۶۰۵۱۶۷
۱۶ نظر
۵۰۱۵
۱۶ نظر
۵۰۱۵
پ

هفت شغل پُردرآمد در ایران

حداقل دستمزد کارگران حدود ۹۳۰ هزار تومان است اما داشتن یک شغل پردرآمد مطمئنا خواسته همه افراد جامعه است البته به دست آوردن مشاغل پردرآمد کار چندان راحتی هم نیست.

تسنیم نوشت: حداقل دستمزد کارگران حدود ۹۳۰ هزار تومان است اما داشتن یک شغل پردرآمد مطمئنا خواسته همه افراد جامعه است البته به دست آوردن مشاغل پردرآمد کار چندان راحتی هم نیست.

حداقل دستمزد کارگران برای سال۹۶ با افزایش ۱۴.۵درصدی به رقم ۹۳۰هزار تومان رسید،این در حالی است که هستند افرادی که در مشاغل مختلف فیش های حقوقی عجیب و غریب دارند. فیش حقوقی که به چشم حداقل بیش از ۵۰ درصد جامعه آشنا نیست.

داشتن یک شغل پردرآمد مطمئنا خواسته همه افراد جامعه است اما به دست آوردن مشاغل پردرآمد کار چندان راحتی هم نیست، رسیدن به یک شغل با درآمد بالا نیازمند تلاش زیاد، داشتن تحصیلات در حوزه مورد نظر و مهارت کافی در شغل است.

شرایط خاص اقتصادی و رکود حاکم بر کشور، پیدا کردن شغلی با درآمد مناسب را شبیه عملیات غیرممکن کرده. نرخ بالای بیکاری یکی از معضلات اساسی اقتصادی کشور است و تازه بیش از چهار میلیون دانشجو هم به زودی به این جمع متقاضیان کار اضافه می‌شود.

در این بین اما شغل‌هایی هم است که درآمدهای بالایی دارند. فیش هایی که مبالغ سنگینی را در خود ثبت کرده اند. فیش های نهایت دو میلیونی آدم های عادی کجا و حقوق ماهیانه هشتصد میلیون تومان کجا؟حالا پولدارهای ایران چه شغل هایی دارند؟
هفت شغل پُردرآمد در ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلالی

    • بدون نام

      دلالی ، البته با حمایت کامل دولت

    • احسان

      هیچ تعمیر کاری درآمد زیادی در ماه ندارد.

      پاسخ ها

      • reza

        تعمیرکارای خودروهای لوکس تا 50 میلیون در ماه هم درآمد دارند

    • بدون نام

      جالبه پزشك درمانگر كه كلي استرس داره تا مريض رو خوب كنه توش نيست جراحان پلاستيك پولدارن چون مردم نون نداشته باشن بخورن پول خرج زيباييشون ميكنن و راضي هستن پزشك جراح پلاستيك شدن پول راحت مياره

    • بدون نام

      بیمه مخصوصا مرکزی

    • امین

      بیمه.روسای بانک ها.دندانپزشکها.جراحان مغز.جراحان قلب.دلالان دولتی.اختلاس گران دولتی.شرکتهای گاری سازی سایپا و ایران خودرو و ......از قلم افتادن

      پاسخ ها

      • امیر

        درودبرشما واقعأ عالی گفتید

      • خلاقی

        درد روساي بانک تو سرت

      • خلاقی

        درد روساي بانک تو سرت

    • پیمان

      این مطلب که منبع اولیه آن یک پایان نامه لیسانس بود را ۴سال پیش یکی از مجلات زرد چاپ کردو از آن موقع سالی یکی دوبار تکرار می شود.بهتر نیست در منبع و صحت و سقم و اعتبار مطلب تحقیق کنید والا مشاغلی داریم که دهها برابر یک جراح یا طراح لباس عروس درآمد دارند.
      در ضمن در هر شغلی کسانی هستند که سطح کار بالاتری دارند و درآمد غیر قابل مقایسه با بقیه.خبلی از ما فرضا صافکار ماشینی که فقط با دستمزد چند میلیونی حاضر به قبول ماشین های خاص است و همیشه مشتری خود را دارد را می شناسیم و این فرد را نباید به همه صافکارها تعمیم داد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرم کاملا درسته

    • شبنم

      ای کاش جراحان و بقیه کسانی که به راحتی درامدهای کلانی بدست میارن بخشی از درامداشون رو صرف کارافرینی و ایجاد مراکز تولیدی بکنند تا هم پولهای خودشون بیشتر بشه هم یه عده جوان بیکار شاغل بشن

    • بهزاد

      بهترین شغل اقازادگی و داشتن ژن خوب هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعاً راست گفتی.

    • بدون نام

      حقوق اگر دو میلیون باشد،که خوب است،سالی ۱۰۰ الی ۱۵۰ تومن افزایش می یابد، تازه پنج سال دیگه میرسدبه دو میلیون تومن.کسی بفکر طبقات ضعیف نیست که.حالا چند ماه دیگه معلوم میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج