اتلتیکو بازی می‌کردم به من گل نزد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج