۶۰۵۶۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعلام نتایج آزمون استخدامی؛ ساعت ۲۰ امشب

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش از اعلام نتایج سه برابر ظرفیت پذیرش چهارمین دوره آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۶ تا ساعت ۲۰ امشب (سه شنبه ۴ مهرماه) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش از اعلام نتایج سه برابر ظرفیت پذیرش چهارمین دوره آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۶ تا ساعت ۲۰ امشب (سه شنبه ۴ مهرماه) خبر داد.

حسین توکلی اظهار داشت: تعداد ۴۰۲ هزار و ۴۴۲ داوطلب برای شرکت در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۶ ثبت نام کردند.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۲۲ هزار و ۷۳۸ نفر زن و ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ نفر مرد بودند، گفت: به عبارت دیگر ۵۵.۳۵ درصد داوطلبان چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۶، را زنان و ۴۴.۶۵ درصد مابقی را مردان تشکیل می دادند.
مشاور عالی سازمان سنجش افزود: از تعداد ۴۰۲ هزار و ۴۴۲ داوطلب ثبت نام کننده، تعداد ۱۸ هزار و ۷۱۷ نفر در گروه یک، تعداد یک هزار و ۶۸۸ نفر در گروه دو، تعداد ۱۹۲ هزار و ۴۱۶ نفر در گروه سه، تعداد ۱۱ هزار و ۴۰۵ نفر در گروه چهار، تعداد ۲ هزار و ۶۶۸ نفر در گروه پنج و تعداد ۱۷۵ هزار و ۵۴۸ نفر در گروه ۶ ثبت نام کرده بودند.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمانی مربوطه، آزمون برای تعداد ۲۲۴ هزار و ۲۲۶ داوطلب گروه های ۱،۲،۳ و ۴ در نوبت صبح و آزمون برای تعداد ۱۷۸ هزار و ۲۱۶ داوطلب گروه های ۵ و ۶ در نوبت بعدازظهر روز جمعه، سوم شهریورماه ۹۶ در ۵۳ شهرستان مختلف کشور و ۱۱۸ حوزه امتحانی برگزار شد.
توکلی خاطرنشان کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان، تعداد ۳۰۹ هزار و ۹۷۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۹۲ هزار و ۴۷۱ داوطلب غایب بودند که به عبارت دیگر ۷۷.۰۲ درصد از داوطلبان در جلسه آزمون حاضر شدند و ۲۲.۹۸ درصد، غیبت داشتند.
وی یادآور شد: از مجموع شرکت کنندگان در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۶ تعداد ۱۷۴ هزار و ۲۲۳ نفر زن و ۱۳۵ هزار و ۷۴۸ نفر مرد بودند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش تصریح کرد: به عبارت دیگر ۵۶.۲۱ درصد حاضرین در جلسه آزمون، زن و ۴۳.۷۹ درصد آنان مرد بودند.

وی ظرفیت پذیرش در این آزمون استخدامی را ۱۱ هزار و ۱۱۷ نفر ذکر کرد و گفت: نتایج اولیه سه برابر ظرفیت این آزمون ساعت ۲۰ امروز (سه شنبه) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج