۶۰۵۶۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گردان: جایگاه پدیده در جدول کاذب نیست

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:خوشبختانه بازیکنان تیم همگی با تجربه هستند و دید مثبتی به مسابقات دارند و جایگاه ما در جدول کاذب نیست.

خبرگزاری فارس: شهاب گردان در خصوص آخرین شرایط پدیده قبل از دیدار با پارس جم جنوبی،‌اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم نتایج خوبی می‌گیریم ولی نکته‌ای که در تیم ما وجود دارد این است که مشکلاتی که خیلی از تیم‌ها از نظر مالی و اینگونه مسائل دارند را ما نداریم. خوشبختانه پرداختی‌ها به روز است و از طرفی بازیکنان خوبی هم به تیم ما اضافه شدند و ثبات مدیریت و کادر فنی هم یک عامل مؤثر در روند موفقیت ما بوده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده در خصوص واکنش‌های خوب وی در بازی قبل که منجر به تحسین رضا مهاجری شد، گفت: من دروازه‌بان هستم و کارم گرفتن توپ است. خدا را شکر می‌کنم توانستم به تیم کمک کنم و از آن طرف بچه‌ها ۲ گل زدند که باعث شد ما برنده بازی شویم. البته تصمیم کمک داور نزدیک بود کار دست تیم ما بدهد و با یک پرچم اشتباه در واقع اعصاب بازیکنان ما به هم ریخته بود.

گردان در خصوص دیدار تیمش مقابل پارس جم، گفت: فرصت بسیار خوبی برای صدرنشینی داریم و همه چیز ما با این تیم مساوی است به جز امتیازات که اگر به امید خدا بازی را ببریم صدرنشین خواهیم شد. ان‌شاالله که با کمک بازیکنان همت آنها و لطف خدا به این مهم دست پیدا کنیم.

وی در خصوص راز موفقیت پدیده تا به این جای فصل، گفت: اعتقاد دارم هنوز زود است در مورد جدول و جایگاه تیم‌ها نظر داده و قضاوت کنیم اما این را هم باید بپذیریم که تیم ما با شایستگی در اینجای جدول قرار دارد. نتایجی که تا امروز کسب کردیم تا به اینجا خوب بوده و تمامی برنامه‌ها روی اصول پیش رفته است. اردوی خوب در ابتدای فصل و وضعیت مالی باشگاه و همچنین تمرینات خوبی که انجام می‌دهیم باعث شده تا بازیکنان فقط و فقط به تمرین کردن فکر کنند و مطمئنا این مسائل روی موفقیت یک تیم تاثیر دارد.

گردان در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند تیمش در پایان فصل چه رتبه‌ای را کسب می‌کند و اینکه آیا این حرف درست است که جایگاه پدیده کاذب بوده و این تیم افت می‌کند، گفت: شما اگر به بازیکنان و نفراتی که در تیم ما حضور دارند دقت کنید متوجه می‌شوید که آنها بی‌تجربه نیستند. اکثر بازیکنان ما سابقه حضور در تیم ملی چه در رده‌های پایه و چه در رده‌های بزرگسالان را دارند و این خودش یک پوئن مثبت برای پدیده است. تفکر ما هم این نیست که با خود تصور کنیم نتایج خیلی فوق‌العاده‌ای گرفتیم و بازی‌ها را رها کنیم. خوشبختانه بچه‌ها دید مثبتی دارند و جایگاه ما هم کاذب نیست. مطمئن باشید در ادامه راه شرایط‌مان بهتر و بهتر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج